AUDIOBOOK

Psihologia Marketingului și a Vânzărilor Online

18 Tehnici și principii care te ajută să devii un brand irezistibil
în online de la care toată lumea își dorește să cumpere

Acest material este un Audiobook cu durata de 234 minute.
Este împărțit în 18 capitole și îl poți descărca instant pe telefon, laptop, calculator sau pe orice dispozitiv pe care îl folosești pentru a asculta materiale audio.

Te-ai săturat de mediocritate financiară? Te îngrijorează ratele? Nu reușești nicicum să pui bani deoparte?

Te-ai săturat de „călduț”, nu-i așa? Te-ai săturat de o viață definită de stres, agitație și tot fără bani, de muncă fără satisfacții?

Dacă simți că nu ești apreciat și că îți vinzi abilitățile prea ieftin, dacă ai impresia că locul în care lucrezi sau afacerea ta s-au plafonat atât de tare încât nu mai au niciun viitor…

Află că nu ești singur!

Mulți oameni buni sau chiar foarte buni au ajuns să stagneze profesional din simplul motiv că nu știu să se pună în valoare.

Ce sunt marketing-ul și vânzările?

E știința de a promova și vinde: fie că e vorba de timp (un job), fie că e vorba de un produs sau un serviciu. Marketingul se întâmplă în momentul în care cineva cere bani pentru ceva.

Dacă ești bun la ceva sau muncești mult și nu te simți răsplătit, problema ta este că nu știi să te vinzi.

Hai să vedem care sunt unele dintre cele mai importante aspecte dacă vrei bani

De regulă, în viață reușesc cei care știu cum să se pună mai
bine în valoare, nu neapărat cei mai buni.

Te vom învăța să te vinzi mai bine decât ai crezut vreodată!

Un lucru evident: dacă am crescut în familii în care au existat probleme și certuri din cauza banilor, suntem foarte supărați pe bani pentru că aparent ei au distrus armonia și iubirea din familie.
Cei mai multi dintre noi suntem certați cu banii fără să ne dăm seama.

Știi ce m-a șocat?

Dacă esti certat cu banii, ai urmatoarele simptome:

Oamenii cu bani, care știu să-i facă și să-i păstreze, au cu toții un mare lucru în comun:

Au o mentalitate și o gândire care trateaza banii ca fiind un lucru neutru emoțional, o unealtă, un mijloc.

Oamenii aduc energie banilor și astfel pot să îi folosească pentru a face bine sau rău.

În trecutul lor, ca și copii, au avut părinți sau un mediu în care au fost încurajați să facă bani, să se expună și să se promoveze. Au considerat că banii sunt un lucru firesc și sănătos în viața lor și au crescut cu convingerea că vor avea tot timpul bani din ceva.

Dacă încă ai probleme cu banii, nu banii sunt problema.

Problema e în imagine ta de sine. E în increderea în sine. E în TINE.

Și asta lasă urme peste tot.
Mai jos vei vedea ce am creat pentru
a rezolva această problema.

Un audiobook numit Psihologia marketingului și a vânzărilor. Am observat că oamenii care au o pasiune, un hobby, de obicei îl practică în weekenduri.

Noi, Doru și Pera considerăm că avem privilegiul să-l practicăm toată săptămâna, inclusiv în weekenduri.

Am pregătit un Audiobook pentru tine în care psihologul și marketerul vorbesc. Se numește Psihologia Marketingului și a Vânzarilor Online.

Noi deseori avem super discuții în care elaborăm principii și tactici foarte cool de marketing. Acestea se întâmplă deseori pe la terase sau în birouri și majoritatea oamenilor când ne aud își doresc să rămână și ei la discuții. Din păcate niciodată nu ne-am înregistrat.

Vorbim exact despre ce lipsește la majoritatea
marketerilor online:

Abilitatea de a creea conținut și de a se expune.

În weekend am luat o sticlă de whiskey, ne-am dus în studioul de la Kiwi Agency și am început să înregistrăm. Am înregistrat 18 mp3-uri.

A fost exact cum ne-am imaginat când spuneam că noi doi ar trebui să ne înregistrăm când vorbim, că ies povești și idei mult prea faine.

Citește structura de până acum a acestui Audiobook și apoi răspunde-mi la întrebare.

CE CONȚINE ACEST AUDIOBOOK?

