Branding Personal

Sursă foto: Get Me Branded

Vrei să fi cunoscut pentru ceea ce faci? Să te bucuri de succes în domeniul tău de activitate? Vrei să-ți construiești din numele tău un renume? Este clar că ai nevoie de branding personal.

’Be so good they can’t ignore you’’, spunea Steve Martin cu ceva timp în urmă. Și cam așa s-ar traduce viziunea unui branding personal.

Imaginează-ți că tocmai ți-ai creat propriul cont de Facebook, LinkedIn sau o pagină web pe care te prezinți cu ajutorul informațiilor despre cine ești, pe scurt, despre interese, hobby-uri și pasiunile tale. Un profil cu ajutorul căruia spui ce știi să faci, dar mai presus de orice, despre cum faci. Prezinți o parte importantă a portofoliului tău cu intenția de a te ‘’vinde’’. 

             Această prezentare este definită ca branding personal, un concept pe care îl regăsim și în România de câțiva ani. 

        În acest articol, vom detalia ce este brandingul personal, cum te ajută și cui se adresează. Vom afla care este diferența dintre brand și brand personal, dar și multe alte informații care te ajută pe tine să te vinzi în cel mai profesional mod, indiferent că ești antreprenor sau aspiri la o nouă sau mai multe trepte în drumul carierei tale, sau poate că dorești o reconversie profesională și ai deprins abilități temeinice. 

           Acordă-ți câteva minute, așază-te pe canapeaua ta preferată și citește cum îți construiești brandul personal. Citește despre cum îți poți împlini un vis.

  • Ce înseamnă brandingul personal?

Sursă foto: Pantoglot

 

        Cred că deja ți-ai dat seama că brandingul personal este despre tine, despre modul în care te vinzi, cum comunici despre tine și ce știi să faci. Despre ceea ce te diferențiază de profesioniștii din aceeași industrie. Brandingul personal te provoacă să explici prin mai multe moduri de ce tu ești mai valoros decât alții. 

Introdu Adresa de E-mail și primești Modelul de Afacere Online în 6 stâlpi care te Eliberează Financiar

        Brandingul personal este echivalent cu valoarea pe care tu o aduci instituției în care activezi, sau ca freelancer pregătit să lucreze pentru el. Brandingul personal este despre persoană, nu despre produse sau servicii. Este despre tine.       

         

  • Importanța brandingului personal

Sursă foto: Nino Carvalho

 

          Când vrei să faci un business din abilitățile tale, din expertiza ta într-un anumit domeniu, ai nevoie de branding personal.

        Poate acum te întrebi: dar de ce am nevoie de branding personal? Nu vorbește despre mine ceea ce fac? Este adevărat, ceea ce faci vorbește despre tine. Dar nu este suficient. Este nevoie ca tu să comunici într-un mod profesional valoarea ta ca om și profesionist, indiferent că ești freelancer, antreprenor sau angajat într-o anumită companie sau instituție. 

    Vrei să-ți accelerezi succesul în carieră? Succesul ca freelancer? Ca antreprenor care oferă valoare? Fii lider cu ajutorul brandingului personal.

   Un brand personal construit într-un mod profesionist comunică încredere că ești foarte bun în ceea ce faci. 

     Gândește-te la miile de postări pe platformele de social media în care freelancerii sau antreprenorii se prezintă încercând să găsească clienți cu care să lucreze sau care să le cumpere produsele sau serviciile. Câte astfel de mesaje ți-au atras atenția? Cele care te-au atras este ceea ce îi diferențiază pe unii de alții. Sună logic? 

         Este vorba despre construirea brandingului personal în mod valoros, dar nu este suficient. Este precum o formulă de copywriting. Tu prezinți modul în care îi poți răspunde nevoii clientului cu care vrei să lucrezi.

 Un brand personal te ajută să promovezi mai ușor un produs sau serviciu.

 Dacă ești antreprenor și ți-ai înființat propria afacere, un brand personal bine construit va reuși să-ți vândă produsul sau serviciul. 

          Un brand personal te ajută să atragi colaborări cu persoane importante, cu influenceri etc. Să câștigi încrederea oamenilor cărora le furnizezi informații valoroase, conținut relevant publicului țintă căruia te adresezi.

