Deblochează Gratuit Trainingul
Cum să căștigi între 5000 și 60.000 de Ron în primele 4 luni de la lansarea afacerii tale online
Fă ce îți place. Monetizează-ți Pasiunea. Eliberează-te Financiar.
Cum să câștigi între 5000 și 60.000 de Ron în primele 4 luni de la lansarea afacerii tale online
Andreea Iulia Manolică
De la 0 la 269.000 Ron într-un an
Alexandra Turkoane
138.000 RON din 09.10.2020 până în 13.03.2021
George Simion
215.458 lei din septembrie 2019 – martie 2021
Anca Băniță
142.000 lei din aprilie 2020 – februarie 2021 (sub 1 an)
”Când am început eram urmărită de câteva sute de oameni.
Acum mă urmăresc peste 12 mii.
Îmi place la voi umanitatea, deschiderea, apropierea de noi, blândețea lui Pera și faptul că Doru a fost direct și a zis lucrurile to the point, promptitudinea în a oferi soluții, faptul că vă pasă de noi și că am simțit asta mereu.”
Studiu de Caz - Cursul Online Experiențial Vindecă-ţi traumele din copilărie
Rezultate Ediţia I
Cursanți: +160
Investiție în reclame: 8.000 RON
Încasări: +100.000 RON
Preţ curs: 697 RON (dar a fost posibilă înscrierea și în rate)
Rezultate Ediţia II
Cursanți: +130
Investiție în reclame: 9.200 RON
Încasări: +100.000 RON
Preţ curs: 897 RON (dar a fost posibilă înscrierea și în rate)
Studiu de Caz - Cursul Hobby 2 Profit
Rezultate Ediţia I
Cursanți: 160
Investiție în reclame: 46.000 RON
Încasări: 649.408 RON (136.418 euro)
Preţ curs: 4.750 RON (997 euro)
Rezultate Ediţia II
Cursanți: 82
Investiție în reclame: 46.000 RON
Încasări: 433.687 RON (91.096 euro)
Preţ curs: 5.685 RON (1.197 euro)
Cristian Budau - Cum să îți construiești casa de vis cu bugetul pe care îl ai
17 înscriși x 97 euro = 7.853 RON și 2 contracte de 50.000€ si 100.000€ venite din promovarea primului curs.
Simona Stioiu - NOUA MEDICINĂ GERMANICĂ - Dacă vrei să vindeci cauza bolii, nu să tratezi doar simptomele ei
27 înscriși x 498 RON = 13.446 RON
Îți dorești să trăiești bine din pasiunea ta? Vrei să începi o afacere online adevărată dar nu știi de unde să te apuci?
Cei mai mulți oameni care vor să înceapă o afacere online sunt ca și Cristina. Au ”know how-ul” dar se pierd la partea de strategie și model de afacere.
Au un mesaj, un hobby sau o expertiză și multă lume are nevoie de ce știu ei.
Însă le lipsește partea de strategie și logistică pentru a porni la drum cu propria afacere online.
Ne-am săturat să vedem oameni super talentați din diferite domenii, care nu reușesc să ducă o viață bună, fiind împovărați de facturi și de costurile vieții. De foarte multe ori ei își mai iau un job pe lângă, doar ca să aibă venituri decente.
De câte ori nu ne-am spus că va fi “doar un job temporar” ca să ne trezim după 5-10 ani ca ne-am irosit talentul sau abilitățile? Asta li se întâmplă frecvent celor care încearcă doar să supraviețuiască: nu mai au timp să prospere, nu mai găsesc plăcere în ceea ce fac și nu mai au timp pentru hobby-urile lor. E o rețetă pentru nefericire.
Nu mai vrem să vedem atâția oameni stresați și ocupați, care își amână sau își ascund printre mii de motive bucuria de a face anumite lucruri la care sunt chiar buni.
Deseori ajungem să nu mai facem ceea ce ne place cu adevărat, ci ne mulțumim să facem doar ceea ce aduce o pâine pe masă.
Îți dai seama cum ar fi să trăiești din pasiunea ta?
Ești super-tare la fitness, te pricepi la design interior sau ești bun să-i inspiri pe ceilalți în dezvoltare personală?
Poate ai observat că sunt deja alți oameni care fac asta, câștigând bani dintr-un business online.
Pe internet există tot mai multe afaceri pornite de oameni entuziasmați și pasionați de un domeniu. Diferența cea mai vizibilă este că par relaxați, împliniți și cu un stil de viață independent financiar. Este clar că activitățile lor preferate le aduc acestora mulți bani.
Prin comparație, la majoritatea celor care nu câștigă bani dintr-o ocupație care le place, am observat unul sau mai multe dintre simptomele de mai jos:
cel mai probabil, se cred nevoiți să meargă la un job rigid cu program fix
sunt plătiți decent, dar nu neapărat la adevărata lor valoare
se simt copleșiți de sarcini, și pe plan profesional nu mai evoluează deloc
ajung să fie stresați și epuizați
apar diverse probleme de sănătate care îi neliniștesc pe măsura ce trece timpul, își pierd optimismul
le rămâne tot mai puțin timp pentru ei, familia lor și pasiunile lor
Dacă simți și tu câteva dintre aceste simptome, avem o veste bună pentru tine: știm DE CE simți aceste lucruri.
Există câteva motive clare pentru care oamenii eșuează pe plan profesional:
1. Jobul sau businessul actual nu are nici o legătura cu pasiunea lor adevărată.
2. În rutina lor zilnică nu mai au energie pentru afacerea de suflet la care poate visau din copilărie.
