Cu siguranță te-ai folosit de cuvinte cheie de nenumărate ori,fără să știi, atunci când ai avut o problemă, și ai căutat o soluție în Google. Cu toții facem asta. De fapt, ceea ce tu sau ceilalți utilizatori, tastează în Google sunt, tocmai, cuvinte cheie care se folosesc în inbound marketing.
Cuvintele cheie joacă un rol important, atunci când vorbim despre inbound marketing. Mai precis, când ne referim la optimizarea unui site. Și, este important să știi ce cuvinte caută oamenii și de ce, pentru a-ți putea înțelege mai bine utilizatorii.
Google ne ține la curent cu toate actualizările legate de algoritm, pe care trebuie să le respectăm dacă ne dorim ca website-ul nostru să fie vizibil în rezultatele motorului de căutare.
Însă aici, mai este un aspect foarte important, legat de research-ul de cuvinte cheie și anume: ce și cum caută oamenii în Google.
Poate te întrebi cum afli ce caută oamenii în Google și care sunt cele mai căutate cuvinte pe Google.
Hai să aflăm împreună din acest articol.
Importanța cuvintelor cheie.
Cuvintele cheie sunt chiar acele cuvinte pe care oamenii le tastează în bara de căutare a motorului de căutare.
Cuvintele cheie nu ajută doar la depistarea website-ului tău de către Google ci și la listarea acestuia în rezultatele din motorul de căutare atunci când oamenii fac anumite interogări.
Aceste întrebări sunt de fapt, chiar cuvintele cheie de care, tu, te vei folosi în optimizarea site-ului tău pentru ca, utilizatorii să îți găsească site-ul.
Pe lângă faptul că tu îi vei spune lui Google, prin folosirea acestora, pentru ce tip de interogare este relevant conținutul tău, vei devenii vizibil și pentru oamenii care sunt cu adevărat interesați de ceea ce tu vinzi.
Acest lucru înseamnă, mai mult trafic, mai multe vânzări deci mai mulți bani pentru tine. Adică exact ce îți dorești.
Cele mai cautate cuvinte pe Google
Nevoile oamenilor se schimbă constant, deci și cele mai căutate cuvinte cheie pe Google se modifică cu timpul.
Pentru a te asigura că rămâi mereu la curent cu interogările utilizatorilor este important să vezi care sunt subiectele în tendințe și să nu te oprești din a face research.
În acest fel te poți folosi de aceste cuvinte cheie, exact la momentul potrivit, în funcție de interesele oamenilor, în timp real.
Iată care este topul cuvintelor căutate în Google în 2021.
Hai să îți arăt și un exemplu concret despre cum se schimbă nevoile și implicit interogările oamenilor în Google și de ce trebuie să verifici mereu aceste cuvinte cheie.
Spre exemplu, în 2020 printre cele mai căutate cuvinte cheie au fost:
- ce este coronavirus
- ce este pandemia
- ce este șomajul tehnic
- ce este starea de urgență
În timp ce în 2021 , trendul s-a schimbat, pentru că oamenii deja știau ce este pandemia. Astfel cele mai căutate cuvinte cheie pe Google în 2021 au fost:
- certificat verde
- simptome COVID
- simptome COVID delta
- simptome COVID pe zile
- anxietate simptome
- pneumonie simptome
- depresie simptome
Iată și un top al cuvintelor cheie căutate în Google, în materie de filme în 2020:
În 2021, căutările populare în Google au fost axate mai degrabă pe emisiuni TV.
În 2021 interesul pentru consum și gătit a fost în creștere față de alți ani. Ne putem da seama de asta din popularitatea cuvintelor cheie referitoare la rețete.
Așadar, dacă vei face această analiză și vei verifica care este trendul cuvintelor pe cheie pe care le vei folosi în strategia ta, cu siguranță vei avea șanse foarte mari ca oamenii să ajungă la site-ul tău.
În plus, vei găsi topicuri de interes actual, sau îți poți actualiza, inclusiv conținutul mai vechi cu noile cuvinte cheie în trend.