          Investiția în tine te ajută să crești profesional.

           Brandul personal te ajută să te integrezi în comunități create pe nișa în care tu activezi. Faci parte dintr-o comunitate în care oferi informații valoroase despre tine, despre domeniul tău de activitate. Înveți pe alții ceea ce tu știi. Când oferi un mic sprijin, fie el o informație sub forma unui articol sau a unui infografic, ori un mic ajutor financiar cuiva care nu se poate hrăni, este o senzație incredibilă de satisfacție sufletească. 

Ai nevoie de branding personal pentru a te diferenția de ceilalți. Pentru a câștiga încredere.

 

  • Cui i se adresează brandingul personal?

Sursă foto: PR Indonesia

 

       Persoanelor care vor să urce pe treptele carierei lor. Persoanelor care își cunosc valoarea și știu să o comunice în cel mai atrăgător mod. Se adresează celor care vor să influențeze pozitiv oamenii. Care vor să ajungă la apogeul carierei lor. Celor care vor ca numele lor să rămână în mintea oamenilor.

 

           Este despre ce vrei să creadă alții despre tine. Că ești un expert în domeniul tău de activitate. 

          

       Indiferent că ești la începutul carierei tale sau ești deja un profesionist desăvârșit, construirea unui brand personal este crucială în zilele noastre. Vânătorii de profesioniști vor căuta în mediul online, dar și offline, oameni pe care vor să îi angajeze, iar dacă tu ești vizibil, cresc șansele ca succesul tău să aibă loc. 

 

  • Diferența dintre brand și branding personal

Sursă foto: Caissa Recruitment

 

       Brandul se adresează produselor, serviciilor, iar brandingul personal, se adresează persoanelor. 

 

          Brandingul este despre construirea imaginii unei afaceri, a unui produs sau serviciu. Brandul este percepția oamenilor despre un produs sau serviciu, despre o afacere. A se vedea Coca Cola, Nike etc. Acestea sunt branduri. Branduri renumite. 

 

     Brandingul personal este echivalentul imaginii propriei persoane, ca profesionist, freelancer sau antreprenor, o imagine care deja există sau care se construiește în mediul online.

       Așadar, brandingul personal se definește ca fiind suma metodelor prin care devii vizibil în mediul online, prin care te diferențiezi de ceilalți.

 

  • Exemple de bună practică în brandul personal

Sursă foto: pinterest

 

      Ideea de brand este percepută diferit de oameni. Dacă îi întrebi, vor da nenumărate exemple, dar nu neapărat de branduri personale, ci despre vedete, VIP-uri sau influenceri, care poate nu și-au construit un brand personal. Dar nu poți contesta ce place oamenilor, pentru că percepția este diferită. La fel și gusturile. Este adevărat. Sunt multe vedete care și-au construit din numele lor un renume, precum este Michael Jordan, dar și mulți alții. 

            Vedeta este persoana plăcută și care se bucură de aprecierile milioanelor de oameni, dar nu toate vedetele și-au construit un brand personal. Un exemplu puternic de brand personal printre vedete, personalități este Oprah. 

Sursă foto: T24

 

          Alte exemple de brand personal:

 

  •  Neil Patel, unul dintre cei mai apreciați digital marketeri și antreprenori din lume.

             www.neilpatel.com 

         Sursă foto: StudySection

 

  • Seth Godin, Seth Godin este un renumit autor de cărți de business și un extraordinar orator, care face furori încă din 1990.

www.sethgodin.com

 

Sursă foto: Nordic Business Forum

 

      Seth Godin definește brandul personal ca pe un set de așteptări, amintiri, povești și relații, care luată împreună îl ajută pe un potențial client să-ți aleagă produsul sau serviciul.

 

           Dar hai să vedem ce caracteristici trebuie să definească un brand?

