Audiobook 21 de Principii Ca să Vinzi Constant prin Copywriting

Carte Audio cu Acces Instant & Inspirație pentru minim 21 de zile

Ofertă valabilă doar până expiră cronometrul:

Îți asumi un Risc Prea Mare Dacă nu știi lucrurile astea...

Salut!

Eu sunt Iosif Vidoni și în rândurile care urmează voi încerca atât cât pot eu de bine să te persuadez de un lucru.

Și anume că vânzările pe care le faci - pentru alții sau pentru tine - sunt mult prea importante ca să depindă mai mult de noroc decât de planificarea și acțiunile pe care le faci.

E un risc periculos de mare.

De ce dau faliment afacerile mici?

În 2020 U.S. Bank a făcut un studiu despre asta. Primele 2 motive?

82% - din cauza problemelor de cashflow (numerar)
79% - au început cu prea puțini bani

Și chiar dacă vânzările (ce facturezi) nu înseamnă automat cashflow (ce încasezi), acestea sunt primul pas absolut necesar. Fără vânzări n-o să ai CE să încasezi.

Și o să ai nevoie de vânzări profitabile - adică să nu te coste 2 lei ca să vinzi un produs de 1 leu. Mai degrabă să te coste 1 leu ca să vinzi un produs de 30 lei.

O afacere nu poate trăi la nesfârșit din finanțări și din “aportul acționarilor” (adică bani aduși de acasă pentru privilegiul de a avea un business).

Iar în afaceri, nimic nu se întâmplă Până când cineva nu vinde ceva

Într-o afacere sănătoasă și prosperă cineva trebuie să facă vânzări. Profitabile.

Dacă ești copywriter și ai fost angajat sau ai primit un proiect - asta e responsabilitatea ta:

Să ajuți afacerea aceea să vândă, ca să rămână în viață și să continue să te poată plăti și luna viitoare și ani de zile de acum înainte.

Nu doar să scrii texte. Nu ca să primești aprecieri pentru cât de frumos scrii.

Ci ca să vinzi.

Dacă ești antreprenor - știi deja foarte bine că trebuie să vinzi.

Lună de lună, plata salariilor, taxelor și a facturilor au sculptat în tine disciplina vânzărilor. Altfel nu ai mai avea un business.

De asta spun:

Vânzările sunt prea importante Ca să depindă atât de mult de noroc

Dacâ frânele mașinilor ar funcționa doar când “prind o zi bună” nimeni nu s-ar mai urca la volan.

Dacă apa de la robinet ar fi curată doar în zilele de joi, ar fi răscoală pe străzi.

Iar dacă un pilot de avion ar ști să aterizeze doar în 9 cazuri din 10, nu ar mai exista o a zecea ocazie.

Unele lucruri sunt pur și simplu prea importante ca să funcționeze doar din când în când, doar când avem noroc.

Vânzările într-o afacere sunt exact așa.

Trebuie să funcționeze. De fiecare dată.

Cum să Vinzi Constant prin Copywriting

Vestea bună e că nu trebuie să mai depinzi de noroc în vânzări.

Dacă ai înțeles responsabilitatea asta importantă și ești serios în dorința ta de a vinde mai des prin copywriting, te poți pregăti ca un profesionist.

Așa cum sistemele de frânare au standarde riguroase de siguranță, iar piloții respectă aceleași principii de aterizare mereu și mereu…

Așa poți face și tu în copywriting.

Poți prelua chiar acum o colecție condensată de bune practici pentru vânzările prin scris.

Principii care au trecut testul timpului. Și care au dovedit că sprijină profesioniștii să vândă previzibil, nu din ani în paști.

Și acțiuni specifice bazate pe aceste principii. Acțiuni pe care le poți face ca să pui ideile astea la treabă pentru tine.

A, și să nu uit un lucru…

Tactici = Facem. Principii = Gândim.

Care e diferența dintre principii și tactici?

Pe scurt, Tacticile ne ajută să facem, iar Principiile ne ajută să gândim.

Motivul pentru care nu-ți ofer doar tactici este că acestea sunt situaționale și adresează doar o singură problemă. Ele ne ajută doar într-o situație foarte specifică sau în anumite circumstanțe.

Majoritatea dintre ele fucționează, dar dacă nu sunt ghidate de un set de principii solide riști să sari din tactică în tactică, din curs în curs, fără să produci prea multe rezultate.

Ce e de făcut atunci?

Nu copia Tactica, Modelează Gândirea

Te-ai gândit vreodată ce fac diferit cei mai buni performeri din lume?

Michael Jordan, Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, Tiger Woods, Mike Tyson și mulți alții (acuma realizez că am enumerat doar sportivi, dar se aplică în orice domeniu).

Crezi că Michael Jordan avea la dispoziție mai multe tactici decât oponenții lui?

Cel mai probabil că nu.

Dar avea un set de principii pe care le-a respectat cu strictețe de-a lungul carierei.

Nu știu dacă ai observat asta până acum, dar ăsta e unul dintre motivele pentru care rareori îți spun exact, pas cu pas, ce să faci.

Asta deoarece nu vreau să îți dau doar o simplă formulă sau un template. De cele mai multe ori vreau să te învăț să gândești ca un copywriter profesionist - un copywriter care produce vânzări în mod constant.

Egal că o faci pentru afacerea ta sau pentru afacerea altcuiva - principiile sunt aceleași.

Un Format Special Cu 3 Părți la fiecare Principiu

Acum hai să-ți spun încă un super beneficiu pentru tine!

Am creat Audiobookul 21 de Principii ca să Vinzi Constant prin Copywriting pentru a susține cât mai mulți oameni în misiunea lor.

Cu inspirație, idei utile și acțiuni specifice pe care să le poți face relativ ușor.

Și am folosit un format special pe care l-am văzut într-o carte și mi-a plăcut foarte mult.

Și anume - fiecare dintre cele 21 de principii are 3 părți. Dă-mi voie să ilustrez asta:

Principiul 1: Misiunea ta NU este să scrii texte. Misiunea ta este să vinzi produsul.
Ascultă Mostră
Partea 1 - Poveste (care ilustrează aplicarea principiului)
Partea 2 - Principiu (care explică mai pe larg conceptul)
Partea 3 - Acțiune (o listă de acțiuni pe care le poți face)

În felul acesta vei primi inspirație, vei înțelege mai bine și vei putea începe să aplici și tu.

Sunt principii atemporale, care au trecut testul timpului și au dovedit că susțin vânzările. Iată încă 3 exemple de principii din acest Audiobook:

Principiul 7: Greu e Bun. Dacă e greu, nu mulți o vor face și ai un avantaj.
Principiul 12: Scrie. Scrie. Scrie. Practica o să te facă bun.
Principiul 15: CE spui în Copywriting e mult mai important decât CUM spui.

Și ai 21 de principii în total - aproximativ 20 de minute de material audio la fiecare.

Aceasta e o Carte Audio Consistentă De 7 ore și 12 minute

Și vei auzi vocea mea în căști atunci când asculți - la o calitate a sunetului foarte ridicată.

Sunetul este masterizat de un inginer de sunet cu peste 8 ani de experiență

Și am folosit la înregistrare un microfon Shure SM58 - cel mai popular microfon din lume pentru prestații live. E folosit în toată lumea de cântăreți celebri, președinți de țări sau podcasteri.

Va fi o plăcere să asculți acest audiobook.

Și așa arată structura materialului pe care îl primești instant după ce ai făcut plata:

Introducere
Partea I - Principiile 1-7
Partea II - Principiile 8-14
Partea III - Principiile 15-21
Încheiere

E simplu, costă extrem de puțin pentru o asemenea colecție condensată de bune practici și îl poți asculta imediat după ce îl cumperi.

