Cum am crescut un canal de YouTube de la 15.000 de abonați la 53.000

Astăzi vreau să-ți arăt cum l-am ajutat pe Lorand Soares Szasz să-și tripleze rezultatele pe canalul lui de YouTube

Mai exact, cum l-am ajutat să ajungă de la 15.000+ de abonați pe canal la 53.000+ în doar 2 ani.

Ăsta era canalul lui în 2019:

 

 

Și așa arată canalul lui în mai, 2021:

 

Citește în continuare și vei afla ce am făcut ca să obțin creșterea asta. 

Abonează-te și primești Mini-Cursul “Cum îți crești vânzările și vizibilitatea prin video-uri pe YouTube”

Cum i-am adus 38.000+ de abonați în doar 2 ani 

Pe scurt, m-am concentrat foarte mult pe 2 elemente esențiale în Promovarea pe YouTube:

  1. Research

Am cercetat ce subiecte caută antreprenorii din România pe YouTube. 

Așa am găsit multe subiecte de interes pentru publicul lui. Subiecte despre care oamenii voiau să afle mai multe informații. 

Mai apoi, am făcut o listă cu aceste subiecte și le-am prioritizat după ordinea importanței. Am vrut să începem cu cele mai relevante pentru oamenii care îl urmăreau. 

Și, desigur, i-am dat lista lui Lorand ca să facă video-uri despre fiecare subiect în parte. 

Dacă oamenii le căutau era clar că s-ar fi uitat la video-uri despre ele. 

  1. Ranking

Pasul 2 se numește ranking și a fost mai tehnic

Ce înseamnă acest ranking și ce presupune el? Ranking-ul pe YouTube înseamnă să-ți optimizezi video-urile ca să ajungă în primele poziții din căutări. 

Cu alte cuvinte, să le faci SEO ca să te asiguri că video-urile tale apar mai sus în rezultate decât video-urile competiției. 

Când omul scrie un cuvânt cheie în bara de căutare și dă enter, primul video care îi apare ca rezultat poate fi al tău, nu al competiție. Și astfel devine înzecit mai vizibil și mai popular. 

Este ca și cum ai face SEO pentru un articol ca să-l pui pe prima pagină pe Google, doar că înlocuim articolul cu video și Google cu YouTube. În rest, logica din spate rămâne la fel. 

Revenind, am făcut ranking pentru toate video-urile pe care Lorand le-a făcut după lista provenită din research și am obținut aceste rezultate: 

Am făcut acest print screen acum 8 luni și după cum vezi: 

  • Video-urile lui Lorand au fost văzute de 9.200.000 de ori
  • Oamenii au petrecut pe canalul lui 216.300 de ore. Ăsta e echivalentul a 9.000 de zile sau aproape 25 de ani. 
  • Canalul lui Lorand a crescut cu 26.500+ de abonați 
  • Și, deși nu le pot dezvălui aici, veniturile au fost pe măsură.

De atunci și până acum canalul lui a crescut în continuare și asta s-a întâmplat organic, fără niciun alt efort. 

Ăsta e un avantaj real când pui video-uri bune în topul căutărilor din YouTube. Cresc de la sine și îți aduc noi clienți în mod constant. 🙂

Acum, hai ne concentrăm pe lucruri mai concrete. 

Cum am făcut research-ul ca să obțin

lista de subiecte dorite de public?

Am folosit strategia din Cursul YouTube Marketing PRO.

Este o strategie simplă, în 3 pași: 

Prin intermediul ei am putut găsi atât cuvinte cheie relevante pentru canalul lui Lorand, cât și volumul de căutare ale acestor cuvinte. 

Uite un exemplu. 

Un subiect de interes pentru publicul lui a fost Afaceri de Succes. Iar acest subiect era căutat de 4.000 ori pe lună de către oameni. 

Deci am avut:

  • Cuvântul cheie: Afaceri de Succes
  • Și volumul lui de căutări: 4.000 în fiecare lună.