  • Marca personală a unui profesionist care se arată publicului așa cum este. Carieră. Viață. Filosofie de viață.
  • Experiența pe care un brand personal o oferă este unică, memorabilă. Livrezi ce spui că livrezi, în cea mai bună profesionistă manieră. 
  • Un brand personal oferă ceva societății. Trebuie să fie acea situație de win-win.
  • Un brand personal motivează alți oameni să se autodepășească.
  • Un brand personal este ușor de recunoscut, pentru că știe cum să rămână în memoria oamenilor.
  • Impactul unui brand personal trebuie să determine schimbarea în oameni. 
  • Personalitatea carismatică a persoanei care a construit un brand personal.
  • Serviciile pe care le vinde sunt impecabile.
  • Caracteristica de a fi lider în domeniul în care activează.

 

        Brandul personal este suma abilităților tale excelente, a carismei, a modului valoros în care comunici despre tine și ceea ce faci pentru ceilalți.

 

  • Cum se creează brandul personal?

Sursă foto: Webme

 

           Un brand personal desăvârșit se creează cu ajutorul unui plan detaliat, bine pus la punct. Cu ajutorul unei strategii. Crearea unui brand personal necesită timp și investirea unor resurse, însă merită orice acțiune o faci pentru tine.

 

         Poți participa la un curs de dezvoltare personală sau alte domenii conexe. Te poți adresa unui coach, de exemplu. Sau îl poți construi singur, în mod independent. Mediul online îți pune la dispoziție toate instrumentele necesare. Tu trebuie să depui un efort substanțial pentru ca brandul tău să fie vizibil, să te diferențieze.

 

            Ce trebuie să conțină un brand personal? Vorbim despre abilitățile tale, punctele tale forte, dar și vulnerabilitățile, resursele, valorile și principiile după care te ghidezi, ce te motivează, unde și cum vrei să ajungi. 

               Înainte de construirea brandingului personal, va trebui să te cunoști foarte bine pe tine. În funcție de acestea, vei știi foarte bine cum să îți construiești propriul renume. 

  • Așadar, adresează-ți următoarele întrebări și răspunde la ele.
  • Cine sunt? Care sunt principiile și valorile mele? Dar limitele mele?
  • Ce pasiuni am? Dar interese? Este ceva în ce vreau să investesc? Să fac pe perioadă lungă și care să-mi aducă satisfacție personală, nu doar bani?
  • Ce știu să fac? Ce-mi place cel mai mult să fac? Sunt expert într-un anumit domeniu sau ar mai trebui să dedic timp și efort pentru a fi mai bun? 
  • Ce mă diferențiază de ceilalți?

Dacă nu stăpânești foarte bine un domeniu, dar îți place, investește timp în el. Poate că este ceea ce vrei să faci în viață. Folosește o hârtie. Altfel par lucrurile când le vezi efectiv. 

  • Ce vrei să faci? Să lucrezi ca freelancer, să te angajezi într-o mega corporație? Să devii antreprenor?

 

  • După ce ai răspuns la aceste întrebări, stabilește elementele brandului. Cum vrei să fii perceput? Pentru ce anume? Ca profesionist? Ce vrei să obții cu brandul tău personal? Unde vrei să ajungi? Determină ce mesaj vrei să transmiți și modul în care o vei face.

        

          Urmează pasul în care definești la cine vrei să ajungi. Stabilește cui te adresezi. Acum, ar trebui să știi ce vrei să faci. Cum și ce vrei să vinzi. Este despre a prezenta într-un mod relevant și atrăgător persoana ta. Pe tine. Răspunde la o nevoie sau o problemă a publicului tău țintă.

              Crearea unui brand personal presupune construirea propriei povești în mediul online, dar și offline. Combinația acestora este una de succes. Citește în continuare ce trebuie să faci pentru vizibilitate și creștere. 

 

6.1 Formarea brandingului in online

Sursă foto: Politecnico di Milano School of Management

 

      Aproape că nu mai există persoană sau afacere care să nu fie prezentă în mediul online. Profesioniștii au început să înțeleagă importanța prezenței online. Deci, și tu trebuie să exiști în mediul online. Dar cum? 

  • Ce înseamnă web reputation?

      Prezența ta pe platformele de social media este benefică, dar nu la fel de benefică precum este un website. Un website îți oferă posibilitatea să oferi tot ce este nevoie pentru ca publicul tău țintă să te cunoască. Poți avea un landing page în care nu vinzi un produs, ci pe tine. Poți avea secțiuni despre certificări, recenzii. Poți dedica o secțiune portofoliului tău pe categorii și subcategorii. Poți avea propriul blog. 