Comandă-l chiar astăzi și începe să-l asculți - în mașină, la sală, de pe telefon sau laptop - cum e cel mai convenabil pentru tine.

Comandă Audiobookul 21 de Principii ca să Vinzi Constant prin Copywriting

Ofertă valabilă doar până expiră cronometrul:

Comandă Audiobookul (doar 147 lei)

Eu sunt Iosif Vidoni Și sunt Copywriter Profesionist

La Kiwi Agency sunt şi Director de Creaţie, dar la bază sunt Copywriter.

Împreună cu colegii mei, am făcut cea mai mare lansare de curs online din România (vânzări de peste 4 milioane de dolari).

De-a lungul anilor am fost personal responsabil pentru textele de vânzare din mai multe campanii mari. Campanii care au depăşit fiecare 100.000 de euro ca rezultate.

Şi am ajutat la formarea mai multor copywriteri. Oameni care la rândul lor au generat vânzări în campaniile pe care au lucrat.

Dar înainte de anul 2011 nu ştiam nici măcar că aşa ceva există. Doar educaţia mi-a permis să ajung la asemenea rezultate.

Ei bine, toate aceste experienţe m-au convins că ştiinţa textelor care vând poate fi deprinsă de oricine este dispus să înveţe.

Poţi performa în copywriting chiar dacă nu ai talent la scris. Dar va trebui să scrii. Cum anume, îţi voi arăta eu. Trebuie doar să nu urăşti să scrii, să ai puţin curaj şi dorinţa de a câştiga bani în schimbul unor texte pe care le scrii de pe laptop.

Dacă vii cu aceste lucruri, eu te pot învăţa. Şi ai toate şansele să reuşeşti.

Testimoniale

Dacă am făcut cursul Elite Copywriter Mă mai ajută Audiobookul?

Răspunsul este un mare și categoric DA.

Te ajută chiar foarte mult.

Pe scurt, te poți gândi așa: Cursul l-ai urmat ca să înveți cum să scrii un text de vânzare.

Audiobookul îl asculți pentru inspirație zilnică și ca să faci conexiuni noi între concepte.

Audiobookul e o colecție de relatări și lecții învățate de mine prin aplicarea timp de 8 ani a ce ai învățat la curs.

E ca și cum ai avea o conversație cu un copywriter mai experimentat, care-ți spune ce a învățat, cum poți să vinzi mai repede, mai mult, mai previzibil. Și cum să te ferești de pericole.

În audiobook primești idei care te învață cum să gândești și să iei decizii atunci când vinzi prin scris. Atunci când TU ești cel direct responsabil de vânzări și nu mai vine mereu feedbackul de la mentor.

Principiile astea îți vor forma gândirea ca să devii un copywriter care performează constant. Nu din când în când, nu din întâmplare.

Și da, vei putea combina lucrurile noi din audiobook cu ce ai învățat la curs, ca să-ți accelerezi foarte mult evoluția.

Doar citește mai jos cuprinsul audiobookului și o să te convingi singur.

Formatul Audio mi-a permis Să citesc 6.425 de pagini în 6 luni

Iată ce postam pe profilul personal de Facebook în 31 decembrie 2020:

Experiența asta a fost o inspirație majoră pentru mine - să creez acest audiobook.

Dacă n-ai mai încercat formatul audio până acum - te invit să-l încerci. Ar putea face diferența și pentru tine. Iar riscul e aproape inexistent.

