Sunt prea bătrân pentru YouTube…

“Sunt prea bătrân pentru YouTube…”

Am auzit asta de multe ori.

În fiecare săptămână am cel puțin o ședință de consultanță pe YouTube și multe sunt cu antreprenori de 45+ de ani. 

Au afaceri mici, vor să crească și ar vrea să se promoveze pe YouTube. 

Însă majoritatea cred că vârsta lor este o problemă. Cred că YouTube este o platformă “tinerească” și că nu au ce căuta acolo. 

Au dreptate? 

Pe scurt, nu. Iar în continuare vreau să-ți spun de ce. 

În România există peste 860.000 de conturi active pe YouTube și mulți oameni intră zilnic pe platforma asta fără să aibă cont. 

Din toți acești oameni unii sunt copii și adolescenți. Ascultă muzică, se uită la vloggeri ca Selly sau Dorian Popa și, uneori, le distribuie video-urile pe Facebook.

Tinerii sunt mult mai activi pe social media și mult mai receptivi în a distribui video-uri. Așa că “acaparează scena” și ne inundă cu mesaje. 

Dar asta nu înseamnă că nu există sute de mii de alți oameni pe YouTube care își văd de treaba lor și au publicul lor. 

Tinerii și adolescenții sunt cu video-urile lor, iar adulții și antreprenorii cu video-urile care-i interesează. 

Abonează-te și primești Mini-Cursul “Cum îți crești vânzările și vizibilitatea prin video-uri pe YouTube”

Faptul că un adult nu distribuie video-uri ca un adolescent care stă 5 ore pe Facebook în fiecare zi nu înseamnă că acel adult nu știe de YouTube și nu-l folosește. 

Antreprenorii se uită la video-uri de la Lorand Soares Szasz, Cristian Onețiu, George Buhnici, Andy Szekely și multe alte canale de YouTube pe care le găsesc practice și interesante. 

Oameni de mai sus au lunar sute de mii de vizualizări și vând pe YouTube produse și servicii în valoare de zeci de mii de euro. 

Crezi că le vând tinerilor și adolescenților? Normal că nu. 

Ideea de bază este că…

Indiferent de vârsta ta și de nișa în care activezi, ai un loc dedicat pe YouTube.

Chiar mai mult decât atât, ai și un public care te așteaptă acolo. 

Un public format din oameni interesați de nișa ta de activitate și curioși de serviciile și produsele pe care le oferi.

Publicul ăsta poate fi mai mic — de câteva mii de oameni — sau mai mare — de zeci de mii de oameni. 

Chiar am văzut anul trecut un video cu un domn care avea o fabrică de șosete în România și a făcut un video despre cum produce el șosetele în fabrică. 

Rezultatul? Video-ul ăla a obținut peste 30.000 de vizualizări și a ajuns chiar și pe PRO TV! 

Și era un video despre cum se fac șosetele… nu neapărat cel mai interesant subiect din lume. 

Acum vreo 2 săptămâni am văzut alt video de la o doamnă care făcea bijuterii handmade și arăta tot procesul de creație în video-urile ei. 

Se filma la ea acasă, într-un atelier improvizat, și vorbea în timp ce lucra atent la un colier. 

M-am uitat de curiozitate la comentariile de la video și am văzut vreo 10 doamne care au întrebat ce preț are colierul și de unde îl pot cumpăra. 

Întâmplător am ajuns și pe canalul unui profesor de engleză care dădea sfaturi despre cum să-ți îmbunătățești accentul. 

Se adresa tot unui public matur și vorbea cu pasiune despre meseria lui. Chiar avea sfaturi interesante și m-a ținut cu ochii în ecran. 

M-am uitat și aici la comentarii și unii îl întrebau dacă pot lucra în privat 1 la 1, alții întrebau dacă dă meditații și unii doar îl lăudau pentru un accent reușit. 

Toți aveau peste 40 de ani și făceau video-uri apreciate de oameni 

Erau video-uri interesante și utile, în care chiar aflai lucruri noi. 

Drept răsplată, acele video-uri le aduceau comenzi și atrăgeau clienți noi spre produsele și serviciile lor. 

Țin să precizez că toți oamenii de mai sus nu aveau cine știe ce producție video. Unele cred că erau filmate cu telefonul. Dar îți garantez că asta nu conta mai deloc. 

