Metode de promovare online a unei firme care chiar funcționează!

Ai o afacere și nu mai ști ce să faci pentru a o promova? Dacă ai rămas în pană de idei sau pur și simplu vrei să mergi la sigur, urmând pașii celor ce au rezultate INCREDIBILE, atunci vezi în continuare cele mai populare metode de promovare online!

Metode de promovare online a serviciilor

Internetul reprezintă o sursă nesecată de inspirație. Altfel spus el îți oferă șansa de a face aproape orice pentru a atrage clienți. Dacă înțelegi ce este aceea o conversie, atunci ești deja cu un pas mai aproape de a încheia o tranzacție, decât dacă nu ai avea habar. Dar chiar și așa… totul se învață!

Așa că și dacă nu știi nimic despre promovarea online, câtă vreme ești aici înseamnă că ești dispus să depui puțin efort. Iar aceasta este cheia succesului în orice afacere!

În orice caz, când vine vorba despre metodele de promovare online a serviciilor, află că în general acestea se împart în trei categorii:

  • Metode de promovare online GRATUITE (sau organice);
  • Metode de promovare online PLĂTITE;
  • BARTER

Haide să vorbim puțin despre fiecare în parte:

Metode de promovare online GRATUITE (sau organice)

Din prima categorie pot face parte distribuirile pe facebook, mesajele din grupuri, conversațiile pe care le porți online cu potențialii clienți. Practic toate acele acțiuni de vizibilitate pe care le ai în social media care te ajută să faci brand awareness.

Principalul mod în care poți face promovare online GRATUITĂ este prin intermediul rețelelor sociale. Iar aici ar fi foaaaaarte multe lucruri interesante și extrem de captivante de spus. Social media este asemenea unui restaurant all you can eat în ziua „Porților deschise”. 

Posibilitățile sunt nelimitate.

Și tocmai pentru că sunt multe lucruri pe care le poți învăța la nivel de maestru, fără efort, îți propunem să arunci o privire și peste cursul Cum Să Construiești În Mod Organic Un Profil de INSTAGRAM CARE VINDE.

INSTAGRAMUL este o rețea în care poți avea succes foarte ușor. Și contrar opiniilor criticilor:

  • NU este nevoie să ai skilluri de FOTOGRAF;
  • NU ai nevoie de o cameră mai performantă decât cea pe care o ai deja la telefon;
  • NU trebuie să fii extraordinar de creativ;
  • NU trebuie să stai toată ziua cu gândul la ce urmează să postezi.

De fapt Instagramul merge atât de ușor singur dacă știi cum să faci BINE câteva lucruri încât nu îți va veni să crezi!

Dar Instagram NU este singura rețea pe care poți excela ORGANIC (adică fără vreo investiție deosebită în reclame).

Introdu adresa de E-mail și primești Mini-Cursul “Cum îți Crești Gratuit Brandul și Business-ul prin Conținut pe Social Media”

Indiferent că vorbim de Facebook, LinkedIN, TikTok sau ce altă rețea crezi că ar fi utilă afacerii tale, îți propunem cursul Content 24/7 – Curs de Social Media Content: te învăț ce, cum și când să postezi.

Acest curs este pentru tine mai ales dacă vrei să devii cunoscut, să le câștigi acestora încrederea și nu în ultimul rând să îi faci să cumpere de la TINE și nu de la CONCURENȚĂ, desigur!

Așadar, cele mai populare metode de promovare a unei afaceri online sunt:

  • Marketingul prin conținut: ce spuneam – învață CE, CÂND, CÂT și CUM să postezi în social media. Prezența ta acolo este, oricum, incontestabilă! Dar nu e suficient să ai un cont de facebook dacă nu știi câteva reguli importante;
  • Organizarea de evenimente online și offline: sigur că tot ce faci în online poate fi (și uneori cam aceasta este și ideea) mutat în offline. Te promovezi online pentru a atrage oamenii în magazinul tău fizic (în cele mai multe cazuri). Până la urmă acesta este și scopul: să vinzi. Nu? Oricum, evenimentele sunt speciale. Tuturor ne plac. Așa au ajuns marketerii la concluzia că organizarea de evenimente este cea mai profitabilă strategie de marketing. Și webinariile pot fi considerate astfel de evenimente. Așa că dacă vrei să vinzi masiv cu investiții minime, recomandăm să urmezi cursul: Vinde-ți produsele și serviciile prin cea mai puternică formă de vânzări online din 2020: WEBINARIILE LIVE! Nici nu trebuie să știi mare lucru despe ce este un webinar. Vei învăța totul de la profesioniști, numaidecât!
  • Folosește SEO și fă-o inteligent! Optimizarea conținutului pentru ca el să fie prezent în prima pagină din Google este cheia succesului în online la ora actuală. Așa că dacă afacerea ta nu are o pagină de prezentare și un blog… poate că a venit momentul să te gândești să schimbi asta. Față de multe alte metode de promovare online, aceasta este mult mai sustenabilă pentru că odată ce ai ajuns în top e destul de greu să mai cazi. Dacă vrei să afli mai multe despre SEO, răsfoiește Cursul SEO cu Rezultate susținut de Mihai Chițoiu!
  • Promovare pe forumuri și grupuri: puține afaceri fac asta. Și să te promovezi nu înseamnă să bombardezi cu reclame. Dacă asta faci în prezent nu e de mirare că nu ai rezultate. Oamenii caută informații. Ei au nevoie să fie educați… așa că dacă tu ești acolo cu un răspuns pertinent la problema lor, ești privit ca o autoritate. Și asta este ceea ce vrei: să educi. Fii prezent în grupurile de profil. Vezi unde este clientul tău și fi acolo, în online, pentru el. Poți instrui un om care de asta să se ocupe atunci când are momente moarte: să ofere sfaturi utile și îndrumări pe forumuri și grupuri, în numele firmei. Totuși, ai grijă pe cine lași la cârmă!
  • Promovarea Youtube: video-ul este extraordinar de important. Conținutul de acest tip este la mare căutare, așa că vezi cum poți face filmulețe de prezentare inteligente, care să atingă acea coardă sensibilă a potențialului tău client. Până la urmă decizia de a cumpăra este una emoțională, așa că poți folosi filmulețele pentru a ajunge acolo unde contează! Dacă vrei să afli mai multe despre promovarea Youtube te invităm să parcurgi cursul online: Youtube Marketing PRO.
  • Construiește-ți propria comunitate: grupurile sunt minunate pentru a face asta. Tu îl creezi, tu setezi regulile și valorile ce urmează a fi respectate și îi vei face pe oameni să se simtă ajutați. Așa vei atrage o întreagă armată de fani familiarizați cu tine și cu brandul tău.
  • Email marketing: acesta este un instrument extrem de eficient în ce privește generarea de vânzări. Prin intermediul e-mailului ții legătura cu clienții tăi mai ușor. Rata de deschidere a unui e-mail este în general mult mai mare decât impactul de pe Facebook. Așa că nu neglija acest aspect. Sigur, pentru a face asta ai nevoie de un site!
  • Crearea și verificarea profilului de companie Google: puține companii realizează cât de util este să își facă un profil în google. Pe lângă faptul că nu te costă nimic, obții ajutor în promovare. Altfel spus, google te pune pe hartă (și la propriu și la figurat).

Metode de promovare online PLĂTITE

Dacă ai ceva mai mult timp la dispoziție, poți implementa cu succes strategiile de marketing organic de mai sus.

Dacă, însă, preferi să lași banii să lucreze pentru tine, în timp ce tu îți faci afacerea să meargă, atunci sigur îți vor plăcea aceste metode de promovare online plătite:

  • Google Adwords – acest instrument merge mână în mână cu SEO. Dacă tot ai un site de prezentare, de ce să nu reduci puțin timpul în care el să devină popular în mod natural? Poți face reclame plătite, gândite inteligent. Astfel te vei asigura că ești în prima pagină fără prea mult efort.
  • Facebook și Instagram Ads: Din nou, extrem de eficient să plătești reclame pe rețelele sociale. Dacă vrei să investești puțin în reclame și să obții rezultate foarte bune, atunci trebuie să parcurgi unul din cursurile despre Reclame de aici.

Metode de promovare online a produselor

Când promovezi produse online nu este prea mare diferență față de atunci când cauți să îți promovezi firma. Totuși, dincolo de tot ce am amintit mai sus, care cu siguranță se aplică 100% și în cazul promovării produselor, află că mai poți folosi cu succes și următoarele strategii:

  • Marketingul afiliat: parteneriatele sunt extrem de importante. Ele stau la baza succesului multor afaceri. Principalele platforme pe care poți face marketing afiliat sunt 2performant și Profitshare. Ce faci, de fapt, tu ca firmă este să listezi compania și produsele tale și să stabilești un procent din vânzare pe care ai fi dispus să îl oferi bloggerilor interesați (sau în general influencerilor care au o comunitate în care ar putea promova serviciile tale).
  • Parteneriate și bartere: poți să te înscrii ca sponsor în concursuri pentru bloggeri, poți oferi influencerilor produse pe care să le testeze și despre care să vorbească în mediile în care activează… ori chiar poți propune unor branduri complementare să oferiți cadouri împreună. Acesta este un mod extrem de eficient de a atrage atenția publicului, precum și de a crește încrederea.

Și acum, că tot am vorbit despre moduri de promovare a afacerii online, te invit să ne lași un comentariu în care să ne spui care este metoda care are cel mai mult succes pentru tine!

Scriu cel puțin un articol pe săptămână cu Instagram Tips & Tricks. Abonează-te pentru a-l citi!

Despre Autor

Adi Ene

La Kiwi Agency - și nu numai - am gestionat atât profile mari, cât și profile mici. În total am derulat campanii pe Instagram prin conturi cu 200.000 și chiar 400.000 de followers.

În perioada 1-5 Septembrie suntem offline!
Salutare!
Echipa eduKiwi pleacă în teambuilding la mare în perioada 1-5 septembrie!
De aceea, vom procesa orice înscriere/cerere după 6 septembrie. Revenim atunci la butoane, odihniți și gata să aducem Educația în România la cu totul alt nivel 💙
Mulțumim că ești cu noi și ne reauzim în curând!
#kiwiteam