Cuprinsul acestui Audiobook

Ascultă Mostră

1. Misiunea ta nu e să scrii texte. Misiunea ta e să vinzi produsul.

2. Ai disciplina de a respecta ce e dovedit că vinde.

3. Crește-ți viteza de implementare prin proiecte pilot.

4. Fii Curios despre tot ce mișcă sub soare.

5. E nevoie de puțin Curaj.

6. E nevoie să ai puțină Ambiție.

7. Greu e Bun. Dacă e greu, nu mulți o vor face și ai un avantaj.

Ascultă Mostră

8. Decide cu ce vei plăti: cu timp, energie și atenție SAU cu bani?

9. Investește într-o formare de bază de calitate.

10. Continuă-ți studiul - chiar și după formarea inițială.

11. Fii Educabil.

12. Scrie. Scrie. Scrie. Practica o să te facă bun.

13. Părerologii nu Contează. Practicanții da.

14. Acumulează experiențe.

Ascultă Mostră

15. CE spui în Copywriting e mult mai important decât CUM spui.

16. Nu replica orbește. Fă tot posibilul să înțelegi DE CE-ul.

17. Păstrează exprimările istețe pentru conversațiile cu prietenii.

18. Creativitatea e binevenită. Dacă aduce rezultate.

19. Un copywriter ar trebui să fie Descurcăreț.

20. Când nu mai știi ce să faci, întoarce-te la fundamente.

21. Inovează acolo unde nu există deja soluții dovedite.

Și nu uita - fiecare dintre cele 21 de principii este împărțit la rândul lui în 3 părți:

Poveste (care ilustrează aplicarea principiului), Principiu (care explică mai pe larg conceptul) și Acțiune (o listă de acțiuni pe care le poți face).

7 Idei despre Cum să Folosești acest Audiobook

1. Poți asculta câte 1 Principiu pe zi, timp de 21 de zile (3 săptămâni). Fiecare principiu durează în medie 20 de minute. Așa o să ai inspirație zi de zi.

2. Sau poți asculta doar în zilele lucrătoare, timp de 1 lună (20 de zile). Și îți mai rămâne unul bonus. :)

3. Poți alege câte 1 acțiune dintre cele recomandate și să te antrenezi doar pe aceea timp de 1 săptămână. O să devii mai bun.

4. Te poți alia cu unul sau cu doi alți oameni, să ascultați săptămânal 2-3 principii, iar apoi să aplicați acțiunile. Lunea vorbiți ca să vă organizați, iar Vinerea trageți concluzii.

5. În fiecare zi în care asculți ai putea nota 1 singură idee care ți-a atras atenția cel mai mult. Și apoi să o discuți cu alți colegi/copywriteri/practicanți. Întoarceți-o pe toate părțile, dezbateți-o, lucrați cu ea. Se va sedimenta mai bine.

6. Joacă-te cu ideile pe care le primești. Ia câte o idee și încearc-o în textele tale de vânzare. Fără presiune, ca un explorator. Fii curios și observă ce se întâmplă.

7. Ascultă de mai multe ori această carte audio. Te va ajuta să revii mereu și mereu la fundamente sănătoase de copywriting. Iar fundamentele fac 90% dintre vânzări.

Comandă Audiobookul 21 de Principii ca să Vinzi Constant prin Copywriting

Ofertă valabilă doar până expiră cronometrul:

Comandă Audiobookul (doar 147 lei)

Cum Primești această Carte Audio?

După ce e confirmată plata vei putea accesa instant Audiobookul prin intermediul platformei eduKiwi.

Îndată ce plasezi comanda vei putea să-ți creezi un cont unic (cu nume de utilizator și parolă).

Apoi vei folosi aceste date de intrare în cont ca să te conectezi la platforma eduKiwi și acolo vei putea să asculți întregul material.

Și îți rămâne acces pe viață la acest Audiobook - îl poți asculta oricând dorești, de oricâte ori dorești.

Bonus - Înregistrarea Webinarului Vânzările în Copywriting: Rezultat al Acțiunilor, NU Întâmplare

Acesta e un super webinar - în care îți prezint și ilustrez alte 3 Principii de Copywriting care au trecut testul timpului și care vor funcționa mereu - dacă le aplici.

Și ca în audiobook, la fiecare principiu îți ofer și Acțiuni Specifice pe care le poți face ca să pui în aplicare.

Acest webinar - de unul singur - ar putea să coste și 200 lei.

Dar vreau să primești o super valoare când comanzi audiobookul.

