Costuri mai Mici. Oameni mai Prietenoși. Rezultate mai Bune
Nu foarte multă lume înțelege asta, dar promovarea unei afaceri (sau creșterea unui brand) pe Instagram poate fi mai ușoară, mai ieftină, mai accesibilă decât pe Facebook.
Spre deosebire de Facebook, unde afacerile se luptă și investesc din greu pentru atenția oamenilor, pe Instagram situația e cu totul diferită.
Să luăm, de exemplu, campaniile de Interacțiune. Dacă pe Facebook o campanie nu rulează fără buget, pe Instagram tehnicile de engagement sunt chiar organice.
Poți să începi o discuție printr-un Story, poți să atragi vizite pe profil printr-un # bine plasat, poți genera comentarii printr-o poză bună. Toate gratuite.
Pe Instagram, poți să-ți crești vizibilitatea și like-urile cu investiții mici, sau chiar inexistente.
De exemplu, o postare cu locație, tag unui influencer sau unui loc cunoscut, sau o Strategie de #-uri, îți aduce postările în fața unui public nou și-ți deschide o nouă piață. Complet Gratuit.
Situația asta e posibilă fiindcă, în afară de câteva Brand-uri vizionare, antreprenorii încă nu folosesc Instagram la potențialul lui maxim.
Iar asta transformă Instagram într-un spațiu mai puțin aglomerat de reclame, cu utilizatori mult mai relaxați, mai puțin reticenți la promovare.
Și asta se vede în comportamentul utilizatorilor:
- 62% dintre ei spun că au cumpărat produsele unui brand după ce l-au văzut în InstaStories
- 54% dintre ei au cumpărat un produs direct din aplicație, fără vizite pe alte site-uri
- 130 de milioane de utilizatori intră pe postările de tip Shopping lunar