3 idei de Insta Reels

Salutare Instagrammere!

Te-ai jucat cu noua opțiune Reels de la Instagram?

În mail-ul trecut, am întrebat dacă ați vrea 3 idei de video-uri Reels pentru afaceri…și răspunsul a fost copleșitor: DA!

Dacă voi vreți, primiți. Așa că am pregătit 3 idei explicate + câteva exemple care să te inspire.

Funcția Reels este o nouă oportunitate de a arăta o latură mai umană, mai puțin perfectă, de a-ți construi și consolida relația cu urmăritorii tăi.

Reels este conceput pentru a te ajuta să livrezi conținut rapid, funny, cu efecte speciale. La îndemâna oricui.

Este un spațiu în care atât brandurile, cât și creatorii pot face valuri. Multe valuri chiar. O unealtă super tare de a crește engagementul și te a te apropia de urmăritorii tăi. 

Acum avem ocazia să facem super conținut pentru urmăritorii noștri. S-ar putea ca Instagram să dea lovitura cu Reels, așa cum a dat-o cu Story-urile.

Expunerea este mult mai mare și poți să apari mult mai ușor în pagina Explore.

3 idei de Reels pentru tine sau afacerea ta

 

  • Conținutul Educativ

Dacă o să prindă ceva pe Reels, cred că va fi conținutul educativ. 

Și când zic conținut educativ mă refer să oferi în video-urile de 15 secunde sfaturi, idei care pot ajuta, chiar inspira.

Exemplu concret:

  • 3 sfaturi pentru a călători ieftin
  • Cum să faci o poză faină cu telefonul
  • 3 feluri în care îți poți aranja cămașa
  • Un principiu care ți-a schimbat bussinesul sau viața
  • Cum să folosești CORECT produsul/servicul X
  • Cum să economisești Bani în 3 pași
  • 3 idei pentru X 

Și exemplele pot continua. Ai prins ideea. Provocarea faină e că ai doar 15 secunde la dispoziție. Aici intervine creativitatea și autenticitatea fiecăruia.

15 secunde să îi ajuți pe urmăritori cu ceva. Să zică după ce îți văd video-ul: WOW! Ce tare!

Poți să faci și Reels doar cu text dacă vrei și să scrii pe fiecare parte din video. 

Filmezi ceva la întâmplare, masa, sau alt fundal închis, adaugi text. Apoi filmezi încă odată și adaugi alt text. Și uite așa faci video cu pași practici pentru Comunitatea ta de pe Insta. 

Exemplu 1 

Exemplu 2

 

  • Prezentarea Produselor/Serviciilor

Expunerea pe care o oferă Reels poate aduce vizibilitate mai mare a produsului/brandului și chiar vânzări. Pentru că apari în Explore Page (acolo unde caută oameni cu “lupa” :)) )

Îți las aici câteva link-uri cu exemple de Reels faine. Dacă faci Branding Personal poți să arăți cum arată o zi/ dimineață perfectă pentru tine. 

Să prezinți ce obiceiuri faine ai, sau ce la lucrezi.

Exemplu 1 

Exemplu 2

Exemplu 3

 

  • Rezultate – Testimoniale / Feedback

Testimonialele, feedback-ul funcționează și va funcționează tot timpul. 

Dacă ești și Creativ și filmezi produsul câteva secunde după care pui testimonialul cu părerea oamenilor, e super conținut.

Cu toții ne uităm la recenzii/comentarii când vrem să cumpărăm ceva. Folosește Reels pentru a oferi chiar tu astfel de recenzii. 

Cam atât pe acum. Ai 3 idei pe care le poți pune în practică chiar din acest weekend (am eu o vorbă: #weekendoit). 

Dacă faci ceva cool, sau găsești tu o idee mișto și o postezi, dă-mi și mie un tag, să văd ce ai făcut! 

Sunt curios să văd cum folosești tu funcția Reels! 

Să fii iubit! 

Adi Ene

P.S. Eu am apucat să mă joc puțin cu Reels și am făcut chestii destul de interesante. 

Dacă ești curios să le vezi, sau vrei să le inspiri dă-mi follow: mă găsești aici

Să știi că postez destul de des ponturi despre Instagram, iar dacă mă urmărești, ești primul care le află!  

Despre Autor

Adi Ene

La Kiwi Agency - și nu numai - am gestionat atât profile mari, cât și profile mici. În total am derulat campanii pe Instagram prin conturi cu 200.000 și chiar 400.000 de followers.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *