Cum Construiești o Afacere Online Profitabilă din Cursuri Online

Creează cursuri online care rezolvă probleme reale, se vând bine și îți cresc brandul personal

Alexandra Turkoane

138.000 RON din 09.10.2020 până în 13.03.2021

George Simion

215.458 lei din septembrie 2019 – martie 2021

Cristian Budău - Cum să îți construiești casa de vis cu bugetul pe care îl ai

17 înscriși x 97 euro = 7.853 RON și

2 contracte de 50.000€ si 100.000€ venite din promovarea primului curs.

Simona Știoiu - NOUA MEDICINĂ GERMANICĂ - Dacă vrei să vindeci cauza bolii, nu să tratezi doar simptomele ei

27 înscriși x 498 RON = 13.446 RON

Este Pentru Tine Oportunitatea Asta?

Hai să vedem!

Dacă vrei să câștigi mai mult decât un banal salariu mediu, dacă tânjești să te simți liber și în controlul vieții tale, continuă să citești.

Au un mesaj, un hobby sau o competență și multă lume are nevoie de ce știu ei.

Atunci DA, ce urmează să citești este pentru tine!

Adevărul e că...

…îți poți monetiza pasiunea și să câștigi bani din ea dacă ai informațiile potrivite și dacă urmezi pașii potriviți – în ordinea corectă!

Din păcate, mult prea mulți oameni fie nu înțeleg acești pași, fie ordinea lor. Și în final ajung doar să arunce pe fereastră cu timp prețios și cu bani.

Noi ne-am dedicat întreaga activitate din ultimii ani ca să rezolvăm exact problema asta.

De la cine înveți să-ți monetizezi pasiunea?

Noi suntem Doru Pelivan și Pera Novacovici.

Ne prezentăm pe rând, ca să vezi pe ce experiență se bazează lucrurile importante despre care urmează să îți vorbim.

EU SUNT DORU PELIVAN

Am încercat multe modele de business până am ajuns să fac ceea ce fac astăzi. Printre ele se numără: diverse MLM-uri, construcții, blogging, vânzări, jucător de poker și diverse idei mărunte.

Momentul zero, cel de ”aha”, a fost când am descoperit că pasiunea mea adevărată este marketingul și că vreau să îi învăț pe alții asta. Atunci am deschis agenția Kiwi Agency, care la ora actuală are cele mai bune rezultate din vestul țării. Suntem echipa care te poate propulsa cel mai bine ca autor în mediul online.

DESPRE PERA NOVACOVICI

Am folosit internetul și un model de business online ca să îmi fac loc în peisajul românesc. În scurt timp (cam 10 ani) am devenit cel mai citit psiholog și autor de dezvoltare personală din România.

Ce te voi învăța este modelul pe care l-am rafinat în 15 ani de carieră, testând și jonglând între două lumi:

1. Lumea profundă a psihologiei, a minții și a sufletului.

2. Lumea antreprenoriatului, a sistemelor și a echipelor create pentru a aduce bani și impact asupra lumii.

Sunt ceea ce în industrie se numește jucător complet.

Planul tău în 5 Pași Pentru Libertate Financiară

Acum, că știi pe ce ne bazăm, hai să trecem la treabă!

Citește în continuare și o să-nțelegi mai bine ca niciodată cum poți ajunge TU să câștigi bani serioși dintr-o activitate care îți place și în care te simți liber.

Sunt 5 pași în total și ți-i descriem pe fiecare detaliat.

Sperăm să acorzi o atenție sporită rândurilor care urmează. Ar putea însemna pentru tine mai mult decât orice altceva ai citit în acest an.

PASUL 1

Etapa de pregătire

În orice ai face, cu puțină pregătire înainte să începi îți crești șansele de reușită.

Etapa de pregătire

…aici intră orice pregătire pe care ai făcut-o: facultate, cursuri de formare, joburi anterioare etc. Faci update la CV ca să atragi atenția printre candidați. Te gândești la cât ți-ai dori să câștigi și la ce ți-ai dori să faci etc.

Totuși, în scenariul ăsta depinzi de ce joburi oferă alții, joburi create ca să rezolve nevoile lor, nu pe ale tale.

Ai o stare de neliniște, știi deja că o să dureze ani de zile. Ești conștient că ești pe cale să vinzi săptămânal 5 zile pentru două. Nu o faci neapărat pentru că arzi de nerăbdare sau pentru că vrei. Ci pentru că nevoia te presează.

Poate părinții te presează: “ar fi cazul să faci ceva”… poate te uiți la prieteni și-i vezi că fac lucruri și simți că rămâi în urmă. Sau poate e mult mai dramatic și ai deja o familie, rate și ai rămas fără job.

Combinația asta de presiune asupra ta și lipsă de control asupra opțiunilor nu duce la cele mai bune alegeri.

Etapa de pregătire

Alternativa e să începi prin a identifica un hobby, o pasiune pe care o ai, o activitate la care ești bun și care îți face plăcere să o faci.

Apoi să găsești o nevoie din piață, un lucru pentru care oamenii sunt dispuși să te plătească dacă-i înveți și pe ei.

Pregătești astfel o afacere cu educație online bazată pe ceva ce îți place și pe ceva ce oamenii ar fi dispuși să cumpere.

Când pornești de la un hobby și o nevoie reală din piață pui bazele unei afaceri din care vei câștiga bani mai mulți, în care vei fi mult mai în control și în care o să îți placă munca ta de zi cu zi.

Reține:

Cum au făcut Alina Dan și Alina Sutu, de exemplu:

Alina Dan - Cursul Cum să trăiești din făcut flori de hârtie

130 înscriși x 127 RON = 16.510 RON

Alina Sutu - Transformă-ți viața prin descoperirea misiunii personale

54 înscriși x 147 euro = 37.308 RON

Întrebări și Răspunsuri

Întrebarea 1:

“Am un hobby, dar dacă nu sunt destul de bun încât să-i învăț pe alții?”

Răspunsul 1:

Nu trebuie să ai 20 de ani de experiență. Trebuie să fii cu 2-3 pași înaintea celorlalțica să le poți arăta ceea ce tu știi deja, iar ei încă nu știu.

Întrebarea 2:

“Dacă nu găsesc nevoia pentru care m-ar plăti oamenii?”

Răspunsul 1:

Majoritatea oamenilor nici nu se gândesc că trebuie să găsească o nevoie reală în piață.Dacă începi cu discuții simple și asculți ce îți spun oamenii o să afli informațiile de care ai nevoie.

PASUL 2

Construirea Audienței

Următorul pas este ca oamenii să afle despre tine.

În scenariul cu jobul normal…

…cauți anunțuri de angajare, trimiți CV-uri la oricine și aștepți cu nerăbdare să-ți răspundă. Intri pe grupuri, îți întrebi prietenii.

Poate începi căutarea cu joburi care îți plac, care sunt bine plătite… Dar zilele și săptămânile trec și tot nu primești niciun răspuns.

Așa ajungi să-ți scazi standardele și să accepți un job total nepotrivit, în care nici nu câștigi cât ți-ai dori, nici nu îți plac activitățile de zi cu zi pe care le faci.

Așa începe cursa șobolanului.

Rezultatul e că nu ești aproape deloc în control, nu ești într-o bună poziție de a negocia, ești contra-cronometru, iar dacă ai niște cheltuieli sau rate ești sub o presiune foarte mare.

Ești la cheremul altora. Te simți lipsit de putere, resemnat.

Dar tu ai pornit pe o cale mai bună

Dar tu ai pornit pe o cale mai bună

Așa că începi prin a atrage atenția oamenilor interesați de hobby-ul tău și le oferi șansa să te urmărească.

Creezi un material foarte bun și folositor (magnet îi spunem noi) pe care îl oferi gratuit celor interesați în schimbul adresei de e-mail.

Apoi faci o pagină de abonare. O pagină Web în care prezinți magnetul tău gratuit și prin care începi să aduni efectiv adresele de e-mail ale celor interesați de ce oferi.

Apoi începi conversația cu oamenii prin e-mail. Le oferi acel material gratuit și astfel deschizi linia de comunicare.

Pregătești astfel o audiență de oameni interesați de ceea ce faci. Printre ei se află viitori tăi clienți, colaboratori și poate chiar prieteni.

Când ai o audiență de oameni interesați de ceea ce faci aproape căpoți să alegi câți bani dorești să faci și câți clienți să ai.

Știm că între 0,5 și 2,5% dintre acei oamenivor cumpăra de la tine (dacă urmezi pașii propuși).

Dacă ai o audiență de 1000 de oameni,o să cumpere sigur minimum 5-25 de oameni.

Reține:

Ca în exemplele de mai jos:

Întrebări și Răspunsuri

Întrebarea 1:

”Am înțeles că trebuie să atrag audiența, dar cum fac asta mai exact?”

Răspunsul 1:

Noi am aplicat un principiu pe care l-am denumit „mută linia gratuității”. Practic, am oferit gratis lucruri pentru care alții cereau bani. Oamenii sunt atrași de gratuități. În momentul în care tu le oferi materiale gratuite de valoare (foarte important să fie folositoare), ei capătă încredere în tine. De aceea creăm acel material gratuit – acel magnet.

Întrebarea 2:

“Ce material gratuit pot să fac?”

Răspunsul 2:

În magnet oferim lucruri informaționale. Acesta poate fi sub formă de minicurs video, mini ebook, lecții gratuite prin e-mail, audio-uri înregistrate, diverse exerciții etc. Alege ce ți se potrivește ție, dar cel mai important lucru este să te asiguri că adresezi o anumită problemă (acea nevoie) pe care ai identificat-o

Întrebarea 3:

“De ce trebuie să colectez adrese de e-mail?”

Răspunsul 3:

Deoarece ai control total asupra audienței și a mesajelor pe care vrei să le transmiți. Pe Facebook, blog, Youtube sau Instagram oamenii vin și pleacă, iar a doua zi poate nu își mai aduc aminte de tine. Dar dacă primești adresa lor de e-mail (cu acordul lor), deții o modalitate de a-i contacta cât de des vrei tu – atâta timp cât le oferi lucruri utile.

Întrebarea 4:

”Cum colectez adresele de e-mail mai exact?”

Răspunsul 4:

După ce ai magnetul propriu-zis, faci o pagină de abonare. O pagină web în care prezinți magnetul tău gratuit și prin care începi să aduni adresele de e-mail ale celor interesați de ce oferi.

Întrebarea 5:

”Ce fac cu adresele de e-mail, le salvez undeva sau?”

Răspunsul 5:

Există multe variante de softuri online de trimis e-mailuri care te ajută să gestionezi lista de abonați. Tot de acolo trimiți și e-mailurile către oameni. Unele softuri sunt gratuite pentru primii 2.000 de abonați. Aduți aminte că 2.000 de abonați înseamnă între 0,5% și 2,5% cumpărători adică între 10 și 50 de cumpărători.

PASUL 3

Încălzirea Audienței

Interacționează cu oamenii ca să te cunoască, să te placă și să aibă încredere în tine.

În scenariul cu jobul normal…

… în etapa asta schimbi mesaje cu potențialii angajatori, vorbești cu ei la telefon și stabilești interviuri.

Apoi participi la interviu, unde miza e uriașă – ai o singură șansă – iar timpul foarte scurt.

Poate ești tot emoționat, ai mâinile transpirate și ești conștient că te afli la concurență cu alții care poate sunt mai buni decât tine. Balanța puterii atârnă puternic în favoarea angajatorilor, nu a ta.

Cu toate astea, tu trebuie să creezi o relație de încredere aproape instant. Iar în joc e soarta ta financiară. Poate chiar și a familiei tale. Un risc mult prea mare, dacă ne întrebi pe noi.

Rezultatul e că te simți – și chiar ești – pe fugă și nu ești deloc în control.

Pe deasupra te și zbați pentru ceva ce de fapt nici nu îți dorești să câștigi. Doar ai nevoie. Nivelul de risc este foarte mare pentru tine în situația asta.

E un fel de joc de-a totul sau nimic.

Dar în afacerea ta cu produse educaționale…

…în această etapă te concentrezi să creezi o relație de încredere cu oamenii din audiența ta. Și ai mult mai mult timp să faci asta.

Le oferi informații utile, le arăți că înțelegi cu ce se confruntă și discuți constant cu ei. Faci asta prin e-mailuri, postări pe Facebook sau Instagram sau video-uri pe Youtube.

Astfel, de fiecare dată când comunici ai o șansă nouă de a întări relația, de a crea încredere.

Ai sute sau mii de oameni cu care discuți, și astfel ai o marjă de siguranță crescută – dacă unii nu te plac, doar se dezabonează, iar tu continui cu ceilalți.

AUDIENȚĂ + RELAȚIE = VÂNZĂRI

Cu cât ai mai mulți abonați care vin în lista ta + calitatea relației pe care o dezvolți cu acești oameni oferindu-le materiale, răspunzând la mesaje și tratându-i cu dragoste și respect, cu atât vei avea mai multe vânzări.

Reține:

Iată și câteva exemple de conținut:

Video-uri pe Youtube

Articole de Blog

Newslettere

Întrebări și Răspunsuri

Întrebarea 1:

“Am înțeles că trebuie să ofer conținut, dar ce subiecte să abordez?”

Răspunsul 1:

Aici ai foarte multe variante. Iată 7 cu care poți începe: Subiecte de tip „Cum să” (10 idei cum să…), Studii de caz, Răspunsuri la Întrebări pe care le primești frecvent prin reply, Aplicaţii/Unelte folositoare, Opinii despre subiecte populare, Rezumatul unor cărţi sau Tehnici concrete prin care îi ajuți să rezolve o problemă de interes.

Întrebarea 2:

“Cât timp ar trebui să investesc în crearea de conținut?”

Răspunsul 2:

Câteva ore pe săptămână sunt suficiente. Scopul principal este să comunici constant cu audiența ta. E de 100 de ori mai important să fii constant decât genial. Poți să înregistrezi un video de câteva minute direct de pe telefon. Ideea este să oferi informații utile, nu ai nevoie de producții elaborate de Hollywood.

Întrebarea 3:

“De ce nu pot să încep să vând produse sau servicii chiar de la început?”

Răspunsul 3:

Deoarece în acel moment tu ai o audiență rece. Adică oameni care nu te cunosc și nu au încredere în tine, încă. Ei sunt doar interesați. Să vinzi în acel moment e ca și cum ai cere pe cineva în căsătorie de la prima întâlnire. Nu e chiar imposibil, dar șansele de reușită sunt extrem de mici.

Întrebarea 4:

“De ce trebuie să le răspund oamenilor la mesaje?”

Răspunsul 4:

Pentru că vrei să ai un dialog cu oamenii din lista ta de abonați. Așa se creează orice relație de încredere. Cum ar arăta o prietenie dacă doar un om ar vorbi mereu, iar celuilalt nu i s-ar răspunde niciodată? Ține minte: relația de încredere (care va duce în final la vânzare) se creează prin conținut valoros + dialog constant cu oamenii.

PASUL 4

Crearea Primului Produs

Aici creezi soluțiile care rezolvă nevoile și dorințele oamenilor din audiența ta.

În scenariul cu jobul normal…

…etapa asta e echivalentul situației când lucrezi la prima ta inițiativă ca angajat.

Să zicem că după toate acele eforturi riscante ai obținut până la urmă un job. Nu te face să te simți împlinit, dar măcar e un salariu care plătește facturile.

Și pentru că ești un om responsabil și proactiv, când observi ineficiențe, natural îți vine să le rezolvi.

Să zicem că ai observat un lucru: dacă tu și colegii tăi ați acorda 1-2 ore pe săptămână pentru educație – cursuri, cărți, diverse resurse de antrenament – ați putea fi mult mai eficienți.

Așa că investești timp, energie și atenție – din timpul tău liber – ca să pregătești o soluție: faci o planificare, ca să se potrivească orarul pentru toată lumea, identifici cele mai arzătoare probleme și cauți și resurse din care să învățați.

Dar faci toate astea fără să ai garanția că va fi și folosită propunerea ta.

Iar din experiențele anterioare știi că e o posibilitate reală ca cel mai probabil să-ți irosești energia. Că inițiativa ta va fi lăudată și apoi pusă la sertar ca să strângă praf.

Din păcate nu prea ai de ales – din postura de angajat, singurul mod de a-ți face viața mai ușoară și de a avansa e prin astfel de inițiative.

Dar tu ai decis să Creezi Primul Produs

Având o audiență „caldă” și înțelegând mult mai bine ce provocări și dorințe întâmpină cititorii tăi, poți crea un produs educațional care să adreseze exact nevoile pe care le au.

Ai nevoie de un produs care să rezolve cele mai arzătoare provocări pe care le întâmpină oamenii care te urmăresc.

Iar în acest model de afacere educațională există foarte multe tipuri de produse pe care le poți lansa.

Câteva exemple ar fi: consultanța 1 la 1, cărți, e-bookuri, audiobookuri, cursuri prin e-mail, cursuri pe platforme, cursuri pe grupuri de Facebook, masterminduri, webinarii, podcasturi, traininguri live, conferințe, cursuri pe DVD etc.

Noi am testat aproape toate aceste tipuri de produse. Și am ajuns la concluzia că toate sunt foarte bune, însă nu te poți apuca de toate deodată.

Dintre toate, este cel mai ușor și cel mai bănos să începi cu un curs online.

Și spre deosebire de scenariul cu inițiativele de la job, matematica acestui sistem aproape îți garantează rezultatele. Și anume că munca pe care o faci ca să creezi un curs online îți va fi răsplătită – cel puțin de câțiva oameni.

Cum spuneam mai sus, știm că între 0,5 și 2,5% din oamenii care se abonează vor cumpăra de la tine.

Dacă ai 1000 de abonați o să cumpere sigur minimum 5-25 de oameni.

De ce un curs online?

Pentru că: este aproape gratuit de făcut, îl poți face foarte repede, poți obține profituri mari și are mare căutare, pentru că ajută cu adevărat oamenii să învețe ce au nevoie.

Nu ai nevoie de un stoc de marfă, angajați, sedii, mașini de lucru, magazine, depozite etc pentru a lansa un curs. Aproape că nu ai nevoie de nici o investiție ca să faci asta.

Investiția principală ești tu,iar creația ta va lua forma unui curs online.

Reține:

Ca exemple de produse educaționale poți vedea orice curs de la eduKiwi.

Întrebări și Răspunsuri

Întrebarea 1:

“Cum pot să mă asigur că produsul rezolvă o nevoie reală a audienței mele?”

Răspunsul 1:

În primul rând știi deja că oamenii sunt interesați de informațiile pe care le-ai oferit în magnet. În al doilea rând, deoarece comunici constant cu oamenii (prin e-mail, pe Facebook etc) o să vezi ce fel de mesaje creează cele mai multe reacții. Pe lângă asta, oamenii o să-ți pună întrebări și nu te oprește nimic să îi întrebi tu dacă sunt interesați de ceea ce ai de gând să creezi.

Întrebarea 2:

“Trebuie să creez efectiv tot cursul din start?”

Răspunsul 2:

Nu. Trebuie doar să te asiguri că există interes pentru conceptul de curs pe care îl ai și să creezi cuprinsul cursului. Apoi poți să creezi câte un nou modul de curs săptămânal chiar în timpul cursului.

Întrebarea 3:

“Cum livrez cursul? Trebuie să am o platformă sau website?”

Răspunsul 3:

Pentru început, noi îți recomandăm să livrezi cursul într-un grup de Facebook. Poate fi sub formă de text sau poți să intri Live cu video sau ambele. E simplu și nu implică nici un cost adițional pentru tine.

PASUL 5

Lansarea Produsului

Interacționează cu oamenii ca să te cunoască, să te placă și să aibă încredere în tine.

În scenariul cu jobul normal…

… aici încerci să-i convingi pe colegi și pe șefi să implementeze inițiativa pe care ai pregătit-o.

Dar imediat te lovești de 2 piedici de obicei fatale:

Rezistența colegilor, pentru care e bine și așa rău cum merg lucrurile(e călduț, de ce s-ar complica cu mai multă muncă?)

Și rezistența șefilor care au și ei șefi la rândul lor și tot așa, și e greu ca inițiativele să treacă de la unul la altul. Sau uneori dai de oameni care nu au mindsetul potrivit și insistă să continue într-un mod ineficient, doar pentru că “așa se fac lucrurile pe aici”.

Dar când lucrezi pentru tine…

… în etapa asta începi să vinzi produsul pe care l-ai creat audienței “calde” pe care deja o ai. Aici toate piesele de puzzle se aranjează frumos și poți vedea beneficiile.

1. Celor din audiența ta deja încălzită începi să le spui că pregătești ceva fain pentru ei. Noi numim asta ”teasing”. Practic începi sa îi agiți cu subiectul cursului pe care urmează să îl faci.

2. Apoi anunți că urmează să lansezi un curs plătit care le oferă soluții complete la problemele pe care le întâmpină.

3. Începi să vinzi cursul, prezentându-l în diverse forme. Le prezinți avantaje, beneficii, cum vor fi ei după ce urmează acest curs, cum va rezolva acest curs problema lor, ce pierd dacă nu cumpără etc.

Rezultatul?

Să zicem că vinzi de 20 de ori cursul tău, la prețul de 300 de lei. Faci încasări în valoare de 6.000 de lei.

Să zicem că 1.000 lei a costat promovarea și încă 1.000 alte costuri (impozite, logistică etc).Înseamnă că ai un profit (în mână) de 4.000 de lei.

Ai prins ideea? Nu e nimic fantasmagoric. Totul e realist. Palpabil. Tangibil.

Partea în care începi să faci bani din pasiunea ta este punctul de cotitură al vieții tale.

În acel moment, îți dai seama pentru prima oară în viață că aiposibilitatea să trăiești făcând ce îți place.

Ești mai aproape decât oricând de un nivel la care nu doartrăiești, ci prosperi și faci bani cu adevărat.

Și nu doar că faci bani, dar poți să folosești o mare parte din aceibani pentru a investi în propria ta afacere, în propria ta persoanăși pentru a putea oferi ȘI MAI MULTĂ VALOARE lumii.

Reține:

Iată încă 3 exemple – ca să vezi că poți reuși în domenii diferite:

Marcela Mantz - Cursul Învață să te iubești cu adevărat și transformă-ți viața

100 înscriși x 347 RON = 34.700 RON (extra 15.294 RON generați din ședințe individuale în perioada respectivă. În plus o tabără de 40 de persoane ocupată full.)

Alex Penes - Învață cum să faci minim 1 000 de RON venit constant din Instagram în doar 30 de zile

33 x 497 RON = 16.401 RON

Mirela Carmen - Învață CUM SĂ SCRII prima ta CARTE NONFICTION de impact

28 X 497 RON = 13.916 RON

Întrebări și Răspunsuri

Întrebarea 1:

“Cum se înscriu oamenii la curs?”

Răspunsul 1:

Vei avea o pagină simplă web de prezentare a cursului tău. Acolo prezinți cursul tău de la A la Z și modul în care îi poți ajuta pe oameni. Pagina respectivă are un singur buton, cel de înscriere. În momentul în care omul apasă acel buton, este trimis pe un formular online de înscriere. După ce completează formularul, îi trimiți un e-mail cu datele de plată transfer sau chiar și link de plată cu cardul dacă dorești să faci asta.

Întrebarea 2:

“Ce fac în acele 7 zile în care sunt deschise înscrierile?”

Răspunsul 2:

Trimiți e-mailuri, postări pe Facebook, video-uri etc, în care oferi oamenilor șansa de înscriere. Oferi informații adiționale despre curs și îi trimiți pe acea pagină web de prezentare de unde se pot înscrie.

Poți să vinzi de 100.000 lei în primul an

În calculul pe care l-am făcut mai sus ți-am arătat un scenariu cât mai simplu, pentru că nu am vrut să te speriem.

Când ești obișnuit să câștigi bani doar dintr-un salariu – fie el minim sau mediu pe economie – e greu să-ți și imaginezi că poți ajunge la sume mult mai mari. Ți-ar lua o viață întreagă dacă i-ai câștiga doar din acel salariu.

Dar, așa cum ai văzut în exemplele de pe pagina asta – sunt mulți autori care depășesc chiar și suma asta de 100.000 lei pe an.

Pentru că un autor care se ține de treabă face în medie cam 3 ediții de curs pe an.

Iar dacă vinzi de 34.000 lei în medie per lansare, ai depășit 100.000 într-un an.

Adică să vinzi 100 de bucăți per ediție, la un preț mediu de 340 lei.

Sau 50, la un preț mediu de 680 lei.

Poate că te sperie puțin cifrele astea, dar sistemul e același.

Pentru cei care urmează pașii corect, se țin de treabă – și chiar apelează la ajutor – avem deja suficiente exemple că astfel de rezultate sunt posibile.

Nu peste noapte, nu fără muncă. Dar sunt posibile.

Anca Băniță

142.000 lei din aprilie 2020 – februarie 2021 (sub 1 an)

”Când am început eram urmărită de câteva sute de oameni.
Acum mă urmăresc peste 12 mii.

Îmi place la voi umanitatea, deschiderea, apropierea de noi, blândețea lui Pera și faptul că Doru a fost direct și a zis lucrurile to the point, promptitudinea în a oferi soluții, faptul că vă pasă de noi și că am simțit asta mereu.”

Studiu de Caz - Cursul Online Experiențial Vindecă-ţi traumele din copilărie

Rezultate Ediţia I

Cursanți: +160

Investiție în reclame: 8.000 RON

Încasări: +100.000 RON

Preţ curs: 697 RON (dar a fost posibilă înscrierea și în rate)

Rezultate Ediţia II

Cursanți: +130

Investiție în reclame: 9.200 RON

Încasări: +100.000 RON

Preţ curs: 897 RON (dar a fost posibilă înscrierea și în rate)

Deci dacă recapitulăm…

…tot ce trebuie să faci este să te ocupi de:

Și să repeți procesul de 3x pe an…

Ca să-ți monetizezi pasiunea și să vinzi de 100.000 lei în primul an.

Să faci ce îți place și să te eliberezi financiar cum alții doar visează.

Sunt mai multe feluri de a reuși asta

Poți face totul singur sau poți angaja pe cineva să facă asta pentru tine, dar variantele astea cel mai probabil nu vor funcționa, deoarece:

Sau poți lucra cu noi în programul Hobby 2 Profit.

Să-ți lansezi primul curs online în doar 4 luni, cu tot sprijinul și resursele de care ai nevoie – și să ai cel mai bun start ca să ajungi la vânzări de 100.000 lei pe an.

Pentru cine este Hobby 2 Profit?

Încă o dată, acest program este pentru oameni cu inițiativă –angajați sau nu – care își doresc să fie liberi financiar, să aibă maimult control și să se bucure de munca lor, dar care oricât auîncercat până acum, nu au reușit să facă asta pe cont propriu.

934 de oameni au lucrat cu noi până acumca să-și schimbe viața și să ajungă la rezultate fantastice.

Cătălina Ilieș – 9 lansări în mai puțin de 1 an

“În martie am rămas fără job, iar în aprilie am făcut 3.000 euro din lansarea primului meu curs online.”

Cătălina Ilieș a lansat un curs online despre aromaterapie și uleiuri esențiale de 9 ori în mai puțin de un an. Iată ce ne-a spus:

”Sunt căsătorită și am 4 copii.

Când m-am înscris la cursul Hobby 2 Profit lucram cu jumătate de normă într-un magazin din
Germania și în rest mă ocupam de proiect, de casă și de copii.

Mi-a fost frică că nu o să reușesc și că o să fie ca celelalte dăți în care am încercat și nu am
reușit să fac mai nimic. Mai ales că sunt atehnică… Am avut de-a face cu 3 firme românești (de
marketing) și am fost dezamăgită.

Din cauza pandemiei – în Martie 2020 – s-a înschis magazinul și am rămas fără job. Dar în
Aprilie am lansat primul curs și am făcut peste 3.000 de euro.

De atunci, mai mult de 10.000 de oameni au venit la mini-cursul meu gratuit și am lansat câte o
ediție de curs în fiecare lună.

Cel mai puțin am avut 10 vânzări pe lună și cel mai mult 40.”

Vezi aici Interviul Complet:

Oana Corfariu – 33.600 de lei din primele 2 lansări

“Experiența mea precedentă era zero dar voiam să fac cursurionline deoarece știam că mi se potrivesc perfect!”

Oana Corfariu a lansat un curs online despre tratarea dezechilibrelor hormonale feminine prinmetode naturale. Iată ce ne-a spus:

”Am decis că e timpul să fac o schimbare în momentul în care serviciul meu nu maicorespundea cu visele mele.

Înainte să colaborez cu voi experiența mea era ZERO. Nu știam cum să atrag oamenii sau cumsă fac reclame.

Așa că am ales să-mi lansez afacerea cu voi pentru ghidarea pas cu pas pe care o oferiți și amsalvat mult timp și bani din cauza asta.

Cursul meu se numește ”Primii pași în Lumea Hormonilor” și în septembrie 2020 am avut primalansare.

De atunci și până în prezent am mai lansat o dată și am încasat peste 33.000 de lei.”

Website – www.oanacorfariu.ro

Mihai Chițoiu – 70.000 de lei dintr-o singură lansare

“Am vrut să muncesc o dată și să fiu plătit de mai multe oripentru aceeași muncă!”

Mihai Chițoiu a lansat un curs online despre SEO și ajută alți oameni să ajungă pe prima pagină dinGoogle. Iată ce ne-a spus:

”Nu aveam audiență înainte de Hobby2Profit și nici nu știam ce să fac ca să am vânzări maibune. Dar știam că dacă ofer un curs preînregistrat și atât dădeam greș din prima.Am decis să îmi lansez afacerea cu voi și nu singur deoarece am vrut să merg la sigur cu unsistem care să vândă și să fie validat deja. Și mai voiam să văd cum structurați voi cursul pentrucă nu aveam o imagine clară a ceea ce vreau să fac.

M-a atras în special modalitatea de a face cursuri experiențiale. Cursuri live care să țină lumeaengaged.

În plus, mi-a plăcut la voi că împărtășiți toate secretele și sunteți fără perdea.

Am lansat primul curs în 7 Decembrie 2020 și am încasat peste 70.000 de lei.”

Mihai Chițoiu – 70.000 de lei dintr-o singură lansare

Așadar, cum funcționează totul?

Hai să trecem pas cu pas prin cele 5 etape.

1. Pregătirea

Cei mai mulți oameni, când aleg un subiect pentru un produs educațional, o fac “din burtă” sau
aleg un subiect care de fapt îi interesează doar pe ei.

Dar în Hobby 2 Profit începem din start prin a identifica un hobby pe care îl ai + o nevoie din
piață pentru care oamenii sunt dispuși să plătească. Pentru asta folosim un sistem și unelte
specifice încă din primele 2 săptămâni.

În felul ăsta te asiguri încă de la început că va fi cerere pentru cursul tău online fără să mergi la
ghici și să riști totul pe o bănuială nefondată.

Înțelegi acum de ce sistemul funcționează atât de bine?

2. Construirea Audienței

La acest pas se blochează cei mai mulți și se opresc.

În loc să-și construiască o audiență direct interesată de subiectul lor, postează doar către familieși cunoscuți. Aceștia, deși îi sprijină la început, nu sunt la fel de pasionați/interesați de subiect,așa că la un moment dat “obosesc” și nu mai reacționează.

În Hobby 2 Profit facem lucrurile altfel.

Începi prin a crea un material valoros pentru nevoia identificată și apoi îl oferi gratuit celorinteresați în schimbul adresei de e-mail. Noi numim acest material “magnet” pentru că atrageoamenii în audiența ta.

Apoi îl promovezi și prin reclame de Facebook, astfel încât să ajungi dincolo de prieteni șicunoscuți, la oamenii din toată țara care au acea nevoie și se bucură că tu ai răspunsuri șisoluții pentru ei.

În Hobby 2 Profit folosim Template-uri pentru pagina de abonare, Structuri pentru materialulmagnet și Tutoriale pentru cum să creezi reclamele de facebook – chiar dacă n-ai mai făcutasta niciodată.

În felul ăsta îți construiești propria ta audiență – foarte interesată de subiectul tău – fără să-țiagasezi prietenii și familia.

3. Încălzirea Audienței

Mulți care eșuează în activitatea asta o fac pentru că încearcă să vândă mult prea devreme.

Să vinzi unor oameni care încă nu te cunosc suficient, nu te plac și nu au suficientă încredere întine e ca și cum ai cere o femeie în căsătorie de la prima întâlnire. Poate că funcționează în 1 laun milion de cazuri, dar să vedem unde va fi relația aia peste 3 ani… 🙂

La Hobby 2 Profit primești un template de Plan Editorial prin care vei trimite constant materialeutile oamenilor care s-au abonat la tine.

În felul ăsta îi vei ajuta cu soluții reale, dar fără să le ceri nimic la schimb la început. Ei te vorcunoaște, vor începe să te placă (pentru că i-ai ajutat cu generozitate) și când vor vedea că cele oferi chiar funcționează, vor prinde și încredere în tine.

Așa ajungi mai târziu să faci vânzări predictibil și consistent.

În primul rând, unii oameni îți vor scrie ei să te întrebe dacă ai un produs pe bani. Acelea vorprimele și cele mai satisfăcătoare vânzări pentru tine.

Dar cel mai important e că nu vei mai simți acea barieră de netrecut care se ridică atunci cândîncerci să vinzi prea devreme.

4. Crearea Primului Curs Online

Înainte, când voiai să creezi un curs online, trebuia să înregistrezi de dinainte zeci și zeci de orede materie. Sute de ore de muncă, investiție mare de bani, și un risc uriaș (“dacă nu se vavinde?”)

Dar în metoda noastră e mult mai simplu.

Cu noi nu trebuie să faci nimic din toate acele lucruri la început. Trebuie doar să creeziStructura Cursului, după care vei crea pe parcurs materia, cu 1-2 săptămâni înainte să olivrezi către cursanți.

În Hobby 2 Profit te învățăm să construiești un curs pe Scara Victoriei.

Adică să creezi un proces în care victoria e aproape garantată pentru cursanții tăi (misiuneclară, mici victorii constante, feedback, comunitate etc).

În felul ăsta te vei asigura că ai un curs valoros (pe care oamenii îl recomandă și la prieteni),fără să investești o căruță de bani și timp de dinainte, cu riscul ca oamenii să nu îl cumpere.

5. Lansarea Cursului

Cei care nu folosesc un astfel de sistem probabil că nici nu ajung până în acest punct.

Iar dintre cei care ajung cei mai mulți efectiv nu știu ce să facă pentru a-și vinde cursul.

Ei fac ceea ce în industrie se numește “hope marketing” (marketingul speranței), în care faci unlucru și speri să meargă. 🙂

Dar exact la partea de lansare și vânzare a cursului excelează Hobby 2 Profit.

Aici îți dăm un șablon pentru cum să scrii o Pagină de Vânzare care chiar va vinde cursul tău.Pentru că nu e suficient să ai un curs bun dacă oamenii nu află despre el și despre cât au decâștigat dacă îl urmează.

Tot aici primești Tutorialele și Uneltele de care ai nevoie ca să setezi tehnic pagina de vânzarepe un site web.

Și o Structură de Lansare care îți explică ce mesaje să trimiți în fiecare zi atunci când vinzi efectiv cursul.

Toate aceste unelte îți permit să vinzi ca pâinea caldă primul tău curs online, fără să mai facihope marketing în viața ta.

Înțelegi cum ajungi cu noi de la hobby la profit în numai 4 luni?

Fă ce îți place. Monetizează-ți Pasiunea. Eliberează-te Financiar.

Urmărește mesajul nostru video pentru tine (are doar 2 minute și 25 de secunde):

Îți reamintimce se va întâmpla pentru tinecând lucrezi cu noi:

Fă chiar acum primul pas către libertatea ta financiară

Noi te putem ajuta să implementezi acest model de afacere, să pornești cu dreptul înlansarea afacerii tale cu cursuri online și să ai cele mai bune șanse să vinzi de 100.000 leiîncă din primul an.

Pentru a-ți da seama dacă acest model de afacere este potrivit pentru tine, tot ce trebuie săfaci este să-ți rezervi locul pentru o convorbire video pe ZOOM.

Unul dintre reprezentanții noștri îți va răspunde la întrebări și îți va da toate detaliile de careai nevoie ca să iei o decizie informată.

Lucian Vasile - Cum să devii expert în pescuitul crapului la method feeder

66 înscriși x 997 RON = 64.020 RON

P.S.

Am lăsat la final exemplul lui Lucian, pentru că el a fost top performerul primei ediții Hobby 2 Profit, la început de 2019.

Între timp am îmbunătățit foarte mult programul, sprijinul și resursele pe care le primești. Iar rezultatul de mai sus este dintr-o singură ediție de curs.

Programează chiar azi o discuție – gratuită și fără obligații – ca să poți începe cât mai repede pedrumul libertății tale financiare.

Noi și echipa noastră nu avem alt focus decât să te ajutăm să reușești.

Studii de Caz