Angajăm Team Leader – Customer Care la eduKiwi

Locație: De data aceasta căutăm o persoană care locuiește în Timișoara. 

Salut!

Sunt Doru Pelivan, CEO la eduKiwi.

Şi azi am o invitaţie pentru o singură persoană – dar nu este pentru oricine.

Invitaţia este să mi te alături mie şi colegilor mei în echipa eduKiwi, pe postul de Team Leader al departamentului de Customer Care.

De ce spun că nu este pentru oricine?

Pentru că nu îmi doresc să candideze oameni care au avut un simplu job de relaţii cu clienţii în trecut.

Sunt în căutarea unei persoane care pe lângă 1-2 ani de experienţă ca Team Leader, să mai aibă un atu: 

Să-şi dorească să se implice activ în misiunea importantă pe care o avem la eduKiwi pentru următorii mulţi ani.

Încă de dinainte să pun bazele agenţiei, dorinţa mea a fost ca prin eduKiwi să promovăm produsele şi serviciile care fac vieţile oamenilor mai bune. Asta am făcut în toţi aceşti ani.

Și asta vom face și în următorii ani, prin promovarea de produse educaţionale de calitate, în mediul online.

Şi chiar dacă lucrurile au devenit mai complexe în ultimii ani, un lucru rămâne neschimbat.

Oamenii pun mare preţ pe relaţia umană.

Iar eu ştiu un lucru: atâta timp cât vom oferi oamenilor o experienţă şi o conexiune umană autentică, ei vor continua să revină mereu şi mereu. Şi să investească în dezvoltarea lor și în produsele educaţionale pe care le promovăm.

Un produs educaţional de calitate trebuie să aibă 2 elemente esenţiale:

  • Să ofere un proces educaţional excepţional 
  • Să ofere o relaţionare autentică între autorii cursului şi clienţi.

De partea educaţională ne ocupăm noi, împreună cu autorii cu care lucrăm.

La fel şi de partea de relaţionare autentică – suntem prezenţi şi extrem de implicaţi.

Dar aici, TU ne poţi ajuta foarte mult!

Oamenii care achiziţionează produse educaţionale au diferite nevoi: uneori au nevoie de detalii suplimentare, au nevoie de o confirmare sau pur și simplu au întrebări.

Alteori s-ar bucura ca cineva să-i informeze la timp când au acces la super oferte.

Sau pur şi simplu sunt ocupaţi şi au nevoie de cineva care le reaminteşte să facă o acţiune importantă (de exemplu plata unui avans înainte de data limită).

Pur şi simplu au nevoie să ştie că pot oricând să pună mâna pe telefon sau să scrie pe chat, iar cineva este acolo să le răspundă cu o atitudine amabilă şi cu dorinţa sinceră de a-i ajuta.

Iar asta creează pentru tine oportunitatea jobului de Team Leader pentru departamentul de Customer Care Specialist la eduKiwi.

Există câteva cerinţe esenţiale pentru acest post:

  • Experiența ca Team Leader și Customer Care
  • Mindset de lider, cu orientare spre rezultate
  • Responsabil, atent și flexibil
  • Bine organizat și multitasking
  • Capacitate de lucru sub presiune
  • Abilități de delegare
  • Abilități în stabilirea priorităților
  • Trebuie să-ţi facă plăcere să vorbeşti cu oamenii și să-ţi doreşti sincer să-i ajuţi
  • Şi să fii o persoană activă, cu iniţiativă și perspectivă

Este un job în care vei interacţiona zilnic atât cu oamenii din echipa ta, cât și cu clienții  – fie la telefon, fie în scris (prin e-mail sau chat).

Noi ne dorim un om activ, care are dorința de a-i ajuta pe oameni și care vine cu propuneri şi iniţiative ca să îmbunătăţim experienţa clienţilor și performanța echipei. 

Nu ne dorim o atitudine pasivă din partea ta. 

O să primeşti procedurile noastre actuale, dar avem aşteptarea să participi la îmbunătăţirea lor în timp.

Ce anume faci dacă ești Team Leader pe departamentul de Customer Care Specialist în cadrul eduKiwi?

În primul rând, pentru a putea fi un lider bun este esențial să fii și Customer Care pe proiecte și să ai contact direct cu clienții noștri, cât și să cunoști în profunzime toate atribuțiile unui customer care.

Pentru că avem nevoie de ajutorul tău pe Customer Care: 

  • Oferi informaţii şi detalii suplimentare la telefon. Unii oameni preferă comunicarea verbală şi îi ajută să îi sprijinim astfel.
    • În interacţiunile cu clienţii, le comunici diverse oferte. De exemplu, dacă un client cu care vorbeşti e eligibil pentru o super reducere, va vrea să fie informat în timp util pentru a știi cum să se organizeze.
    • Obţii feedback important de la clienţi, fie pozitiv, fie negativ. Folosim apoi acel feedback ca să informăm deciziile următoare.
    • Ţii evidenţa plăţilor şi gestionezi situaţii multiple (cu ajutorul unor tool-uri). Aici e partea de gestiune, cu tabele şi atenţie la detalii.
    • Monitorizezi plăţile recurente şi faci follow-up atunci când e necesar. Unele produse funcţionează pe bază de abonament şi clienţii au nevoie de sprijin din când în când.
    • Lunar întocmeşti rapoarte cu statusul proiectelor. Nu vei face toată ziua rapoarte, dar e esenţial să ţinem o minimă evidenţă, ca să putem lua decizii pe baza informațiilor reale. 
  • Aprobi cererile de intrare în comunitatea eduKiwi.

Vom fi alături de tine la început și te ajutăm să înveți procedura și flow-ul nostru de lucru. Însă avem dorința ca fiecare membru al echipei eduKiwi să fie autonom și 100% responsabil de taskurile pe care le face. 

Ce atribuții îți revin ca Team Leader?

  • Urmărești zilnic activitatea colegilor, te asiguri că fiecare persoană din echipă își îndeplinește toate taskurile și că respectă standardele de calitate stabilite. Dacă este cazul, iei măsuri prompte pentru a îndruma, perfecţiona și instrui oamenii din punct de vedere profesional. 
  • Te asiguri că toți colegii din echipa ta sunt pregătiți pe următoarele arii: tactici de retenție, politica eduKiwi, proceduri standard, reguli în departament și proceduri specifice de urmat pe fiecare proiect în parte
  • Monitorizezi KPI-urile și acționezi constant asupra rezultatelor individuale și de departament, implementând soluții pentru a preveni impactul negativ în obiectivele de departament. 
  • Oferi sprijin în calitatea ta de Team Leader, ori de câte ori este nevoie.
  • Participi la recrutarea, selectarea și trainuirea noilor angajaţi pe departament
  • Susții și conduci un meeting săptămânal cu oamenii din echipa ta, în care  îi susții prin feedback constant și coaching și te asiguri că colegii tăi sunt constant motivați 
  • Participi activ la meetingul săptămânal alături de echipa noastră de management și team leaderii celorlalte departamente și comunici punctual în cazul problemelor legate de disciplină în cadrul departamentului de customer. Participi la acţiunile interdepartamentale cu privire la această temă.
  • Respecți și îmbunătățești procedurile noastre actuale și creezi proceduri noi ori de câte ori este nevoie

 

Cum știi dacă ești candidatul ideal pentru acest post?

  • Primul şi cel mai important lucru este să știi diferența dintre un lider și un șef. Ne dorim să-ţi facă plăcere să te educi constant în acest domeniu, citind sau urmând cursuri de specialitate. 
  • Să fii o fire sociabilă, empatică, să întâmpini atât clienții, cât și colegii cu o atitudine primitoare și să fii un exemplu de urmat.
  • Îţi doreşti sincer să ajuţi colegii să devină cea mai bună versiune a lor și să-și facă taskurile ușor și eficient. Știi să oferi feedback constructiv dar și feedback pozitiv.
  • Ai iniţiativă, eşti o fire activă. Porneşti de la procedurile noastre, dar faci şi tu propuneri pentru cum am putea oferi şi mai bine suport clienţilor.
  • Eşti o persoană organizată. Nu trebuie să fii cel mai ordonat om din Univers, dar pentru gestiunea unor informaţii importante e nevoie să fii ordonat şi atent la detalii.
  • Știi să folosești foarte bine diverse tool-uri online (excel, word, google drive, plăți online).
  • Ești o fire perseverentă, cu abilități de comunicare peste medie.
  • Dacă ai experienţă sau ai o pasiune pentru domeniul vânzărilor, e un avantaj. Înseamnă că ai interacţionat deja cu oameni într-un astfel de context şi îl înţelegi din practică.
  • Îți dorești să lucrezi într-un mediu profesional şi să aduci un impact asupra proiectelor noastre existente și viitoare. Dar și să-ți dezvolți în continuu abilitățile pentru a putea susține performanța pe termen lung în cariera ta.
  • Cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu.

Până acum ți-am vorbit de atribuții și responsabilități, care deși par a fi multe și complexe, pentru un lider convins este precum o joacă, din care te bucuri, te perfecționezi și creezi constant legături cu oamenii. Dar ai mai multe avantaje!

Când lucrezi cu eduKiwi primești: 

  • Pachet salarial fix motivant
  • Ai Garanția că toate ideile tale vor fi luate în calcul.
  • Sprijinim dorința ta de a învăța lucruri noi – avem un buget alocat special pentru educația #kiwiTeam, deci dacă vrei să urmezi un curs, ne spui și te ajutăm.
  • Ai Certitudinea că munca ta are un impact real în societate. Comunitatea eduKiwi are peste 300.000 de oameni (mail, Social-Media, Cursanți). Materialele pe care le oferim rezolvă problemele oamenilor și îi ajută în dezvoltarea lor, iar munca ta contribuie la asta. 
  • Ai Ocazia să dai mai departe ceea ce știi prin Cursuri, Webinarii, Traininguri etc. Noi te susținem și te ajutăm în acest sens.
  • Vei face parte dintr-o echipă de oameni foarte faini, prietenoși, sociabili și extrem de buni la ceea ce fac
  • Plecăm în team-building-uri și organizăm tabere super faine (până acum am fost pe pârtie, în Vamă, în Grecia – și mai plecăm). Dacă ești genul work hard, play hard, ești de-al nostru!

Ai aflat ce ne dorim de la tine şi ai aflat ce îţi oferim dacă ni te alături la eduKiwi.

Acum rămâne ca tu să iei o decizie: dacă îţi doreşti să te alături echipei și să contribui la misiunea noastră.

Aplică acum pentru postul de Team Leader în departamentul de Customer Care 

Îţi reamintesc că postul de Team Leader este o poziţie full-time, iar de data aceasta căutăm o persoană care locuiește în Timişoara. 

Totodată, postul necesită un nivel mediu de experienţă ca lider de echipa (1-2 ani).

Dacă te regăsești în cele de mai sus și chiar acum simți că asta este șansa ta, atunci pe tine te căutăm!

Aștept CV-ul tău pe adresa [email protected] alături de răspunsul la întrebarea următoare: “Care a fost cea mai provocatoare situație prin care ai trecut în calitate de Team Leader și cum ai soluționat. Atenție! Voi lua în considerare doar aplicanții care răspund la această întrebare.

Îl voi citi cu mare interes și dacă voi considera că tu ești următorul membru al #kiwiTeam, te voi contacta pentru a stabili un interviu. 

Îţi mulţumesc pentru atenţie şi sper să te cunosc cât mai curând.

Doru,

CEO eduKiwi

Alătură-te comunității eduKiwi!