Top cele mai cautate intrebari in Romania
Cuvintele cheie ne ajută să înțelegem utilizatorii dar și cum s-au modificat interesele utilizatorilor dintr-o anumită țară. Pentru că fiecare țară este diferită și cuvintele cheie variază de la o locația la alta.
Hai să vedem un top al cuvintelor căutate pe Google în România, pentru că acestea sunt de interes pentru noi.
Dacă în 2020 cele mai căutate interogări se refereau la pandemie, în 2021 acestea au devenit mai diverse.
Cuvinte cheie căutate în 2021:
Populare:
- cum descarc certificatul verde
- cum se face testul rapid
- când începe școala
- când este Black Friday 2021
- când se termină anul școlar 2021
- când se redeschid școlile
- de când intră în vigoare noile restricții
- cum sa faci bani
- cum sa economisesti
- ce este metaverse
- ce este un nft
- ce este nato
- ce faci cand pulsul este mare
Sport și Divertisment:
- filme online 2021
- când începe Survivor 2021
- canale live
- superstar românia
- euro 2022
- liga 1
Oameni
- cum sa spui te iubesc
- cum sa ne păstrăm copii aproape
- când se pune busuioc sub pernă
- cum să dormi 8 ore în 4 ore
Frumusețe
-
- coafuri păr lung 2021
- cum sa slabești
- dieta daneza 13 zile meniu
- program slabit acasa
Sezon
- Când se schimbă ora 2021
- Când cade Paștele în 2021
- Când sunt Floriile 2021
- Calendar ortodox 2021.
Cuvinte cheie populare în 2022:
- garsoniera cluj 11 mp
- razboi rusia ucraina
- știri Ucraina
- filme online 2022
- calendar ortodox 2022
- vladimir putin
- Paște 2022
- zile libere 2022
- pastile cu iod
- ziua barbatului
- vacanta paste 2022
Cum afli cele mai cautate cuvinte pe Google?
Pentru a afla care sunt trendurile în căutarea de pe Google și care sunt cele mai utilizate interogări din motorul de căutare, ai acces gratuit la un tool, pus la dispoziție chiar de către Google. Acesta este Google Trend.
Aici poți vedea subiectele de interes pentru o anumită perioadă sau chiar în timp real, în funcție de anumite domenii sau interese. Astfel vei știi când să te folosești de un anumit cuvânt sau nu.
Chiar dacă, un cuvânt cheie a avut multe căutări în trecut, interesul, în prezent pentru acesta poate fi scăzut, deci nu îți va mai fi de folos acum. Așa că, va trebui să alegi cuvinte cheie de actualitate.
Există acele cuvinte cheie sezoniere, de care te poți folosi în anumite perioade din an, cum ar fi spre exemplu ”decorațiuni crăciun” sau ”costum de baie”.
Cu ajutorul Google Trends vei știi exact, când este cel mai bun moment să te folosești de fiecare cuvânt cheie.
Analizează care sunt cele mai căutate cuvinte din Google și include-le în strategia ta de inbound marketing. Însă, nu uita, că strategia de a te folosi de cele mai căutate cuvinte cheie din Google este una excelentă, atunci când acestea sunt cu adevărat relevante pentru site-ul tău.
Alegerea cuvintelor cheie nu este o muncă de 5 minute ci, aici, trebuie să îți iei timp, pentru o cercetare minuțioasă.
Deși, ai crede că orice cuvânt legat de industria din care faci parte este bun de folosit în website-ul tău, prin cercetare îți poți da seama că te înșeli, chiar dacă este un cuvânt foarte căutat.
Întotdeauna trebuie să alegi doar acele cuvinte cheie care sunt cu adevărat relevante pentru ceea ce tu oferi, pentru a te asigura că oferi și o experiență plăcută utilizatorului. Și evident răspunsul /soluția la problema lui.
Până la urmă, el va lua decizia de a cumpăra sau nu de la tine, nu-i așa? Deci folosește-te de cuvintele cheie cu multă atenție și nu încerca să păcălești motorul de căutare sau utilizatorii.
Alege cuvintele care reprezintă în totalitate ceea ce oferi și vei avea doar de câștigat.