         Construiește o pagină web, promovează-l cu ajutorul instrumentelor online (SEO, campanii PPC, platforme social media) și atrage vizibilitatea. Construiește renumele pe care ți-l dorești.

 

  • Brandingul personal și SEO

           Optimizează-ți siteul, atât offpage cât și on page și atrage public relevant. Dacă nu te descurci tu, angajează un specialist SEO. Dar unul bun.

 

  • Brandingul personal și content marketing-ul

     Puterea conținutului valoros și relevant uriașă. Doar știm cu toții, ‘’Content is King’’. Sună clișeic, dar este adevărat. Oferă informație valoroasă publicului tău țintă, iar acesta te va aprecia. Video-urile sunt printre cele mai atrăgătoare metode de marketing. Creează și pune la dispoziția cititorilor tăi diverse ghiduri despre ‘’cum să’’ sau alte informații care îi vor ajuta. Care vor răspunde unor nevoi pe care le au. Este genul de situație Win-win.

  • Brandingul personal și rețelele de socializare

      Prezența pe platformele social media este foarte importantă. Află care este cea potrivită pentru tine și postează conținut relevant. Apoi ‘’vinde-te’’. Vei observa că vor veni clienții după tine, nu vei alerga tu după ei. Dacă nu la început, se va întâmpla pe parcurs. 

          Reține faptul că nu toate platformele sunt potrivite pentru toată lumea.

          Un sfat foarte important. Construiește un plan editorial săptămânal pentru postările tale.

  • Brandingul personal și networking-ul

         Construiește o comunitate din profesioniști care activează în domeniul tău sau înscrie-te în astfel de comunități. Cu cât sunt mai mari comunitățile, cu atât șansele de a fi cunoscut sunt mai mari. Participă la evenimente organizate de acestea. Vei deveni cunoscut încet, dar sigur. 

  • Brandingul personal și e-mail marketing

      Email marketing-ul rămâne o metodă productivă de promovare. Este o oportunitate incredibilă de a transfera conținut valoros despre ceea ce faci și despre tine, audienței targetate și care s-au înscris la newsletter-ul tău. Un email are șanse mai mari să fie deschis, decât o postare pe platformele social media, care se pierde printre milioane de postări. 

  • Public speaking

       Nu este nevoie să fii neapărat un bun orator. Este suficient să exersezi vorbitul în public. Dacă tu îți cunoști foarte bine aria ta de expertiză, îți va fi ușor să vorbești despre ceva relevant, pe limba publicului tău. Dăruiești din experiența ta, iar în acest mod brandul tău personal crește fără ca tu să-ți dai seama. Focusează-te pe câteva idei esențiale și dezvoltă-le. Învață să comunici esențialul într-un mod simplu și compact. Vorbește cu ajutorul poveștilor. 

  • Apariții Media

          Un bun profesionist va profita de aparițiile media, pentru că poate fi cea mai bună și simplă metodă de a te face cunoscut.

 

6.2 Reguli de comunicare online

Sursă foto: Geeks Who Give

 

     Brandul personal este concentrat pe următoarea idee: ce și în ce mod comunici. Ceea ce spui și felul în care o spui este vizibil și atrage interacțiunea oamenilor cu tine. Ei te vor percepe într-un anumit mod, iar asta depinde doar de tine.

      Cum trebuie să comunici în mediul online?

  • Scrie din domeniul tău de expertiză. Acel domeniu care vrei să vorbească despre tine. Cu ajutorul căruia vrei să-ți construiești renumele. 

Aplică următoarea formulă: comunică părți oarecum egale ale vieții tale. 30% despre viață, 30% despre ocupația ta și 30% despre lumea ta. Este formula succesului descrisă în cartea Ditch. Dare. Do, scrisă de William Arruda și Deb Dib și pe care o vei găsi mai jos la punctul 8, Cărți despre branding personal.

  • Fii relevant. Adresează-te publicului tău țintă cu răspunsuri la nevoile lor, la problemele lor. Scrie despre ce îi interesează pe aceștia.
  • Fii constant. Postează conținut în mod frecvent. Altfel, nu vei reuși să faci ce îți propui, iar brandul tău azi va fi cunoscut, dar mâine nu.