3. Mulți nu cunosc un model de afacere care să le ofere siguranță financiară și să le permită să își trăiască visul.
În acest material îți vom arăta un model de afacere care ne-a eliberat viețile profesionale și cele personale. Din experiență știm cât de mult se îmbină una cu cealaltă.
Acum poate îți vine greu să crezi că vei putea câștiga bani din ceea ce te pasionează pe tine cu adevărat. Te-ai gândit vreodată că dacă ești foarte bun la vreun sport, la cântat la chitară, la materiale motivaționale etc, poți face o afacere din a îi învăța pe alții hobby-urile tale?
Poate crezi că “banii serioși se câștigă doar dintr-o muncă serioasă”, adică din ceva care pe tine nu te pasionează.
Știai că cineva câștigă bani doar ținându-i în brațe pe alți oameni?
Știai că există oameni care câștigă bani doar că se joacă pe calculator, iar alți oameni plătesc să se uite la ei?
Știai că există oameni care câștigă bani doar ca să doarmă într-un pat?
Acum mai crezi că pasiunea ta nu ar putea deveni o afacere serioasă?
Noi te învățăm să câștigi bani într-un mod profesionist din cunoștințele și pasiunile proprii. Tu îi înveți pe alții ceea ce tu știi deja și ești plătit (foarte bine) pentru asta. Modelul presupune să creezi și să vinzi produse educaționale, folosind tehnologii online deja disponibile, foarte usor de folosit chiar si de oameni anti-tehnici.
Acest model de afacere este 100% online: fără marfă, fără angajați, fără sedii, fără investiții majore.
La început de drum afacerea ta este bine să nu depindă de alții prea mult.
O mare capcană sunt angajații mulți la început
Este normal ca la început să nu ai abilități de leadership și de management.
Este normal să nu știi să delegi taskuri la început.
Este normal să nu ai bani la început să îi plătești.
Din acest motiv, majoritatea afacerilor care acum au succes nu au început din prima cu foarte mulți angajați.
Este chiar de preferat să începi cu zero angajați.
La început tu ești cel care comandă și tot tu ești cel care execută.
Și este bine să fie așa. Poți ține foarte ușor totul sub control. După ce îți validezi ideea, prinzi experință, poți începe să angajezi oameni, alături de care să dezvolți afacerea deja funcțională.
Atenție! Afacerea ta trebuie să fie funcțională în momentul în care te gândești să ai o echipă mai mare.
Și exemplele cred că pot continua la nesfârșit:
Sedii costisitoare
Contabilitate greoaie
Stocuri de marfă
Mașini de firmă sau alte bunuri necesare
Dacă ai ajuns până aici, cu siguranță te interesează să descoperi și un alt model de afacere.
Nu știu care este cel mai bun și ușor din lume. Nu știu dacă ceea ce urmează să îți spun ți se va potrivi.
Însă cu siguranță îți pot spune că pentru mine și Pera a fost cea mai bună alegere.
Din acest model de afacere noi am reușit să generăm împreună o cifră de afacere de peste 9 milioane de dolari. Iar asta s-a întâmplat pe piața din România, cu clienți români, cu impozite plătite la statul român.
Este modelul de afacere care ne permite să lucrăm dintr-o cafenea de la mall sau dintr-o vilă din Bali. Aș zice chiar și de pe plajă dar adevărul este că eu niciodată nu am reușit să lucrez de pe un șezlong. Nu zic, că nu se poate tehnic vorbind dar practic o piscină ”mă atrage” prea tare să sar în ea.
Practic este un model de afacere care nu te leagă de absolut nici o locație.
Ai nevoie doar de un laptop, un telefon mobil fain și o conexiune bună (de preferat) la internet.
Și desigur, uneori ești și în căutarea acelei mese care are priza lângă.
Cum ar fi ca în loc de chirii și stocuri de marfă de gestionat problema ta principală să fie ”merge netul?”, ”aveți masă cu priză?”, ”serviți mâncare dimineața?”
Acest gen de probleme sunt cele pe care ni le adresăm noi în munca noastră de autori online.
În era în care trăim s-a terminat cu numărul angajaților pe care îi ai, câți metri pătrați are biroul tău, câte mașini de firmă aveți.
În OPORTUNITATEA INTERNETULUI nu contează toate aceste lucruri.
Contează un singur lucru: CE VALOARE ADUCI?
Pe nimeni nu interesează de unde lucrezi, cum arăți și ce faci în timpul tău liber.
Oportunitatea internetului a schimbat regulile jocului.
La fel cum Henry Ford a venit și a spus că mașinile trebuie să fie pentru toată lumea și nu doar pentru anumiți oameni… Exact asta a făcut acum internetul. A oferit bogăție și acces tuturor la toți. Interconectivitatea maximă. În două secunde mă pot conecta cu un colaborator din USA în alte două secunde vorbesc cu contabilul din Hong Kong.
Când în istoria omenirii s-a mai putut așa ceva?
Gândește-te că ai acces mai rapid la oameni decât avea cel mai bogat rege de acum 100 de ani.
Și cu toate astea, majoritatea oamenilor nu reușesc să profite de această resursă.
De ce?
Sunt multe motive dar cele mai simple sunt următoarele:
Încă nu au integrat asta ca fiind o realitate în viața lor. Este ca și chestiunea cu biletele de avion. Deși deseori este mai ieftin să faci o excursie în Thailanda, Egipt sau Cipru, încă la mulți le place la Eforie Nord.
Nu știu să folosească internetul într-o manieră business. Se folosesc de el dar nu la adevărata lui capacitate
Spun că ei nu sunt persoane tehnice și cred că doar anumiți oameni, aleși, pot face asta.
Frica de necunoscut. Asta se regăsește în absolut orice domeniu nou pe care îl vei încerca vreodată.
Ok, și să trecem la concret, în lumea internetului există nenumărate oportunități pe care le poți exploata.
Sunt sute de modele de business.
Să îți dau câteva exemple:
Poți vinde produse pe internet cu ajutorul unui magazin online
Poți presta servicii ce țin de online (scris, editare foto, editare grafică, editare video și multe altele)
Poți promova produsele și serviciile altora contra unui comision
Poți fi plătit pentru reclama pe care o expui în mediul tău online
Poți face unelte online care îi ajută pe alții (aplicații)
Noi facem unul din toate cele care există. L-am ales bine și rafinat de-a lungul anilor.
De tineri, am fost în permanență pasionați de EDUCAȚIA alternativă. Pera de psihologie și dezvoltare personală, eu mai mult de marketing, business și dezvoltare profesională.
Mereu ne-a plăcut să ajutăm alți oameni prin ceea ce noi știm.
Niciodată nu am considerat suficient ceea ce sistemul clasic educațional ne-a învățat. Astfel am căutat alternative.
Pera, a fost printre primii români care a vândut o carte online. De asemenea, a fost printre primul român care a acceptat plata online cu cardul. Pe vremea când Pera avea metoda de plată cu cardul, unii oameni credeau ca plata online este o magie.
Ideea este că eu am descoperit acum 9 ani de ce înseamnă educația online, iar Pera acum 14 ani.
Astfel, împreună avem o experință de 23 de ani de a vinde educație online.
Am avut ales dintre a face cursuri live, cu sedii, cu săli de cursuri clasice și mediul online.
Evident că am ales mediul online.
Astfel am început să exploatăm OPORTUNITATEA EDUCAȚIEI ONLINE.
Nicicare dintre noi nu a știut că stăm pe o mină de aur. România fiind codașă la educație nu părea ca fiind o oportunitate foarte mare să faci asta.
Gândește-te este ca și cum ai vrea să vinzi frigidere la polul nord.
Dacă românii nu citesc, nu se educă de ce să încerci să faci asta?
Exact, aici s-a aflat și se află oportunitatea. Noi mereu am fost influnețați de curentul vestic. Mereu am fost în urmă cu câțiva ani.
Dacă te uiți la țările mai dezvoltate o să vezi că în toate sunt sute de sisteme educaționale alternative. Oamenii nu trebuie să meargă doar la facultate dacă vor să învețe anumite lucruri.
Așa a început de câțiva ani să fie și în România.
Însă la momentul actual, în România, nu sunt suficient de mulți profesori online. Știu când zic, profesori, poate te gândești la cei din spatele catedrei clasice. Însă când omul plătește din banii lui proprii educația pe care o primește, criteriile de alegere se schimbă. Clientul nu mai vine la tine doar că te intitulezi un simplu profesor. El dorește mai degrabă o persoană simplă dar cu puterea propriului exemplu pe domeniul respectiv.
Astfel, tu nu trebuie să fii profesor. Trebuie să fi un om pasionat de un subiect și dornic să îi ajute pe alții.
Restul lucrurilor se învață.
Și totuși de ce este o așa grozavă OPORTUNITATEA EDUCAȚIEI?
Deoarece citești această care îmi doresc să înțelegi foarte clar ceea ce avem aici pentru tine.
Deseori am fost întrebați cum reușim toate astea. Astfel am zis că dacă punem toate informațiile într-o carte este un mod foarte bun de a înțelege acest model de afacere.
Noi, facem cursuri online și alte produse educaționale. Majoritatea dintre el sunt produse online.
În felul acesta noi nu avem nevoie de:
sedii fizice
de angajați
nu avem nevoie de stocuri de marfă
de contabilitate complicată
de investiții mari
de riscuri inutile
de mașini de firmă
de o locație fixă
de bunuri și produse
sau orice alte lucruri de care o afacere clasică depinde
Nevând atâtea nevoi, orice om poate realiza că profiturile sunt foarte mari. Practic, marja noastră de profit, banul cu care putem rămâne în mână este uriaș, comparativ cu alte modele de afacere.
Singurul lucru de care depinde este să avem oameni care să ne cumpere produsele. Și în cei 23 de ani de experiență exact asta am rafinat, cum putem avea cât mai mulți oameni care beneficiază de o experință educațională wow cu noi.
Asta dorim să îți arătăm și ție în această carte.
Cum poți începe de la zero o afacere educațională.
Vei învăța cum să lansezi de la zero primul tău curs online și să ai clienți la el.
De asemena la final îți vom oferi și varianta de a face toate aceste lucruri împreună cu noi.
Gândește-te că poți începe această afacere online aproape cu zero investiție. Ai nevoie doar de câteva sute sau mii de lei să începi. Acești bani îi vei investi în câteva reclame dar despre asta vom vorbi mai încolo.
Evident că trebui să riști un mic capital și să depui muncă.
Nu îți vorbim de cai verzi pe pereți aici.
Totuși este o activitate antreprenorială care necesită energie și efort.
Afaceri profitabile fără investiție, energie depusă, dorință de cunoaștere și implicare nu există. Sunt doar povești și gogoși pe care poate unii și alți le vând.
Întradevăr să faci modelul nostru de afacere online este mult mai ușor decât alte modele de afacere dar nu este floare la ureche.
Te rog să nu îți faci o percepție greșită, eu sunt un tip pragmatic și franc din prima. Îți zic din prima că trebuie să te dedici 2 ore pe zi minim, în fiecare zi pentru a reuși să faci acest model de afacere.
Dar gândește-te ce beneficii poți avea:
Lucrezi când vrei
Câștigi direct proporțional cu performanța ta
Nimeni nu îți dictează ce să faci
Ești liber să alegi totul
Nu există limite de creștere
Nu ai cheltuieli lunare uriașe care să te preseze
Pentru mine și Pera au fost suficiente motive care să ne facă să ne investim timpul și energia în acest model de afacere.
Nu știm care ar fi motivația ta. Poate îți dorești:
mai mult timp pentru familie
să îți poți crește copiii așa cum ți-ai imaginat
să petreci mai mult timp cu soția sau soțul tău
să poți pleca la orice oră din zi și din noapte oriunde, știind că poți lucra de oriunde (ah, asta e una dintre preferatele noastre. Închidem laptopul când dorim, îl deschidem când avem chef, de unde vrem).
să faci bani pe măsura productivității tale. Să nu mai simți niciodată că nu ești plătit la adevărata ta valoare.
să ai potențialul de a câștiga oricât și să te dezvolți la maxim, fără să ai limite impuse de altcineva.
Nu doar ca oferim un plan clar si o strategie pe care dacă o urmezi pas cu pas îți lansezi afacerea dar te ajutăm să nu mai depinzi de nimeni, nici de noi, în doar 15 săptămâni.
Înainte să avansăm, îți spunem ce ai nevoie concret ca să reușești
Să ai un hobby de care să fii super pasionat și să îți dorești să avansezi mereu
Să îți dorești să îi ajuți pe alții
Să ai un laptop, un telefon smart și o conexiune constantă la internet.
Să fii dispus să dai 100% în asta
muncești 1-2 h / zi în medie, timp de 4 luni. Asta dacă pornești de la 0
investești 1500 RON în reclame online
Alina Sutu - Transformă-ți viața prin descoperirea misiunii personale
54 înscriși x 147 euro = 37.308 RON
Lucian Vasile - Cum să devii expert în pescuitul crapului la method feeder
66 înscriși x 997 RON = 64.020 RON
Ok, dacă ai citit până aici, cu siguranță ești curios să vezi ce punem la bătaie pentru tine!?
Pe scurt…
1 Psiholog
1 Marketer
4 Luni de curs
5 Module de curs
1 Comunitate
15 Cursuri Online
21 Misiuni
6 Autori invitați
1 Model de Afacere
1 TU - viitor autor lansat
Cursurile online experiențiale - idealul în 2020.
De ce pentru orice autor experimentat sau începător azi produsul ideal este dat de un curs experiențial?
Un astfel de curs are echilibrul perfect între următoarele:
Timpul de productie
Rezultatele clientului
Utilizarea aplicatiilor online existente
Pret decent
Efortul autorului
Hai sa le luam pe rand.
1. Timpul de productie.
In acest nou model educational, cursurile sunt croite pe nevoile clientului.
Faptul ca exista grup de facebook, webinarii live si o comunicare foarte consistenta intre” profesor/elev”, ne spune ca de la o lectie la alta profesorul poate decide sa adapteze, sa adauge, sa scoata continut astfel incat elevul sa poata ajunge in modul optim la rezultat.
Si asta inseamna ca nu e nevoie sa faci materiale inregistrate inainte ( decat daca exista tutoriale fixe, tehnice care nu sufera modificari in timp).
In 2019 am tinut 6 cursuri experientiale diferite si la niciunul nu am creat inainte materialele.
Primul pas a fost o discutie cu cursantii si sesiune de intrebari si raspunsuri ca sa descoperim impreuna care e numitorul comun si de unde plecam.
Inainte de fiecare webinar live am pregatit o prezentare powerpoint pentru a pastra structura lectiei din ziua respectiva si la fiecare sfarsit de webinar exista o sesiune foarte consistenta de intrebari si raspunsuri.
Deci munca cea mai importanta se intampla timp de aproximativ 2 ore in care se tine acest webinar live.
Evident, depinde mult si experienta autorului si de aceea tot timpul prima editie a unui curs experiential este cea mai costisitoare ca timp si energie, apoi urmand optimizari si imbunatatiri.
Comparat cu orice alt produs de pe scara produselor, acest timp de produs este cel mai usor de executat ca si timp.
2. Rezultatele clientului
Punctul cheie al oricarui produs educational este rezultatul clientului.
Aici se intampla magia in cadrul unui curs online.
Am observat ca si daca singurul lucru pe care un client il face este sa vina la webinariile live odata pe saptamana, omul va inregistra progres.
Traim intr-o era in care oamenii nu mai au incredere ca pot sa aiba rezultate pentru ca au cumparat prea multe carti, cursuri si au fost la prea multe evenimente ” transformationale”.
Oamenii au obosit.
Asa ca in genul acesta de curs experiential, simplul fapt ca vii la live si te uiti de pe telefon sau cum poti tu iti trezste o energie, iti ofera momente de AHA si intrebarile colegilor tai te stimuleaza si pe tine.
Chiar daca nu mai ai timp sa te ocupi in acea saptamana ce ceva anume, am observat ca oamenii ce participa la webinariile live inregistreaza progres si rezultate, in ritmul lor, saptamana de saptamana.
Cei care se mai ocupa si de temele saptamanale, reusesc sa faca perfomanta.
3. Utilizarea explicatiilor gratuite existente
Una din uneltele de baza in cursurile online experientiale este grupul de facebook
Este gratuit.
Toata lumea e azi pe facebook.
Pe acest grup privat poti pune materiale video, mp3 sau text, poti atasa fisiere, poti face orice vrei tu.
In afara de asta, functioneaza ca un forum de discutii ( daca ai prins vremurile alea).
Si nu mai trebuie sa ai parola sau username ca sa te loghezi pe alte platforme pentru ca deja esti pe facebook.
In afara de asta, exista o tona de aplicatii gratuite ce pot fi folosite pentru a crea continut valoros si a-l livra:
4. Pretul decent
Modalitatea aceasta de a lucra cu webinarii live, de a scrie continut gratuit pe social media si pe email si apoi a invita oamenii la un curs platit a facut ca pretul unei astfel de calatorii experientiale sa scada si desi valoarea unui curs online experiential este mult mai mare decat a unuia informational, pretul unui astfel de curs poate fi pastrat foarte decent.
Imagineaza ca un curs experintial permite ca autorul si clientul sa fie live in acelasi timp intr-un spatiu virtual in care clientul poate adresa cate intrebari vrea si autorul ii raspunde fie in webinarul live fie pe grupul de fcaebook.
Inainte, ca sa ai parte de asa o comunicare cu autorul trebuia sa fii intr-o tabara cu el in care avea costuri de transport, cazare si tabara in sine.
5. Efortul autorului
Avand in vedere toate cele de mai sus, putem spune ca efortul autorului scade mult.
In loc sa te ocupi de programare si design, acum ai aplicatii si platforme pe care le pti folosi gratuit.
In loc sa te deplasezi intr-un alt loc fizic ca sa poti sa oferi o experienta interactiva, azi poti sa petreci acel timp educandu-te ca sa oferi o cat mai buna experienta in mediul virtual, online.
Odata ce ai o prima editie a unui astfel de curs, iti ramane structura si poti doar face modificari de optimizare si restul eforturilor sa le depui in marketing si vanzari pentru urmatoarea editie.
Aceste 5 puncte sunt cele care ne-au convins pe noi ca acest gen de experienta, un curs online experiential este cel mai bun lucru pentru autor si pentru client.
In partea urmatoare a cartii vom intra in amanun ca sa vedem anatomia crearii, vanzarii si predarii unui astfel de curs online experiential.
Alex Penes - Învață cum să faci minim 1 000 de RON venit constant din Instagram în doar 30 de zile
33 x 497 RON = 16.401 RON
Mirela Carmen - Învață CUM SĂ SCRII prima ta CARTE NONFICTION de impact
28 X 497 RON = 13.916 RON
Metoda Hobby 2 Profit este compusă din 5 etape strategice. Dacă le aplici, ajungi să câștigi bani mult mai ușor decât la un job chinuitor.
1. Pregătirea
2. Construirea audienței
3. Încălzirea audienței
4. Crearea produsului
5. Lansarea cursului
1. Etapa de pregătire
Aici determini care este pasiunea ta cea mai mare ce se intersectează cu o nevoie reală din piață (adică una pentru care oamenii ar plăti să învețe mai multe).
Munca depusă e mai valoroasă decât talentul care stă degeaba. Însă talentul care munceşte nu are competiţie.
Care sunt pasiunile sau hobby-urile tale?
Fiecare dintre noi se naște cu înclinații naturale: aptitudini sportive, ureche muzicală, creativitate, etc și asta se vede din activitățile la care te pricepi mai bine ca alții.
Alege-o și tu pe cea preferată, iar noi îți vom arăta cum să câștigi bani serioși din ea.
Există cel puțin un domeniu în care ai putea să excelezi. Poți să devii sursă de inspirație pentru un grup de oameni dispuși să te plătească.
Câți bani faci acum?
Foarte bine! Acum e timpul să începi să faci de trei ori, de cinci ori, de zece ori mai mulți.
Până la urmă, ne petrecem aproape jumătate din viață lucrând. Merită să faci jumătate din viață ceva ce nu îți place cu adevărat?
Din pasiunile tale poți câștiga mult mai mulți bani decât dintr-o meserie care nu îți place. Mulți oameni ajung să presteze o anumită muncă doar pentru că la un moment dat au considerat-o cea mai bănoasă opțiune. Dar cei mai mulți nu au ajuns la o situație financiară bună și nici nu le place activitatea pe care o fac zi de zi.
Modelul de afacere pe care noi îl aplicăm de aproape 15 ani în România te învață să câștigi bani creând materiale educaționale. Acestea nu vor fi doar despre pasiunea ta, ci și despre modul prin care îi înveți pe alții să obțină ce vor sau să își rezolve problemele.
Citește acest material până la final și vei afla despre modelul testat de afacere prin care poți trăi din ceea ce te pasionează cu adevărat.
Tu alegi ce te pasionează cel mai tare! Noi te învățăm cum să pui hobby-ul la treabă ca să îți aducă profit!
Indiferent care este pasiunea ta: gătitul fashion-ul călătoriile tehnologia fitness-ul scrisul fizica, există alți oameni în România care și-ar dori să învețe de la tine cum să facă asta mai bine.
Dacă tu te pricepi pe un anumit domeniu, de ce să nu le arăți și lor? Mai trebuie să descoperi o nevoie pe care oamenii din jurul tău o au în legătură cu acest subiect. Din aceasta se va dezvolta business-ul tău.
2. Construirea Audienței
Pentru a avea cui să îți vinzi produsele, ai nevoie de o audiență interesată. În acest punct, atragi atenția oamenilor și le oferi șansa să te urmărească.
Să te pricepi la ceva și să ai entuziasm pentru ceea ce faci înseamnă să aduci inspirație oamenilor interesați de subiect. Aceștia vor fi dispuși să învețe de la o persoană cu adevărat pasionată, chiar dacă e nevoie să plătească pentru asta.
Acum e timpul să cauți audiența interesată de subiectul tău. Acești oameni vor fi viitorii tăi clienți, colaboratori sau poate chiar prieteni.
Cei care activează în domeniul afacerilor online își pun deseori întrebarea “Cum îmi creez un public care mă știe, mă place și are încredere în mine?”.
Uneori poți avea succes rapid, alteori poți aștepta o vreme până să vezi rezultatele.
Atragerea unui public poate fi un proces lent, dar cu rezultate bune în timp.
Acest public se numește pe scurt: AUDIENȚĂ online.
Ce pași ar trebui să urmezi pentru a-ți atrage audiența?
- concentrează-te pe calitate, nu pe cantitate, când urmărești valorile care te interesează;
- constanța e de 100 de ori mai importantă decât ideile geniale;
- creează conținut și fii prezent constant (zilnic) pentru audiența ta.
Audiența face diferența între experții săraci de care nu a auzit nimeni și cei bine plătiți și de succes.
Așa cum am mai zis, mulți experți nu ajung să fie bine plătiți pentru că nu știu să își creeze o audiență. Ei cred că marketing-ul și vânzările nu sunt activități și domenii de care ar trebui să se ocupe.
Și astfel, deși sunt super pricepuți, nimeni nu le cere sfatul, ajutorul, serviciile sau produsele.
Există unelte care te vor ajuta să îți construiești audiența și cea mai importantă unealtă este
E- MAIL-UL.
Există un domeniu întreg în marketing numit E-MAIL MARKETING.
De ce e-mail?
Foarte simplu. E-mail-ul a fost, este și va fi încă mult timp de acum încolo una dintre cele mai puternice unelte de comunicare cu mai mulți oameni deodată.
Am să îți spun și de ce e-mail-ul este un mijloc de comunicare extrem de important pe care trebuie să îți concentrezi atenția.
Indiferent că ai un blog, pagină de Facebook, video-uri pe Youtube sau orice fel de materiale postate pe orice fel de platformă, oamenii vin și pleacă. Există atât de multe pagini și platforme pe internet încât e imposibil pentru o ființă umană să țină minte pe ce site-uri a fost ieri.
Aceasta este calea prin care îți poți asigura succesul online, ca expert și ca lider.
Evident, strategia aceasta are amănuntele ei, pe care le vom discuta, însă aceasta este viziunea globală. Cum ar fi dacă ar fi mai mulți experți care ar ști aceste lucruri?
Chiar în acest moment, în România sunt ENORM de mulți oameni care au ENORM de mult de oferit celor din jur și totuși nimeni nu știe nimic despre ei.
Poate și tu ești un lider/expert sau ești unul în devenire. Crezi că poți să faci lucrurile pe care ți le zic aici și să schimbi viața ta și a celor din jur în bine pentru totdeauna?
Noi credem că da.
3. Încălzirea Audienței
Pentru a vinde audienței pe care tocmai ai construit-o, trebuie să îndeplinești 3 condiții într-o anumită măsură. E nevoie să le arăți potențialilor clienți cine ești și ce ai de oferit, într-un fel în care să te placă și să aibă încredere în tine.
E de 100 de ori mai important să fii constant decât genial
Cel mai important lucru, pe care-l subliniez întotdeauna, este că în spatele fiecărei adrese de e-mail se află, de fapt, UN OM, nu doar un potențial client. Folosim cuvântul ”audiență” doar în cadrul în care învățăm tehnic cum să lucrăm într-o afacere educațională.
Acum că ai început acest proces, e nevoie să dezvolți o relație cât mai bună cu oamenii care ți-au dat datele lor de contact. Crearea acestei relații, de la primul contact pe care îl are cineva cu tine până în momentul când îți devine client, se numește ”călătoria clientului”.
Există 10 principii de care să ții cont ca să îți transformi audiența în clienți.
10 principii legate de încălzirea audienței:
1. Arată-mi că sunt la locul potrivit pentru mine și problema mea, oferindu-mi ce caut.
2. Când îmi povestești despre ce oferi, arată-mi că ”simți” durerile și dorințele mele, atinge punctele emoționale ale problemei ca să mă simt înțeles cu adevărat.
3. Vorbește cu mine la persoana a doua, cu “Tu”, ca să știu că vorbești cu mine, nu cu toată lumea.
4. Fă-mi o prezentare aerisită și ușor de navigat. Fii concret, specific și la obiect. Timpul tuturor e prețios, iar eu doresc să plec mai bogat decât atunci când te-am întâlnit.
5. Toți vrem, dacă e posibil, rezultate rapide, așa că aș vrea să mă faci să simt că sunt mai aproape de ce îmi doresc.
6. Fă-mă să simt că pot avea încredere în tine. Fii transparent și spune-mi și lucrurile rele, nu doar pe cele bune. Nu te feri să ”zgudui barca.” Zi-mi adevărul, chiar dacă nu e confortabil.
7. Vreau să simt că am descoperit o resursă cu adevărat valoroasă care o să îmi ofere un avantaj competitiv. Spune-mi de ce să te ascult pe tine.
8. Spune-mi povestea ta: cum ai ajuns să faci ceea ce faci, să oferi ce ai de oferit, despre pasiunea ta și motivele pentru care simți nevoia să mă ajuți. O poveste cu care să pot să rezonez la nivel individual.
9. Spune-mi exact ce am de făcut și care e următorul pas pentru a obține rezultatul pe care îl vreau.
10. Vreau o ofertă cât mai puțin riscantă pentru mine. Fă-mă să simt că am doar de câștigat.
Scopul este să comunici constant cu audiența ta, respectând cele 10 principii, și în felul acesta îi vei face din ce în ce mai interesați de ceea ce ai tu la vânzare.
Noi am reușit cu audiențele noastre, deoarece mereu am oferit foarte mult ajutor și soluții în mod gratuit, fără a cere mereu ceva la schimb.
Îți recomandăm să faci același lucru și tu.
4. Crearea primului produs
Avand o audiență “caldă” și înțelegând mult mai bine ce provocări și dorințe întâmpină urmăritorii tăi, poți crea un produs educațional care să se adreseze nevoilor acestora.
Până acum, toate bune și frumoase. Ai pasiunea ta, știi câteva lucruri de bază- cât să poți porni la drum, ți-ai încălzit audiența cu conținutul tău valoros, ce urmează acum?
Se spune că un business se construiește într-un singur fel.
PRIN VÂNZĂRI
Partea în care începi să faci bani din pasiunea ta este punctul de cotitură al vieții tale. În acel moment îți dai seama pentru prima oară în viață că ai posibilitatea să trăiești făcând ce îți place. Ești mai aproape decât oricând de un nivel la care nu doar trăiești, ci prosperi și faci bani cu adevărat. Și nu doar că faci bani, dar poți să folosești o mare parte din acei bani pentru a investi în propria ta afacere, în propria ta persoană și pentru a putea oferi ȘI MAI MULTĂ VALOARE lumii.
Când începi să faci bani în domeniul tău, făcând ceea ce îți place și lucrurile la care te pricepi cel mai bine, se întâmplă magia. Începi să renunți la acele compromisuri, acele lucruri care îți luau mult timp și îți ofereau puțină valoare și începi să faci tot mai mult ce îți place, ce te împlinește.
Făcând și mai mult din aceste lucruri, nu doar că începi să câștigi mai mult, dar ai și mai mult timp și entuziasm. În scurt timp poți spune că ți-ai recâștigat viața. Nu mai lucrezi pentru alții și pentru ceea ce nu îți place, vânzând ore din viața ta pentru bani care parcă niciodată nu sunt suficienți.
Când lucrezi pentru tine, ești plătit pentru rezultate. Pe mulți îi sperie exact asta: să fie plătiți pentru rezultate și nu pentru timpul petrecut “muncind”.
De aceea, unii oameni vor fi veșnic săraci, iar cei care își asumă responsabilitatea și acceptă să fie plătiți pentru rezultate, vor fi tot timpul mai bogați. Când ești plătit pentru rezultatele pe care le oferi, ești motivat sa oferi mai mult și să faci mai mult.
În acest model de afacere educațională există foarte multe tipuri de produse pe care le poți lansa. Câteva exemple ar fi: consultanța unu-la-unu, cărți, e-book-uri, audiobook-uri, cursuri prin e-mail, cursuri pe platforme, cursuri pe grupuri de Facebook, mastermind-uri, webinarii, podcasturi, traininguri live, conferințe, cursuri pe DVD, etc.
Noi am testat aproape toate aceste tipuri de produse. Am ajuns la concluzia că toate sunt foarte bune, însă nu te poți apuca de toate deodată.
Astfel, noi îți propunem ca în continuare să te ajutăm să îți lansezi primul tău curs online.
De ce un curs online?
Pentru că: este aproape gratuit de făcut, îl poți face foarte repede, poți obține profituri mari și are mare căutare, pentru că ajută cu adevărat oamenii să învețe ce au nevoie.
Nu ai nevoie de un stoc de marfă, angajați, sedii, mașini de lucru, magazine, depozite etc pentru a lansa un curs.
Aproape că nu ai nevoie de nici o investiție ca să faci asta. Investiția principală ești tu, iar creația ta va lua forma unui curs online. Și nu trebuie să te sperie asta, deoarece noi te vom ajuta să îl faci, de la A la Z.
Acum vom trece la pasul nostru preferat: LANSAREA PRODUSULUI.
Aici este momentul în care toate roadele muncii tale încep să se vadă!
5. Lansarea Produsului
Etapa în care începi să vinzi produsul creat de tine audienței “calde” pe care deja o ai. Aici toate piesele de puzzle se aranjează frumos și poți vedea beneficiile.
După ce ai creat primul produs, practic ai o afacere în toată regula. Cum ți se pare până aici? Sună tentant?
Cred că oricine ești, orice pregătire ai, orice statut social sau venituri ai în acest moment, poți să faci acești pași de până acum. Dacă noi am putut, cu siguranță poți și tu.
Mulți cred că trebuie să fii super popular și să faci foarte mulți bani din prima.
Nu. De fapt, trebuie doar să începi să câștigi din pasiunea ta suficient de mulți bani. Un pic mai mulți față de cât câștigi acum făcând ceva ce nu îți place cu adevărat. Cât înseamnă destul pentru tine?
2000 de lei lunar? 4000? 6000?
Pune un preț pentru primul tău curs!
Vinzi de 20 de ori cursul tău, la prețul de 300 de lei. Faci încasări în valoare de 6000 de lei.
Să zicem că 1000 lei a costat promovarea și încă 1000 alte costuri (impozite, logistica etc).
Înseamnă că ai un profit (în mână) de 4000 de lei.
Ai prins ideea?
Nu e nimic fantasmagoric. Totul e realist. Palpabil. Tangibil.
Gândește-te că exista cursuri online care se vând la ora actuala cu 10.000 de lei/cursant.
Aproape toată viața, noi doi am făcut lansări de cursuri și am participat la zeci de cursuri din rolul de observanți.