E mult mai important subiectul și informația transmisă decât o simplă aparatură. 

Concluzia?

Nu ești prea bătrân pentru YouTube.

Poți face video-uri bune la orice vârstă.

Eu însumi am lucrat cu clienți de 60+ de ani care au avut o energie și o pasiune pentru video cum rar mi-a fost dat să văd la mulți alți clienți de vârsta mea. 

Au văzut o oportunitate și s-au dedicat ei cu o curiozitate demnă de invidiat.

Prin urmare, dacă și tu vrei să faci video-uri de calitate pentru publicul tău și vrei să le faci bine…

Dacă vrei să te promovezi pe YouTube și știi că ai putea să transmiți multe lucruri interesante oamenilor…

Și dacă vrei să-ți crești vânzările și să atragi clienți noi în timp ce faci asta…

Atunci te invit alături de mine la Cursul YouTube Marketing PRO. În doar 8 săptămâni îți voi arăta cum să le faci pe toate de la zero, fără să ai un gram de experiență pe YouTube sau în crearea unui video. 

O luăm buton cu buton și ajungem în punctul în care vei avea un canal de YouTube profi, cu video-uri interesante. 

Niciodată nu e prea târziu, iar ăsta poate fi startul perfect pentru tine. 

Înscrie-te la curs și începe să te promovezi pe YouTube.

Nu este un cost. Este o investiție.

Așa pot descrie acest curs.

Ca pe o investiție în educație. O investiție în know-how. O investiție în tine. 

Benjamin Franklin a spus odată că „O investiție în educație îți oferă cea mai bună dobândă.”

Asta pentru că tot ce înveți este al tău pe viață. Și cum tu ești creierul și inima afacerii tale, cunoștințele tale sunt principalul factor care îți cresc afacerea. 

În cursul YouTube Marketing PRO vei deprinde astfel de cunoștințe. 

Vei învăța cum să faci video-uri care atrag mii de prospecți. Video-uri care îți vând produsele și serviciile într-un mod elegant. Și video-uri care îți fac afacerea cunoscută în toată țara. 

Vei învăța cum să faci asta de la A la Z, cu zero buget de marketing, și zero experiență în domeniu. Asta pentru că facem totul împreună, setare cu setare. 

Eu spus-o de multe ori și o mai spun o dată: promovarea pe YouTube nu este complicată și nici obositoare.  

Crearea de video-uri? Nici pe atât. Nu ai nevoie de vreun talent special ca să le filmezi și nici de aparatură scumpă sau de cunoștințe tehnice.

Dacă ai un smartphone și ai văzut vreodată un video pe YouTube, poți învăța cum să-ți promovezi afacerea pe platforma asta. Fără dar și poate.

Este mult mai simplu decât pare și eu sunt aici să te trec prin tot procesul. De la A la Z. 

Fac asta structurat, buton cu buton, ca să poți aplica tot ce te învăț cu ușurință și chiar cu entuziasm. 

Mai adăugăm puțină inspirație în tot procesul ăsta și vei obține video-uri prin care vinzi mai mult și devii vizibil în toată țara

Despre asta este vorba și asta te voi învăța să faci în cele 8 săptămâni de curs. 

Ești pregătit?

Înscrie-te acum la cursul YouTube Marketing PRO!

De-abia aștept să începem și să facem video-uri cu adevărat bune. 🙂

Pe final, te las cu un gând interesant.

Mulți participanți de la ediția 1 de curs au avut peste 45 de ani — și au fost cei mai activi și cei mai productivi cursanți. 

Au avut canale de YouTube despre Network Marketing, produse handmade, călătorii, sfaturi de marketing, sfaturi pentru mămici și multe alte și cu ei am putut lucra cel mai mult. 

Vârsta e doar o cifră. Nu o lăsa să te oprească și nu te lovi de o barieră imaginară. 

Înscrie-te la curs și hai să facem video-uri foarte bune.

 

Abonează-te și primești Mini-Cursul “Cum îți crești vânzările și vizibilitatea prin video-uri pe YouTube”

Despre Autor

Andrei Militaru

Lucrez cu clienți din USA și din România, cărora le administrez canalele de YouTube și le cresc constant numărul de abonați. Te pot învăța și pe tine secretele YouTube.