Astfel, Lorand știa că un video despre Afaceri de Succes i-ar aduce în medie 4.000 de vizualizări lună de lună. 

Într-un an, asta înseamnă că aproximativ 48.000 de oameni au aflat cine este, ce face și ce servicii vinde datorită acelui video. 

Gândește-te doar câți clienți au venit de aici și, mai important, că ăsta este un singur video din zeci de alte video-uri de pe canalul lui.

Cum făcut ranking-ul ca video-urile să ajungă

în primele căutări pe YouTube?

Am optimizat video-urile pentru cuvintele cheie găsite. Cuvinte cheie precum: afaceri / afaceri de succes / idei de afaceri. 

Mai exact, am pus aceste cuvinte în:

  • Titlul video-ului
  • Descrierea lui 
  • În etichete
  • Și în miniatura video-ului. 

Astfel, YouTube le-a scos în evidență și le-a adus în fața a mii de oameni. 

Mereu este esențial ca YouTube-ul să înțeleagă despre ce este video-ul tău. Așa îl poate clasifica și îl poate arăta cât mai multor oameni interesați de acel subiect. 

Fără ranking platforma nu înțelege despre ce e video-ul tău și nu îl ajută deloc. De asta ranking-ul e vital în succesul oricărui video. 

În mare, despre asta este vorba. 🙂

Cum ți se pare acest proces? 

Dacă vrei să înveți cum să faci și tu asta, pas cu pas, acum e șansa ta. Pentru că…

În Cursul YouTube Marketing PRO te învăț cum să obții rezultate similare

În doar 8 săptămâni te voi învăța cum să-ți promovezi afacerea pe YouTube, ca să-ți crești și vânzările, și vizibilitatea.

Plecăm de la zero, cu crearea unui cont pe YouTube, și ajungem la tactici de SEO practice și eficiente care te pun pe locul 1 în căutări. 

Îți arăt cum să le faci pe toate, buton cu buton, ca să obții doar video-uri profitabile, văzute de mii de oameni. 

Exact cum am făcut pentru Lorand și pentru sute de alți clienți, precum Pera Novacovici, Termene.ro, Doru Pelivan, Today Advertising și mulți alții.

Sună bine? Atunci înscrie-te la curs și învață cum să te promovezi pe YouTube!

Înscrie-te la curs și învață cum să vinzi prin video-uri pe YouTube

Poate acum crezi că ai nevoie de un canal cu mulți abonați ca să obții rezultatele lui Lorand. 

Nici vorbă! 

De-a lungul anilor am pus în topul căutărilor pe YouTube scriitori, make-up artiști, firme de transport, cântăreți, agenții de Turism etc. 

Tacticile sunt aceleași, iar rezultatele la fel. 

Astfel, indiferent de ce afacere ai, chiar poți ajunge nr. 1 pe YouTube dacă știi la ce să fii atent. 

Vino alături de mine la curs și în doar 8 săptămâni vei învăța cum să-ți faci afacerea vizibilă în toată țara. Cum să faci video cu mii de vizionări, care atrag clienți noi în fiecare săptămână. 

Ăsta este rezultatul video-urilor convingătoare si acum ai șansa să profiți la maxim de ele. Începe acum și domină căutările din nișa ta! 

Intră aici și înscrie-te la curs

De-abia aștept să văd un print-screen de la tine cu video-ul tău în top. 🙂

P.S.: Uite ce spune Lorand despre colaborarea noastră:

Te asigur că poți obține rezultate similare, fără reclame și fără un buget imens de promovare.

Înscrie-te la curs și învață cum!

Abonează-te și primești Mini-Cursul “Cum îți crești vânzările și vizibilitatea prin video-uri pe YouTube”

Despre Autor

Andrei Militaru

Lucrez cu clienți din USA și din România, cărora le administrez canalele de YouTube și le cresc constant numărul de abonați. Te pot învăța și pe tine secretele YouTube.