  • Ce are la rădăcină și cum poate fi vindecată
  • Ce se ascunde în spatele afirmației ”eu nu vreau să fiu în față”
  • Cum reușesc unii să se expună atât de curajos și ce putem învăța de la ei
  • A crede în ceea ce vinzi și a crede în tine de multe ori sunt același lucru.
  • Exercițiu
  • Cei mai buni oameni de vânzări și secretele lor
  • Ce nu poți delega când ești marketer?
  • Care sunt trăsăturile marketingului agresiv
  • Cand e bun și cand nu e
  • Frâna de mână a marketerilor
  • Care sunt 12 canale Românești de care să ții cont (3 dintre ele pe care doar specialiștii le știu)
  • Strategia de conținut a lui Pera Novacovici care ia 20-30 de minute pe zi ca să posteze conținut relevant pe toate canelele
  • Cum își începe ziua orice creator de conținut care vrea să fie peste tot
  • Scrisul este cheia
  • Cum ajung oameni foarte talentați să fie extrem de frustrați pe marketing și vânzări?
  • Greșeala de gândire pe care experții o fac (inclusiv noi cădem în ea, dar ne revenim rapid, că știm)
  • Ce știu marketerii și restul lumii nu, când vine vorba de bani?
  • Aceste 4 principii te vor ajuta să te trezești de dimineață știind ce ai de făcut pentru a prospera zi de zi
  • Privind lumea prin ochii marketerului – ce văd marketerii unde noi vedem o realitate normală
  • Gestionarea hate-ului este contraintuitivă – funcționează invers decât ai crede
  • Cum am gestionat noi hate-ul și cum am descoperit un principiu ce a schimbat totul
  • Cei mai mulți oameni încurcă ordinea și plătesc un preț uriaș cu ani de zile, bani și energie irosite
  • Cum să lucrezi când ești la început în marketing și vânzări. Ce contează cel mai mult?
  • Cum să gestionezi fricile și nesiguranța când ești la început de drum într-o carieră
  • Ca în orice relație, până să devină un client care să plătească pentru produse sau servicii, există o perioadă de ”curtare” care va decide dacă un om devine client sau nu
  • 3 Elemente cheie care vor crește șansele ca un om să cumpere de la tine
  • Cum să te folosești de fiecare dintre cele trei elemente
  • De ce vânzările sunt esențiale în orice afacere înainte de orice altă prioritate până într-un anumit punct de creștere
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
  • Care sunt cele mai puternice 6 arme psihologice de influențare a oamenilor, înscrise în codul genetic și cum să le folosești în mod etic în marketing și vânzări
  • Exemple concrete cu aplicabilitate practică imediată a celor 6 arme
  • 3 Etape simple prin care poți începe să aduci clienți încă de la început
  • Două mari stiluri antreprenoriale cu beneficiile și părțile lor slabe
  • Cum să atragi oamenii potriviți pentru echipa ta
  • Care sunt trăsăturile pe care sa le cauți în oamenii pe care îi aduci alături de tine în proiecte

DESPRE PERA

(psiholog, autor, marketer online)

Mi-am descoperit hobby-ul la 22 de ani, când am renunțat la inginerie ca să studiez psihologia. De atunci au trecut 14 ani plini de provocări în care munca, pasiunea și joaca au devenit sinonime și au generat venituri cum nu mă așteptam să câștig în România

De la începutul carierei mi-am dorit să transmit mai departe ce am învățat și acum o pot face alături de Doru, cu care mă completez perfect.

DESPRE Doru

(antreprenor, marketer online)

Lucrez în marketingul online de 7 ani. Am generat venituri de milioane de euro pentru numeroși autori consacrați sau pentru alte modele de afaceri. Am făcut marketingul pentru cea mai mare lansare de curs online din România.

Conduc agenția cu cele mai bune rezultate din vestul țării, Kiwi Agency, care a administrat bugete de marketing online de peste un milion de dolari.

În 2017 am lansat comunitatea Kiwi Marketer care, la ora actuală, este cea mai mare comunitate de marketing online. De asemenea, avem Școala de Marketing Kiwi PRO, prin care au trecut deja peste 800 de cursanți.

Avem și 2 bonusuri faine pentru tine

Realizat de Pera Novacovici

Lecția 1: Dacă ce ai încercat până acum nu merge, fă altceva

Lecția 2: Cum să depășești convingerile limitative

Lecția 3: Calea pentru a face bani constant

Lecția 4: Prima condiție pentru a face bani – marketing-ul

Lecția 5: A doua condiție pentru a face bani – vânzările

Lecția 6: Cum să treci prin cele 5 stadii ale banilor

Lecția 7: Măiestria – cum să pășești pe calea evoluției permanente

Lecția 8: Cum să îți asumi identitatea omului cu bani

Lecția 9: De ce alergatul după bani nu îți va aduce bani (și după ce să alergi)

Lecția 10: De ce oamenii ajung sclavi ai banilor

Lecția 11: Cei 6 st lpi ai eliberării tale financiare – partea 1

Lecția 12: Cei 6 st lpi ai eliberării tale financiare – partea 2

Realizat de Doru Pelivan și Antonia Zărnescu (Digital Marketing Specialist la Kiwi Agency)

1: Cum să faci un magnet atrăgător cu care să aduni abonați la newsletter

2: Ce sunt și la ce ajută paginile de vânzare

3: Cum funcționează strategia de prelansare și lansare a unui produs

4: Transformă călătoria clientului într-o victorie

5: Cum să faci campanii multe și atractive în fiecare an

6: Cum se folosește scarcity-ul

7: Cum să îți faci clienții recunoscători

8: Campanii pe clienții existenți

9: Ofertele unice

10: Upselling

11: Cross selling

12: Structura unui funnel prin newsletter

13: Structura unui funnel prin reclame pe facebook sau prin messenger

14: Când să trimiți mesaje la noii abonați și câte mesaje să trimiți?

15: Cum să atragi clienți noi, dacă ești o firmă nouă pe piață?

16: De ce unele campanii, în timp au costuri mai mari?

17: Cât timp este bine să ții audiența în suspans?

18: Cum să încălzești o audiență veche, care nu a mai interacționat cu tine de mult timp?

Vorbim exact despre ce lipsește la majoritatea
marketerilor online:

Abilitatea de a creea conținut și de a se expune.

În weekend am luat o sticlă de whiskey, ne-am dus în studioul de la Kiwi Agency și am început să înregistrăm. Am înregistrat 18 mp3-uri.

A fost exact cum ne-am imaginat când spuneam că noi doi ar trebui să ne înregistrăm când vorbim, că ies povești și idei mult prea faine.

Citește structura de până acum a acestui Audiobook și apoi răspunde-mi la întrebare.

Contact

Dacă ai nelămuriri sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit pe această pagină,
Mirel, colegul nostru de la Customer e gata să-ți răspundă la orice întrebări ai. Scrie-i cu încredere.