Ai 59 de beneficii din Hobby 2 Profit

Abilitățile pe care tu le deții sunt cele mai prețioase comori ale tale.

Și asta din două mari motive.

  1. Abilitățile tale sunt o comoară interioară ce nu poate fi furată, distrusă sau pierdută
  2. Abilitățile tale determina ce realizări vei avea în lume exterioară.


Oamenii uită atât de des că lumea funcționează din interior spre exterior, nu invers.

Ne rătăcim alergând după bani de cele mai multe ori, devenim chiar disperați după un statut social, bani care să ne aducă libertate și siguranță, privim cu jind la alții ce au mai mult și uităm esențialul.

ORICE LUCRU MATERIAL A FOST LA ÎNCEPUT O IDEE ÎN CAPUL UNUI OM.

A fost o motivație interioară, un vis și o dorința.

Apoi omul s-a pus pe treaba și a făcut realitate ce la început era doar în imaginație.

Treaba asta nu s-a schimbat.

Mută-ți atenția de pe rezultatul final care pot fi realizările, banii, stilul de viață și orice îți dorești tu.

Începe să fii atent la abilitățile pe care tu le înveți și le dezvolți.

Ele te vor duce la destinație.

Noi am spus dintotdeauna că Hobby 2 Profit nu este doar o oportunitate ci este o strategie.

Un plan pe care tu îl pui în aplicare și o colaborare în care noi te ghidăm și tu vii la masă cu intenția ta, cu efortul și cu timpul.

Dacă la sala mergi să antrenezi mușchiul, în Hobby 2 Profit antrenezi mintea și sufletul.

Dezvolți abilități care vor rămâne pentru totdeauna ale tale și vei putea să repeți pentru totdeauna acest proces.

Iar procesul asta este cel mai eficient pe care îl știm prin care să ajungi la bani, stil de viață și statut social pentru că are toate elementele esențiale:

  • Faci ce îți place
  • Ajuți oamenii prin darurile tale cu care te-ai născut
  • Câștigi bani
  • Poți lucra de oriunde deci ai libertate și câștigi timp pentru a-ți trăi viața


De unde știm noi că asta e procesul cel mai bun și asta e calea?

Pentru că noi o trăim din 2005!

Hobby 2 Profit, deși are numele asta doar din 2018, este un concept, un stil de a face bani și o afacere online pe care noi am făcut-o din prima clipă și o îmbunătățim permanent.

Cele 5 mari etape ale acestui stil de a face bani și afaceri online sunt aceleași de când am intrat noi în contact cu el :

  1. Pregătirea
  2. Construirea audienței
  3. Încălzirea audienței
  4. Crearea cursului
  5. Lansarea primului curs


Și fiecare din aceste etape este transformațională pentru orice om ce pornește pe acest drum.

Te transformă la nivel interior prin blocajele ce te ajută să le emini, prin abilitățile ce le dezvolți și prin omul care devii.

Te transformă la nivel exterior prin felul în care muncești, banii pe care îi faci și afacerea pe care o crești.

A existat un moment foarte interesant pe parcursul webinariilor gratuite Hobby 2 Profit.

Chiar în ultimul webinar am decis să punem o lista cu ce abilități vei dezvoltă, ce anume vei învăța și ce beneficii ai dacă urmezi această călătorie extraordinară numită Hobby 2 Profit, în timp ce enumeram această lista oamenii pe chat au început să aibă niște reacții care ne-au făcut să rămânem o ora în plus în webinar.

Reacții de genul:

”Mi-a plăcut și până acum, dar azi m-ați convins”
”Nu pot să cred cât de multe ne oferiți”
”Vom putea să facem toate astea în doar 15 săptămâni?”
”Sunteți incredibili. Nu am văzut nicoidata atât de multă valoare într-un curs”

Așa că azi îți dăm și ție această lista și suntem curioși de cum sună ea pentru tine.

Ne-ar plăcea un reply cu o reacție, o întrebare sau un feedback.


Ce vei învăța la fiecare etapă pentru a-ți lansa propriul tău curs și ați porni propria afacere online

I. PREGĂTIREA

  • Vei afla imaginea de ansamblu și strategia acestui business, să poți lansa primul tău curs online și să-l vinzi cu succes.
  • Uneltele și aplicațiile care te vor ajuta să te miști foarte rapid.
  • Cum să îți stabilești obiectivele în funcție de visurile tale și de lifestyle-ul dorit de tine.
  • Cum găsești inspirație, cum rămâi motivat, cum intri mereu în stare de flux, cum să nu fii perceput ca arogant, cum tratezi criticii și haterii etc
  • Care este cea mai sigură metodă de a lansa primul curs online astfel încât să minimalizezi riscurile și să maximizezi rezultatele.
  • Cum să îți descoperi hobby-ul potrivit pentru a lansa primul tău curs online.
  • Ce este și cum se creează un proiect-pilot, precum și să afli “the great idea” cu care pornești.
  • Cum îți testezi ideile ca să afli care merge cel mai bine.
  • Cum să targetezi o nevoie specifică în piața potrivită cu hobby-ul tău.
  • Cum te poziționezi astfel încât lumea să te plătească atunci când le ceri bani.
  • Ce este o nișă, ce este o subnișă și cum o alegi pe a ta, ca să te asiguri că ai clienți suficienți
  • Cum să studiezi și să depășești concurența