Mici sau mari, cu frecvență mai mare sau mai scăzută.
Și știm sigur un lucru: vei face o treabă foarte bună la prima ta lansare cu acest model și cu ajutorul nostru. Acum ai o audiență încălzită- oameni care te urmăresc și care au primit multă valoare de la tine fără ca tu să le fi cerut ceva în schimb.
De obicei, când noi sau oamenii ghidați de noi făceam lucrurile astea așa cum îți vom recomanda noi să le faci, cititorii întrebau exact așa:
”Salut, nu ai ceva de vânzare? Aș vrea să cumpăr un produs de-al tău”.
Cu alte cuvinte, dacă ai făcut pașii până aici, lansarea propriu-zisă este mai ușoară decât etapele anterioare.
Dacă ar fi să împărțim simplu și clar cum vei face prima ta lansare inspirată de noi, planul ar fi așa:
1. Celor din audiența ta deja încălzită începi să le spui că pregătești ceva fain pentru ei. Noi numim asta ”teasing”. Practic începi sa îi agiți cu subiectul cursului pe care urmează să îl faci.
2. Apoi anunți că urmează să lansezi un curs plătit care le oferă soluții complete la problemele pe care le întâmpină.
3. Începi să vinzi cursul, prezentându-l în diverse forme. Le prezinți avantaje, beneficii, cum vor fi ei după ce urmează acest curs, cum va rezolva acest curs problema lor, ce pierd dacă nu cumpără etc. Cu siguranță o parte dintre ei vor cumpăra, iar o parte nu. Este normal să fie așa.
Cei care nu cumpăra acum vor primi în continuare materiale gratuite de la tine. Și este foarte posibil ca la un moment dat să cumpere ceva. Poate acest produs, sau poate altul pe care tot tu îl creezi.
Nu trebuie să faci un sistem complicat nici pentru livrarea lui. Poți să trimiți cursul prin ramburs sau, mai simplu, îl trimiți prin email sau pe un grup secret de Facebook. La început iți recomandăm să faci în așa fel încât logistica lui să nu coste nimic.
Ok, acum ai prima lansare și primii bani.
În continuare trebuie să faci doar 2 lucruri: să ai grijă de clienții actuali și sa generezi mai mulți bani prin clienți noi sau alte lansări.
Noi te putem ajuta sa implementezi acest model de afacere și să pornești cu dreptul în lansarea afacerii tale cu cursuri online
Pentru a-ți da seama dacă acest model de afacere este potrivit pentru tine rezerva-ți locul la o convorbire video pe ZOOM în care reprezentantul nostru îți va da toate detaliile pe care ai nevoie să le știi.
Marcela Mantz - Cursul Învață să te iubești cu adevărat și transformă-ți viața
100 înscriși x 347 RON = 34.700 RON (extra 15.294 RON generați din ședințe individuale în perioada respectivă. În plus o tabără de 40 de persoane ocupată full.)
Mirela Carmen - Cursul Cum să trăiești din făcut flori de hârtie
130 înscriși x 127 RON = 16.510 RON
Cine suntem noi?
În primul rând, noi putem fi pentru tine viitori mentori care să te ajute să reușești în asta!
DESPRE DORU PELIVAN
Am încercat multe modele de business până am ajuns să fac ceea ce fac astăzi. Printre ele se numără: diverse MLM-uri, construcții, blogging, vânzări, jucător de poker și diverse idei mărunte.
Momentul zero, cel de ”aha”, a fost când am descoperit că pasiunea mea adevărată este marketingul și că vreau să îi învăț pe alții asta. Atunci am deschis agenția Kiwi Agency, care la ora actuală are cele mai bune rezultate din vestul țării. Suntem echipa care te poate propulsa cel mai bine ca autor în mediul online.
Conduc o echipă de 30 de specialiști în marketing online
Am fondat editura de cursuri online eduKiwi, care are peste 25.000 de clienți și 300.000 de abonați la materialele gratuite
Am lucrat cu aproape toți autorii foarte cunoscuți în mediul online
Am lansat cel mai bine vândut produs educațional făcut vreodată în România, Amazon SetUP, care a încasat 4 milioane de dolari
Am investit bugete de marketing în Facebook de două de dolari
Am lansat comunitatea Kiwi Marketer care, la ora actuală, este cea mai mare comunitate de marketing online
Am scris cartea Cei 6 Stâlpi ai Eliberării Tale Financiare care a fost comandată de peste 10.000 de oameni
Am pornit Școala de Marketing Kiwi PRO
Sunt co-autorul programului Hobby 2 Profit
DESPRE PERA NOVACOVICI
Am folosit internetul și un model de business online ca să îmi fac loc în peisajul românesc. În scurt timp (cam 10 ani) am devenit cel mai citit psiholog și autor de dezvoltare personală din România.
Ce te voi învăța este modelul pe care l-am rafinat în 15 ani de carieră, testând și jonglând între două lumi:
1. Lumea profundă a psihologiei, a minții și a sufletului.
2. Lumea antreprenoriatului, a sistemelor și a echipelor create pentru a aduce bani și impact asupra lumii.
Sunt ceea ce în industrie se numește jucător complet.
9 cărți tipărite, peste 500 de articole, 8 cărți audio.
9 cursuri online.
peste 20 de tabere de dezvoltare personală.
zeci de workshop-uri și seminarii naționale.
sunt psihoterapeut în psihologie transpersonală, coach, trainer și public speaker.
În total am generat venituri de aproximativ 1.150.000 dolari. Toată această cifră este compusă din clienți doar din România.