Ani la rand am auzit expresia „ video este viitorul” sau ”materialele video aduc cele mai multe rezultate”.
Acum 20 de ani daca iti doreai sa ”faci un video”, probabil trebuia sa vina carul de televiziune cu 3 camere din alea uriase pe roti si cu Andreea Esca cu un microfon in mana care iti ia un interviu.
Era frustrant sa fii un om ce nu este foarte tehnic si care trebuie sa produca un material video.
Cum ai putea sa faci fata fanaticilor, care sunt ultra fotogenici si iubesc sa faca video-uri care mai de care mai turbate?
Cum ai putea sa faci fata celor care stiu sa editeze materialele video si petrec o viata invatand doar cum sa editeze mai bine si sa faca materialele video mai atragatoare?
Cum ai putea sa tii pasul cu foamea tot mai mare a publicului de senzational, de WOW, de can-can?
Poate deveni foarte obositor, frustrant si descurajant.
Era o vreme cand tot ce puteam sa fac era sa salivez la materiale video facute foarte bine si sa visez ”ce fain ar fi daca as putea si eu sa ajung la oameni in acest fel”
Mituri care te saboteaza sa vinzi:
Materialele video trebuie sa fie scurte pentru ca oamenii au un deficit de atentie si nu mai au rabdare sa se uite la videouri lungi
Super dinamice, cu imagini cat mai wow, blink, blink si efecte de Hollywood
Trebuie sa fii imbracat tot timpul la patru ace ca un prezentator ca sa impresionezi