Idei despre ce sa postezi pe Youtube pentru a avea succes si ce video sa faci atunci cand esti in pana de idei!

Ai nevoie de idei despre ce sa postezi pe YouTube pentru a avea succes? 

Ei bine continutul pe YouTube este foarte diversificat deoarece sunt multi creatori ca si tine care au fel si fel de idei, in functie de publicul tinta, audienta.

Daca nu esti un antreprenor ce poate sa-si vanda produsele sau serviciile poate te ajuta articolul despre Idei pentru primul vlog pe Youtube

Asa ca mai jos o sa-ti prezint top cele mai bune idei pe care le poti posta pe YouTube-ul afacerii tale ca sa ai succes.

 

1.Intrebari frecvente din nisa ta.

Practic, ce nevoie are publicul nostru potential pentru a sti ce fel de continut sa faci, corect?

Nu cred ca ai vrea sa postezi pe YouTube un video de 10minute de care nimeni nu este interesat. Cum poti gasi astfel de ‘ intrebari ‘ ?

Trebuie sa cautam pe YouTube fix intrebarile noastre din nisa, de exemplu daca sunt un psiholog trebuie sa caut cuvinte din nisa mea, daca sunt mecanic la fel, meidicina, handmade, lifestyle, fashion, fitnes si asa mai departe. 

Cautand pe YouTube si vazand ca exista creatori de continut care au in titlu, intrebarea sau curiozitatea noastra inseamna ca este cautat, cerut si noi putem avea un cuvant de spus.

Insa daca vrem sa aflam mult mai detaliat, recomand sa faci research, foloseste orice strategie de research pentru ca o sa functioneze, astfel incat sa afli subiectul si cat de relevant este acel subiect.

 

2.Cum sa ….

Termenul de cautare ‘cum sa’ este foarte cunoscut, poti face zeci de videouri doar de ‘cum sa’ in nisa ta.

Exemple precum ( din psihologie ) ‘Cum sa ma las de fumat’ ( din antreprenoriat ) ‘ Cum sa fac o afacere de succes’ ( din fitness ) ‘Cum sa slabesc rapid’ … si lista poate continua

La fel ca la prima etapa, poti cauta pe YouTube si pe Google, si gasesti nenumeroase idei pentru industria ta,

 

3.Review la Produsul sau Serviciul tau.

Prezinta-ti produsul sau serviciul oamenilor, daca ai un produs si oamenii trebuie sa comande produsul tau, fai un review cum arata in realitate, ce face, cum se foloseste, idei de folosire, impachetare si livrare, ce este in colet dupa ce primesti, tot ce trebuie sa stie publicul despre produsul tau.

Daca vinzi un serviciu, vorbeste despre el, ce faci, cum faci, cum se comanda, cum te contacteaza si asa mai departe.

La urma faci la final un call to action sa intre pe link-ul din descriere, sa te sune, sa-ti dea email, orice alt ceva. Aceasta metoda este foarte buna si sa o trimiti pe social media drept raspuns a oamenilor care intreba asta, si bineinteles pe pagina de produs sau serviciu pentru a convinge si mai mult oamenii sa cumpere de la tine.

 

4.Top greseli de evitat.

Oamenii au nevoie sa stie ce greseli ai facut tu ca ei sa nu mai faca, daca ai facut un marketin gresit, ai setat o reclama gresit, ai ales furnizorul gresit, ai gestionat banii gresit… orice ai facut gresit si vrei sa impartasesti oamenilor ce vrei sa-i atragi, povesteste-le, spune-le cum sa evite si ce solutii ai avea pe langa asta.

 

5.Raspunde la intrebarile comunitatii tale.

Acest lucru functuioneaza foarte bine cand incepi sa ai o mica comunitate pe care o poti intreba cu ce sa postezi pe YouTube sau sa creezi content video. Vei vedea ca acestia o sa te ajute cu nenumarate idei, de care daca ti cont, nu ai cum sa nu ai succes. Intrebarile spuse de publicul tau pe care il ai deja, sunt intrebarile Avatarului tau de Client, astfel o sa atragi multi mai multi oameni de care tu ai mare nevoie, nu vrei oameni care n-au niciun interes pentru tine.

Pe langa asta, te poti folosi sa faci research cu Google Keyword Planner

Un produs de Google ce se regaseste in ads.google.com la sectiunea Instrumente si Setari / Planificare / Planificator de cuvinte cheie. 

Ce te ajuta nu numai sa vezi ce cauta publicul tinta, ci te ajuta si cu date cati cauta aceste cuvinte cheie pentru a-ti fi mult mai clar atunci cand postezi pe YouTube la ce sa te astepti.

Dupa cate vezi daca ti cont de aceste lucruri nu o sa-ti fie greu sa postezi constant pe YouTube, cu cat postezi mai des si mai multe subiecte cu atat iti accelerezi cresterea pe aceasta platforma.

Pe langa asta exista si TubeBuddy ( link   https://www.tubebuddy.com/andreimilitaru

Cu care te poti juca direct in platforma YouTube cu aceste functii de Research si de Interese.

De asemenea te ajuta sa vezi care este competitia la Cuvintele Cheie specifice domeniului tau si cat de greu sau usor este sa ajungi pe primele pozitii.

Aceasta aplicatie se instaleaza pe Google Chrome si te ajuta la foarte multe elemente pentru YouTube, cuvinte cheie, ranking, thumbnail etc.

Despre Autor

Andrei Militaru

Lucrez cu clienți din USA și din România, cărora le administrez canalele de YouTube și le cresc constant numărul de abonați. Te pot învăța și pe tine secretele YouTube.