Pentru că știu ceva: cel mai bun lucru pe care-l pot face ca să-mi deservesc clienții e să-i ajut să câștige bani cu ceea ce primesc de la mine.

Iar în acest webinar bonus o să găsești cel puțin 1 idee care te va ajuta să vinzi mai mult în următoarele săptămâni.

Cea mai bună investiție mică pe care o vei face anul acesta

Asta e ambiția mea cu acest audiobook.

Îmi doresc să îl cumperi, să îl asculți și să aplici cât mai multe idei pe care le primești.

Iar apoi să poți afirma cu încredereaceste câteva zeci de lei au fost cel mai bine investiți bani din ultima perioadă - pentru succesul afacerii tale.

Să nu-ți vină să crezi că ai plătit în medie câte 1 leu pentru 7 minute de idei condensate. Idei care te-au inspirat, te-au ghidat și te-au ajutat să vinzi mai constant, nu doar din întâmplare.

Iar dacă la un moment dat simți asta - m-aș bucura să-mi trimiți un e-mail și să-mi spui. La fel și dacă vei simți că acest material nu te-a ajutat.

Comandă Audiobookul 21 de Principii ca să Vinzi Constant prin Copywriting

Ofertă valabilă doar până expiră cronometrul:

Comandă Audiobookul (doar 147 lei)

Viața ta va merge înainte Și fără acest audiobook...

Să fim sinceri - dacă decizi să nu comanzi acest audiobook…

…nu se va opri timpul în loc.

Minutele vor continua să treacă, la fel și orele și zilele și anii.

Viața merge înainte, indiferent de ce facem noi - că sunt acțiuni majore sau minore.

Deci nu pot să-ți spun că va veni dezastrul peste tine dacă nu comanzi acest audiobook.

Dar ce pot să-ți spun e asta:

N-ar fi păcat să dai cu piciorul unei colecții condensate de bune practici în copywriting? Idei pe care le-am acumulat în aproape 8 ani de vânzări prin scris?

Și pentru un preț atât de mic.

Atâta costă un târnăcop de la Dedeman. :)

Da. Un târnăcop!

Dar până sapi și dai de diamante cu acel târnăcop, ai vândut de multe mii de lei cu ce ai învățat din audiobook.

Răspunsuri la Întrebări Frecvente

În acest moment, prețul audiobookului este 147 lei

Poți efectua plata atât cu cardul, cât și prin transfer bancar.

Accesul îl primești instant, după ce plata e confirmată. Îl poți asculta imediat

Vei avea un cont în platforma eduKiwi, unde vei putea accesa oricând - atât materialul audio, cât și bonusul cu înregistrarea webinarului.

Ai acces pe viață la toate materialele.

În final - Cum ar fi să te sperii De cât de bine și încrezător vinzi?

Vorbeam zilele trecute cu un alt copywriter, fost cursant de-al meu.

Și a venit cu perspectiva asta:

Cum ar fi să te sperii de cât de bine îți merge afacerea?

În sensul bun - să simți o diferență consistentă în volumul de vânzări, dar și în încrederea că știi foarte bine ce faci.

Cât de tare ar fi, nu-i așa?

Să te simți mai în control.

Să știi că vânzările tale nu mai sunt la cheremul norocului, ci că TU le determini - lună de lună, campanie de campanie - prin acțiunile de copywriting pe care le faci.

Asta vei reuși când aplici ce descoperi în acest audiobook:

Vânzările tale o să fie mult mai puțin o întâmplare și mult mai mult un rezultat direct al acțiunilor de copywriting pe care le faci.

Acțiuni puternic înrădăcinate în principii care funcționează și care au trecut testul timpului.

Comandă Audiobookul 21 de Principii ca să Vinzi Constant prin Copywriting

Ofertă valabilă doar până expiră cronometrul:

Comandă Audiobookul (doar 147 lei)

Contact

Dacă ai întrebări sau ai nevoie de informații pe care nu le-ai găsit pe această pagină, te invit să ne contactezi.

Emilia Popa