Lași textele să-ți falimenteze Afacerea?

Hello-hello! 

Suntem abia în ziua 2 de lansare a eBook-ului Facebook Copywriting pentru începători și deja se întâmplă lucruri interesante. 

Primim întrebări, reacții la materiale, feedback-uri și mulțumiri. Dar cel mai mult ne bucură să vedem reclame

Da, deși creierul uman e obișnuit să evite și să ignore cu desăvârșire reclamele, noi le așteptăm cu nerăbdare.

Și asta pentru că te vedem că faci. E poate una dintre cele mai importante acțiuni pe care o poți face în marketingul online. Teoria își are locul ei și poți fi tobă de carte – dar dacă nu aplici, nu rezolvi nimic. 

Dacă nu ai o atitudine activă în fața afacerii tale, degeaba te educi, degeaba participi la webinarii, cumperi cărți, sau citești zeci și sute de articole pe internet. 

Dacă nu scrii reclame, faci conținut, ai o prezență activă în online, ți-o ia înainte competiția, pierzi atenția (și așa scurtă și fragmentată) urmăritorilor și, până la urmă, nu vinzi. 

Iar lipsa vânzărilor e cea mai îngrijorătoare soartă pentru tine. 

Suntem mai similari decât crezi

Dacă încă nu ai ajuns într-un punct în care să te mândrești și să fii mulțumit de rezultatele tale, ești într-o zonă oarecum gri. 

E clar că ai nevoie de texte bune ca să vinzi – și asta o știi și tu. Ai nevoie de ceva mai mult decât simple descrieri ale afacerii tale. Ai nevoie de mult mai mult decât un simplu “asta e oferta, cumpără acum!”. 

Ai nevoie de texte care să treacă de filtrul natural al omului. Ai nevoie de texte care să nu agaseze, să fie plăcute, să lase o impresie bună celui ce le citește. Trebuie să stârnești atenția cu ele, dar să te ajute să-ți pui produsul într-o lumină irezistibilă. 

Abonează-te și primești Mini-Cursul “Copywriting Practic - Cum vinzi prin scris în orice nișă

Dar de unde să apuci textele astea? Cât de lungi să fie? Ce cuvinte să pui în ele? Cum le scrii astfel încât să treci de toate filtrele unui om care habar nu are cine ești, nu are încredere în tine, nu vrea să-ți dea banii și atenția lui?

Oamenii sunt sceptici când vine vorba de cumpărat online. Și e normal, sunt banii lor în joc, munciți din greu. 

Cei tineri sunt mult mai obișnuiți cu online-ul și vor să se identifice cu un brand înainte să cumpere de la el. 

Cei în vârstă nu au încredere în cumpărături online fiindcă procesul e relativ nou pentru ei și e greu să se simtă confortabil aici. 

Iar tu?

Tu ești un om onest. Ai pornit afacerea ta cu energie și aspirații sincere. 

  • Poate crezi cu tărie în produsul tău și simți că va face viața mai bună tuturor celor care îl folosesc. 
  • Poate nu ești atât de atașat de produs, dar banii câștigați în business te-ar ajuta să ai mai mult timp liber pentru cei dragi, sau pentru o viață trăită frumos – în afara rutinei birou-acasă.
  • Sau poate ai avut o ambiție în tinerețe și ai ajuns în sfârșit în punctul în care o poți transforma în realitate. 

Cert e că ai nevoie ca afacerea ta să funcționeze, să fie profitabilă, iar vânzările sunt sângele afacerii.

Așa că, pe lângă dorința de a reuși, te încearcă și îngrijorare, poate frustrare. 

Textele astea bune despre care îți vorbim nu se întâmplă de la sine, oricât te-ai chinui. Ai văzut și tu asta, ai testat-o pe pielea ta. Și ce ai de făcut?

Să continui ca și până acum și să speri la o minune? Să plătești pe cineva să ți le scrie, să-i dai sute de euro (chiar mii) pe texte? Să renunți complet? 

Nu e păcat?

Mai ales că tu ai motivația necesară să vinzi mai mult și să obții clienți noi…

Nu vrei ca afacerea ta — proiectul tău de suflet, la care ai muncit toată viața — să pice în cap fiindcă nu vinzi suficient.

Ai intenții bune. Ai produse de calitate. Meriți să-ți vezi afacerea prosperă. Meriți o șansă, la fel cum au meritat cei de dinaintea și vor merita tinerii antreprenori care vin să te prindă din urmă. 

E trist să intervină reclamele care nu merg și să se ducă de râpă toate eforturile tale de până acum.

E frustrant, e obositor și nu mai ai energie să te mai chinui. 

În starea asta ciudată ne-am găsit amândoi când am terminat facultățile. Doar că noi aveam dileme diferite. 

Dacă problema ta e Am nevoie de texte bune ca să vând, dar încă nu am vânzări ca să le plătesc, a noastră era Am nevoie de experiență ca să găsesc un job, dar nu am job ca să prind experiență. 

La fel cum tu îți iubești afacerea, noi iubim marketing-ul. Am putea sta (și chiar am făcut-o în Tabere de Marketing) ore întregi să vorbim despre asta, să facem schimb de strategii, să dăm și să primim sfaturi. 

La fel cum tu crezi cu putere în succesul afacerii tale și ești dispus să muncești pentru asta, și noi am crezut cu putere că putem reuși și am fost dispuși să muncim pentru asta. 

Am stat luni întregi să citim despre domeniu, am aplicat constant la job-uri, am testat ce am învățat pe produse fictive, prin internship-uri, sau lucrând la proiecte personale.

Și uite că în 5 ani am reușit și să acumulăm experiență și să învățăm foarte mult și să avem rezultate de care suntem mândri. 

Copywriting-ul ne-a ajutat pe noi, la fel cum te va ajuta și pe tine

Pe noi ne-a ajutat să convingem un angajator (și mai târziu clienți de pe Freelance) că-i putem crește profiturile (ceea ce s-a și întâmplat). Pe tine te va ajuta să-ți crești tu profiturile – prin reclame foarte bine scrise pentru afacerea ta. 

Acum suntem în punctul în care rezultatele ne fac să fim căutați de clienți și să trebuiască să-i refuzăm. Dar nu am uitat niciodată cum e să nu știi de unde să te apuci și să ai nevoie de ajutor

Tocmai de aceea a apărut eBook-ul “Facebook Copywriting pentru Începători”!

Vezi aici exact ce primești în el! 

Ca să fie ajutorul pe care l-ai căutat atâta timp. Ajutorul care te poate pune pe un drum bun, te poate ajuta să-ți crești afacerea, să o faci mai vizibilă, mai profitabilă. 

Ajutorul pe care te poți baza, fiindcă vine de la oameni cu experiență. 

Ajutorul care e acolo oricând ai nevoie de el, fără să-ți ceară investiții pe care nu ți le permiți

Nu fi antreprenorul care se luptă cu algoritmii, care stă ore întregi pe un text, sau care trage linie la sfârșitul lunii și iar e nemulțumit. 

Fii antreprenorul încrezător, care știe ce să scrie, când să scrie și cum să scrie ca să ajungă în radarul potențialilor clienți

Noi te putem ajuta să devii acel antreprenor – la fel cum am făcut-o pentru toți clienții noștri, în ultimii 5 ani. 

Aici comanzi eBook-ul!

Ți-l punem la dispoziție cu drag, la un preț incredibil de mic (cam cât ai plăti o reclamă să-ți ruleze două zile), tocmai fiindcă știm cât de mult ai nevoie de el. 

Îți urăm spor la scris și așteptăm vești de la tine! 

Oana și Sergiu 

P.S. Nu uita de începutul acestui mesaj: cel mai important este să aplici

Dacă ai comandat deja eBook-ul, ne poți lăsa un reply, să ne spui ce reclame vei scrie prima oară. Ne bucură foarte mult să vedem oameni puși pe treabă și așteptăm cu nerăbdare să vedem ce texte scrii!

Abonează-te și primești Mini-Cursul “Copywriting Practic - Cum vinzi prin scris în orice nișă