 

6.3 Crearea brandingului în afara online-ului

Sursă foto: SearchEngineJournal

 

       Combinația de instrumente online cu offline este perfectă pentru crearea și promovarea unui brand. Un mijloc de publicitate clasic se poate adapta ușor pentru a ajunge la un număr cât mai mare a audienței tale.

       Strategia de promovare a brandului în mediul offline te ajută să devii cunoscut. Există studii care au relevat faptul că oamenii reacționează la vederea unui panou publicitar pentru cumpărarea unui produs mult mai repede decât reacționează dacă văd același anunț pe un canal de social media.

     

  • Apariții TV

         O apariție la posturile locale de televiziune este un mod perfect de a te face cunoscut. Important este și cum comunici ce ai de spus. Trebuie să fii pregătit de tot soiul de reacții.

  • Radio

     Vorbește la cele mai ascultate posturi de radio locale despre ceea ce faci. Distribuie un spot publicitar acestor posturi de radio pentru a te face cunoscut.

  • Spoturi publicitare

     Spoturile publicitare plasate în locurile aglomerate, la intrarea sau ieșirea în localitate, reclamele la tv, sunt și ele un instrument foarte util în construirea și promovarea brandului tău personal.

  • Ziare

     Un articol bine scris și distribuit în presa locală sau națională te va face cunoscut. Vorbește despre tine și atrage vizibilitate.

  • Conferințe

          Prezența la conferințe te va ajuta să devii cunoscut. Dacă înveți să te diferențiezi ceilalți, nu mai sunt mulți pași de parcurs până la succes.

  • Evenimente

     Fii la curent cu evenimentele din domeniul tău de activitate, înscrie-te și participă activ. Vorbește chiar. Ia în calcul ideea unui stand cu informații despre ce faci. Cărți de vizită, un ghid, o broșură.

 

       Mai sunt și alte instrumente de promovare offline, precum târgurile de specialitate, perfecte pentru a te prezenta în domeniul tău de activitate, unde faci cunoștință cu ai tăi concurenți, dar și cu potențiali clienți.

 

  • Legile brandingului personal

Sursă foto: Influence & Co

 

       Ca în orice domeniu, există câteva legi scrise sau nescrise de care trebuie să ținem cont. Hai să vedem care sunt legile brandingului personal.

  • Fii expert în domeniul tău, și de-abia apoi construiește un brand personal. Renumele tău de expert într-un anumit domeniu aproape că va construi singur brandul tău personal.
  • Tell a story. Cel mai bun mod de a spune o poveste este conținutul video. Este un mod personal de a comunica în mediul online. Spune povestea ta.
  • Comunică un mesaj clar și focusat pe publicul tău țintă. În acest mod vei putea crea conținut relevant pentru audiența ta.
  • Păstrează-ți autenticitatea. Sinceritatea câștigă încrederea celorlalți.
  • Fii consistent cu brandul tău. Postează în mediul online, fă-te vizibil în mediul offline. 
  • Adaptează-te. Învață din eșecuri. Schimbă din mers ce nu funcționează. Nu renunța.
  • Analizează personalitățile care îți plac. Vezi ce-au făcut pentru a ajunge unde sunt.
  • Fii creativ. Conținutul trebuie să se distingă from the crowd, iar posibilități sunt nenumărate.
  • Creează impact. Fii memorabil în domeniul tău de activitate.

 

        Brandul personal este un proiect care evoluează, suferind modificări în mod constant. Nu există legi specifice ale procesului de branding personal, însă aceste general guidelines te ajută să începi cu pași mici spre a te dedica construcției brandului tău, în special dacă ești la început sau este doar un rebranding.

 

  • Cărți despre branding personal

Sursă foto: CPB Lab

 

           Cărțile sunt un mijloc extraordinar cu ajutorul căruia poți construi un brand personal de renume, dar exercițiul este cel mai important. Poți citi foarte multe cărți, dar va trebui să aplici teoria în practică. 

               De fiecare dată când citești o carte, notează ideile esențiale pe care vrei să le memorezi. 