II. CONSTRUIREA AUDIENȚEI

  • Cum să te faci plăcut în fața oamenilor necunoscuți, astfel încât să capete încredere în tine și să își dorească să cumpere ce ai tu la vânzare
  • Cum să comunici eficient cu oamenii care vin spre tine
  • Care sunt principalele platforme de comunicare de pe care vei aduna oameni interesați de mesajele tale și cum să te folosești de ele
  • Cum să alegi canalele principale pe care îți vei desfășura activitatea
  • Cum să creezi o pagină de abonare
  • Strategii de a aduce trafic, vizitatori pe paginile tale
  • Ce este magnetul și cum se construiește pentru a atrage un număr cât mai mare de abonați noi în fiecare zi pentru proiectul tău.
  • Cum să scrii primele articole care să fie și citite de abonații tăi noi
  • Cum să atingi cifra de 1000 de abonați noi interesați de mesajele tale
  • Cum să construiești o comunitate online
  • Înveți să îți spui povestea ta într-un mod care fascinează audiența

III. ÎNCĂLZIREA AUDIENȚEI

  • Ce tipuri de conținut poți crea pentru a da valoare și cum să alegi cea mai potrivită variantă pentru tine
  • Una dintre cele mai ușoare metode gratuite de a aduce abonați interesați de tine
  • Cel mai bine păzit secret al autorilor de succes: strategia de conținut
  • Cum să îți faci o strategie de postări și creare de conținut care durează aproximativ 30 de minute pe zi și îți asigură abonați constant
  • Cum faci conținut care activează o emoție în cei care te urmăresc.
  • Cum generează conținut la comandă cei mai cunoscuți și de succes autori
  • Cum scrii titluri atractive
  • Arme de productivitate pentru creatorii eficienți de conținut în mediul online
  • Ce softuri, programe și platforme ai nevoie pentru a crea conținut și cum să le folosești
  • Cum să promovezi plătit materialele
  • 7 metode ca să te blindezi împotriva atacurilor din exterior asupra creațiilor tale.

IV. CREAREA CURSULUI

  • Care sunt tipurile de produse care se pot crea și vinde în mediul online și cum se promovează ele
  • Idei pentru primul tău produs. Cum să sondezi comunitatea, cum să pui întrebările potrivite în crearea unui prim produs util
  • Cum să îți faci structura conținutului pentru produsul tău: tipul produsului, cât timp va dura, ce conține concret, cât va costa, care este marea promisiune și modalitatea de livrare.
  • Ce incluzi obligatoriu în Structura Cursului, ca să fie perceput ca foarte valoros: bornele pe care trebuie să le atingă un cursant și curba de învățare a fiecăruia.
  • Formate disponibile de cursuri online din care să alegi ce ți se potrivește ție cel mai bine
  • Cum să faci tehnic un curs online. Cum filmezi, cum te înregistrezi audio, cum editezi, unde postezi, cum îl dai către oameni
  • Cum să îți testezi primul produs astfel încât atunci când ai lansarea principală să te asiguri că vei vinde
  • Ce este Procesul de onboarding și cum să îl faci bine de la început.
  • Când doar 3-4% reușesc să termine un curs informațional (medie internațională) noi te ajutăm să ai un curs vizualizat până la capăt de 50-80% din participanți
  • Cum faci ca produsul tău să fie experiențial și să ajute 50%-90% din oameni.
  • Cum să creezi un joc pe care cursanții simt că îl câștigă, cum creezi misiunile și obiectivul clar pe care ți-l propui, generând super engagement, momentum și rezultate
  • Cum să desenezi ”Future self”- imaginea pe care o obțin clienții tăi după ce își ating scopul prin produsul tău.
  • Oferirea feedback-ului: cum să fii o prezență constantă fără să te super-consumi.

Înveți să crești o comunitate dedicată cursanților tăi

V. LANSAREA PRIMULUI CURS

  • Cele mai folosite și de succes strategii de lansare ale unui curs online
  • Cum să faci o ofertă de nerefuzat potențialilor tăi clienți
  • Template-uri clare pentru planul editorial din lansarea cursului tău
  • Template de Pagină de vânzare a unui produs – cum se gândește, cum se scrie, ce secțiuni obligatorii are – astfel încât să maximizeze vânzările.
  • Ce mesaje se trimit în fiecare etapă și care este ingineria unei lansări care să producă conștientizare, bani și angajament din partea publicului
  • Cum faci reclame pe Facebook și Instagram pentru cursul tău
  • Cum să faci un customer care eficient într-un mod foarte simplu
  • Cum se tratează clienții nemulțumiți
  • Cum să primești testimoniale pentru cursul tău proaspăt lansat
  • Ce metode de plată există la încasarea unui curs online, facturare și alte detalii tehnice
  • Cum să îți deschizi o firmă ușor și fără bătăi de cap ca să poți vinde cursuri
  • Care sunt armele de influență care îl determină pe om să cumpere

Cum îți sună toate aceste lucruri?

Lasa-ne un reply cu orice întrebări simți că ai.

În 2 iulie începem cursul.

Cu drag,
Doru&Pera

Despre Autor

Doru Pelivan

Am ajutat peste 300 de autori din diverse domenii, de la dezvoltare personală, business, până la fitness și psihologie să-și promoveze cu succes produsele educaționale. Acum te pot ajuta și pe tine!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *