Oamenii URĂSC reclamele pe YouTube

O greșeală catastrofală în promovarea pe YouTube este să faci reclame

Atenție — nu vorbim de video-uri de promovarea cu tine și produsele tale, ci de reclame plătite care arată așa:

Ele sunt genul de reclame pe care TOȚI oamenii le urăsc. 

Până și YouTube și-a dat seama de asta și din acest motiv a pun acel bun de Skip Ad la fiecare reclamă. 

Te obligă să vezi 5 secunde din reclamă și după îți dau opțiunea să sari peste ea (skip ad = sari peste reclamă), ceea ce 99% din oameni fac instant. 

Citește în continuare și vei afla:

  • De ce urăsc oamenii reclamele plătite pe YouTube;
  • Cum ar trebui să te promovezi de fapt pe platforma asta.

Hai să începem!

De ce urăsc oamenii reclamele pe YouTube

Pe scurt, le urăsc pentru că reclamele astea le întrerup activitatea și îi forțează, în schimb, să vadă și să asculte ceva ce ei nu vor. 

Dacă stai să te gândești, reclamele plătite pe YouTube sunt exact ca reclamele la televizor. Întrerup programul la care te uiți  — filmul, meciul, emisiunea etc.  — și te forțează să vezi ceva ce tu nu vrei. 

Rezultatul? Schimbi canalul, normal. 

La YouTube este exact la fel. Trec alea 5 secunde în care ești obligat să vezi reclama și îi dai skip ca să continui video-ul la care te uitai. 

Prin urmare, oamenii urăsc reclamele pe YouTube pentru că:

  1. Le întrerup activitatea principală (video-ul la care se uitau);
  2. Îi forțează să vadă ceva ce nu-i interesează;
  3. Le amintesc de reclamele TV, peste care sare oricine. 

Sincer, e normal să fie așa. 

Sunt sigur că și tu ai fost enervat cel puțin o dată de o reclamă pe YouTube când ți-a întrerupt video-ul și ți-a băgat un produs pe gât. 

Poate ai fost la volan și ascultai piesa ta preferată. Poate te uitai pe YouTube la televizor și în mijlocul video-ului a venit o reclamă care n-avea nicio legătură cu subiectul video-ului. Poate ai prins 2 reclame consecutive, de te-au făcut să ieși instant de pe video…

Știi și tu cum e. Iar noi te asigurăm că experiența clientului tău pe YouTube este exact la fel. Și el urăște reclamele plătite pentru că e obligat să le vadă. 

Acum, dacă reclamele plătite pe YouTube nu sunt soluția pentru succesul pe platforma asta, ce ar trebui să faci în schimb? 

Cum ar trebui să te promovezi de fapt pe YouTube

Pe scurt, în promovarea pe YouTube nu trebuie să bagi bani în reclame. Nu ai nevoie deloc de reclame plătite, pentru că sunt în dezavantajul tău. 

Toată promovarea pe platforma asta se axează pe altceva, și anume: pe video-uri utile și interesante:

  • Despre tine;
  • Despre afacerea ta;
  • Despre nișa în care activezi;
  • Și despre produsele pe care le oferi. 

Aceste video-uri sunt conținut organic, adică nu le sponsorizezi și nu le faci reclame obligatorii de urmărit. 

Doar le postezi pe canalul tău de YouTube și oamenii decid singuri dacă vor să le vadă sau nu. Cu alte cuvinte, nu le întrerupi activitatea, nu-i forțezi să se uite la ele, ci lași decizia asta pe seama lor. 

Așa funcționează promovarea pe YouTube și asta e calea corectă pentru succesul pe platforma asta. 

Orice canal de succes și orice om/ afacere cunoscută pe YouTube se promovează exact în stilul ăsta. Fac video-uri gratuite și interesante pentru publicul lor, care le cresc vizibilitatea și numărul de clienți. 

Dacă sunt relevante pentru oameni, aceștia le vor urmări. Dacă nu, se vor uita la altceva. Esența este că trebuie să fie decizia lor, altfel vor disprețui tot ce faci pe YouTube. 

Prin urmare, ca să te poți promova în stilul ăsta ai nevoie de 3 lucruri

  • De un canal pe YouTube pentru afacerea ta sau brandul tău personal;
  • De video-uri de promovare interesante și utile pentru publicul tău;
  • Și de modalități prin care promovezi acele video-uri, ca să ajungă la oamenii interesați de ce spui. 

Vrei să afli cum să le faci pe toate, complet de la zero și fără să ai nevoie de experiență? 

Atunci vino la Webinarul Gratuit!

Probabil știi deja că miercuri, 4 noiembrie, de la 16:00, facem un Webinar Gratuit Nou-Nouț.

Tema Webinarului este: Cum îți promovezi afacerea pe YouTube de la ZERO ca să-ți crești vizibilitatea și numărul de clienți. 

Și chiar va fi de la zero. 

Pentru că în cele 2 ore cât suntem LIVE îți vom arăta cum să faci un canal de YouTube pentru afacerea ta de la A la Z și cum să faci primul tău video de promovare.

Totodată, te vom învăța și cum să promovezi primul tău video, ca să ai vizualizări și primii tăi abonați la canal. 

Sună bine? Atunci înscrie-te gratuit la Webinar și învață cum să te promovezi pe YouTube de la zero! 

 

Înscrie-te Gratuit la Webinarul Nou

 

Vei învăța cum să te promovezi

corect pe YouTube

Fie că ești freelancer sau antreprenor, marketer sau persoană publică, în Webinarul de miercuri îți vom arăta cum să te promovezi pe YouTube ca un adevărat profesionist. 

Nu cu reclame plătite pe care le urăște lumea, ci prin video-uri de calitate pe care publicul tău de-abia așteaptă să le urmărească. 

Vom începe prin a-ți arăta cum să faci un canal nou de YouTube pentru afacerea sau brandul tău personal. Vei vedea că poți face un canal de la A la Z mai rapid și mai simplu decât ai crede. 

După aceea îți vom arăta cum să faci primul tău video de promovare. Îl poți filma cu telefonul fără să faci rabat la calitate. Noi îți vom arăta cum. 

Iar mai apoi te vom învăța cum să promovezi video-ul ăsta online, ca să fie văzut de publicul tău și să atragi oameni pe noul tău canal de YouTube. 

Astfel, vei obține și vizualizări la video și vei atrage și abonați la canalul tău. Win-win, cum ar zice americanii. 

Le înveți pe toate miercuri, 4 noiembrie, de la ora 16:00. Ești pregătit? 🙂

 

Atunci înscrie-te la Webinar și începe promovarea ta pe YouTube

 

De-abia așteptăm să ne vedem LIVE! 

Eugen și Andrei

 

P.S.: Știai că în 2021 peste 80% din tot conținutul de pe internet va fi video? Toate afacerile vor începe să le folosească pentru că sunt foarte profitabile. 

Tu ai un avantaj în fața lor și le-o poți lua înainte. Apasă aici, înscrie-te la Webinar și noi îți vom arăta cum!

Despre Autor

Eugen Popa

De-a lungul timpului, am adus în România tehnici noi de terapie și dezvoltare personală. Scopul meu este de a ajuta atât specialiștii în (psiho)terapie cât și cei care doresc să se ajute singuri.

Leave a Reply