             Hai să vedem câteva cărți pe care le poți citi despre branding personal și care vor constitui un pas uriaș în vizibilitatea și creșterea ta, a brandului personal.

          

 

  • Manual de Branding Personal, autor Dan Schawbel. 

 

     Imaginea ta și ceea ce știi să faci transmit celor din jur povestea ta. În această carte, autorul te învață cum să fi de neînlocuit. Îți arată cum brandul tău trebuie să garanteze calitatea proiectelor în care ești implicat. Vrei să ai control deplin asupra carierei tale? Dan Schawbel îți oferă resurse și sfaturi pentru ca tu să devii și să ajungi unde îți dorești din punct de vedere profesional.

 

  • Influencer, autor Brittany Hennessy

 

      Cartea explică cum influencerii care au ajuns favoriții tăi, au pornit de la 0 urmăritori. Cartea te ajută să-ți construiești o audiență, cum să prezinți brandul tău personal și cum să monetizezi influența ta. Vei învăța tot ce trebuie să știi despre influencer marketing și cum să faci bani din ceea ce îți place.

  • Ditch. Dare. Do, autori William Arruda și Deb Dib

 

       Formula de succes a autorului în prezentarea brandului personal este de a comunica părți oarecum egale ale vieții tale. 30% despre viață, 30% despre ocupația ta și 30% despre lumea ta. Vrei să știi cum să te prezinți pe platformele social media? Citește cartea aceasta și aplică formula de mai sus.

              Ditch (trebuie să renunți la ceva). Dare (îndrăznește ceva nou). Do (fă ceva important).

  • This is Marketing, autor Seth Godin

 

       Un concept diferit de marketing care te ajută să rezolvi problemele oamenilor. Cartea oferă sfaturi și exemple memorabile pentru ca tu să înveți arta poziționării. Îți vorbește despre cum obiectivele tale sunt atinse dacă îi ajuți pe ceilalți să devină cine vor să fie și despre cum marketing-ul te ajută să-ți spui povestea statutului tău. 

 

  • Cum să dai lovitura, carte scrisă de autorul Gary Vaynerchuk

         Un ghid de branding personal pentru antreprenori. Subtitlul este „Află cum își construiesc marii antreprenori influența și cum o poți face chiar tu”. Autorul este printre cei mai renumiți profesioniști în branding și este invitat la importante conferințe de marketing, afaceri, branding. Un ghid extrem de util pentru începători, dar nu numai. Este despre traseul parcurs de autor pentru a ajunge unde se află.

 

  • Online Personal Brand, autor Ryan M. Frischmann

         Cartea îți arată cum să te poziționezi în mediul digital. Îți explică ce trebuie să faci pe fiecare platformă pentru a deveni cunoscut. Formula de succes a autorului este combinația a 3 elemente, abilitățile tale, felul în care ești și cine ești.

 

  • Building a Story Brand, autor Donald Miller

 

 

     Elementele cheie ale poveștilor de succes. Cartea te ajută să transformi modul în care vorbești despre cine ești, ce faci și care este valoarea pe care o aduci clienților tăi. Vei învăța cum să creezi mesaje persuasive în mediul online.

 

  • The 10Ks of Personal Branding, carte scrisă de Kaplan Mobray

     Cartea este despre construirea brandului personal în funcție de principiile și valorile după care te ghidezi. Este despre a te exprima așa cum ești. Autentic. Sincer. Responsabil. Autorul te ajută să înțelegi care sunt elementele definitorii ce te caracterizează. Cartea se adresează angajaților, celor care doresc o reconversie profesională, studenților. Dar sunt atât de multe lucruri de învățat din carte, încât o poate citi oricine.

 

  • Career Distinction, autori William Arruda și Kirsten Dikson

 

        O carte ce pune accent pe interiorul tău, pe elementele filosofiei tale de viață. Cartea te ajută să te cunoști pentru a te prezenta online, în cel mai bun și autentic mod.

 

  • The Accidental Creative, autor Todd Henry

    O carte care îți explică ce obiceiuri de muncă trebuie să dobândești pentru a ajunge unde îți dorești, fără a fi extraordinar de creativ.

 

  • Confessions of an Advertising Man, renumitul autor David Ogilvy

          Citind cartea vei descoperi secretele de marketing ce l-au ajutat pe David Ogilvy să creeze cele mai valoroase mesaje. Mesaje care au crescut brandurile mondiale. Dacă vrei să afli cum să comunici cu oamenii și cum să transmiți valoarea ta, te invităm să citești cartea.

 

  • Personal Branding for Dummies, autor Susan Chritton

          Indiferent că îți cauți un nou loc de muncă, vrei să-ți schimbi cariera sau îți dorești mai mult succes în cariera ta, din această carte vei afla cum să te diferențiezi de competiție. Sfaturi, tehnici pentru a dezvolta și prezenta brandul tău personal în cel mai bun mod.

 

  • Branding Pays, autor Karen Kang

            Vrei să candidezi pentru jobul visat, să crești în carieră sau să obții oportunitățile pe care le vrei? Vei citi în carte sfaturi și tehnici folosite de firma de marketing care a lansat brandul Apple.

  • The Break Through Speaker, autor Smiley Poswolsky

         Cartea te ajută să construiești o carieră de succes în Public Speaking. Te ajută să te transformi dintr-un speaker neplătit într-unul plătit. Vrei să construiești un brand personal de succes? Vrei să ai impact uriaș asupra lumii? Te invităm să citești cartea pentru a afla răspuns la aceste întrebări.

       Sunt cărți care te vor ajuta să transformi numele tău în RENUME. 

 

  • Citate despre branding personal

Sursă foto: BrandYourself

 

        Știai că proverbele sunt propoziții sau fraze menite să ne ghideze întreaga viață? Asta spun Chip Heath și Dan Heath în cartea lor ‘’Idei cu lipici’’. Este foarte adevărat. Un proverb sau un citat pe care îl poți avea în gând zilnic, îți poate transforma existența, dintr-una banală într-una extraordinară. 

          Hai să vedem câteva citate despre branding personal.

 

  • Un alt citat foarte interesant este cel al lui George Bernard Shaw, care spune: ‘’Life isn’t about finding yourself. Life is about creating yourself.’’ 

 

  • ‘’To find yourself, think for yourself.’’– Socrate

 

  • ‘’Loyalty is not won by being first. It is won by being best.’’ Stefan Persson

 

  • ‘’Your personal brand is a promise to your clients… a promise of quality, consistency, competency, and reliability.’’ –Jason Hartman

 

  • “If people like you they will listen to you, but if they trust you, they’ll do business with you.” spune Zig Ziglar

 

  • Un alt citat remarcabil “Be Yourself, Everyone Else is Already Taken.” -Oscar Wilde

 

  • “If you don’t give the market the story to talk about, they’ll define your brand’s story for you.” -David Brier

 

  • “If you’re not branding yourself, you can be sure others do it for you.” -Unknown

 

  • “Your personal brand is what people say about you when you are not in the room.” -Chris Ducker

 

  • ‘’Absorb what is useful, reject what is useless, add what is specifically your own.’’ Bruce Lee

 

  • ‘’Too many people overvalue what they are not and undervalue what they are.’’ Malcolm Forbes

 

  • “Your personal brand is a promise to your clients… a promise of quality, consistency, competency, and reliability.” -Jason Hartman

 

  • “Brand yourself for the career you want, not the job you have.” -Dan Schawbel

 

  • “Personal branding is the art of becoming knowable, likable and trustable.” -John Jantsch

 

  • “If people believe they share values with a company, they will stay loyal to the brand.” -Howard Schultz

 

  • ‘’The keys to brand success are self-definition, transparency, authenticity and accountability.’’ Simon Mainwaring

 

     Citatele, proverbele, zicalele ne influențează viața. Uneori în mod conștient, alteori inconștient. De tine depinde modul în care o fac.

 

        Brandingul personal este procesul prin care îți construiești brandul personal.

       Iar brandul personal este suma filosofiei tale de viață, a abilităților, a talentului tău într-un anumit domeniu, a modului în care comunici despre tine. Brandul personal trebuie să spună povestea ta, cea autentică. Poveste care trebuie să dezarmeze. Astfel, numele tău se va transforma în RENUME.

Introdu Adresa de E-mail și primești Modelul de Afacere Online în 6 stâlpi care te Eliberează Financiar